ضیافت شام بر روی عرشه ناو بالگردبر خارک در بندرعباس

مراسم ضیافت شام با حضور فرماندهان و کارکنان ناوگروه اعزامی از نیروی دریایی پاکستان و همچنین با دعوت از وابستگان نظامی و سفیران بر روی عرشه ناو بالگردبر خاک در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

 به گزارش مشرق، مراسم ضیافت شام با حضور فرماندهان و کارکنان ناوگروه اعزامی از نیروی دریایی پاکستان و همچنین با دعوت از وابستگان نظامی و سفیران بر روی عرشه ناو بالگردبر خاک در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تمرین مرکب دریایی ایران و پاکستان برگزار می‌شود

این ضیافت بنا به دعوت امیر دریادار دوم جعفر تذکر فرمانده منطقه یکم نداجا و با حضور فرماندهان و کارکنان ناوگروه اعزامی از نیروی دریایی پاکستان و وابستگانی از کشورهای برزیل، یونان،اکراین، آلمان، بلغارستان، جمهوری چک و هلند و سفیرانی از کشورهای سوییس، اسلوونی، بولیوی، جمهوری چک و برزیل شب گذشته درناو بالگردبر خارک برگزار شد.

 فرمانده منطقه یکم نداجا گفت: دو کشور دوست و برادر ایران و پاکستان  اشتراکات دینی، ملی و کلامی دارند که این اشتراکات باعث ارتقاء روابط دو کشور خواهد شد.

 دریادار دوم تذکر افزود: با توجه به التزام روابط و همکاری‌های نزدیک‌تر و همچنین بزرگداشت تمدن مشترک، یک بار دیگر نیروهای دریایی دو کشور دوست و برادر ایران و پاکستان در مسیر دوستی و همکاری فرصتی را برای تمرین و ارتقاء قابلیت همکاری و هماهنگی نیروهای دریایی دو ملت به دست آورده اند.

ادمیرال خان محمود آصف فرمانده ناوگروه نیروی دریایی پاکستان با اشاره به روابط ایران و پاکستان خاطرنشان کرد: روابط این دو کشور ریشه دار بوده و دارای اشتراکات ملی و مذهبی است و همین اشتراکات باعث ایجاد روابط نظامی قابل ملاحظه‌ای بین دو کشور شده و به طوری که در چند سال اخیر بازدیدهای متناوبی از بنادر بندرعباس در ایران و کراچی در پاکستان انجام شده است.

فرمانده ناگروه نیروی دریایی پاکستان با اشاره به برگزاری تمرین مرکب دریایی با نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس؛ یادآور شد: ما در این تمرین مشترک؛  تجربیات آموزشی عملیاتی و اطلاعاتی خود را با نیروی دریایی ارتش ایران به اشتراک می‌گذاریم

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فریدون IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    9 0
    اگر ارتش نبود ایران نبود با سلام و درود به ارتشیان غیور میهن
  • فریدون IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    4 1
    اگر ارتش نبود ایران نبود با سلام و درود به ارتشیان غیور میهن
  • بهمن IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    10 3
    ارتش مظهر فداکاری و جانبازی برای میهن
  • پویا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    3 2
    ارتش مظهر فداکاری و جانبازی برای میهن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس