کد خبر 1200772
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

در روزهای سرد پاییز و زمستان فراوان‌ترین بیماری‌ها، سرماخوردگی و آنفولانزا بوده و هست. ولی امروزه با وجود کرونا ویروس، دیگر کمتر به این بیماری‌ها توجه می‌شود؛ درست است که سرماخوردگی و آنفولانزا به شدت و سختی کرونا ویروس نیستند اما به این معنا نیست که نیاز به مراقبت و توجه ندارند. علاوه بر این علائم هر سه، تا حدی به هم شباهت دارند بنابراین داروهای آنها بر روی هم اثرگذار است. حال که داروی قطعی برای ویروس کرونا تولید نشده و در دسترس عموم قرار نگرفته است؛ داروهای آنفولانزا و سرماخوردگی برای بهبود کرونا نیز مناسب هستند. به همین دلیل است که همه روزه داروی سرماخوردگی به صورت عمده در بازار تولید و مصرف می‌شود. می‌توان با صراحت گفت که داروی سرماخوردگی بهترین راهکار برای تخفیف درد و علائم سرماخوردگی و آنفولانزا می‌باشد.

داروخانه آنلاین، داروخانه‌ی برتر ایران

داروی سرماخوردگی

همه‌ی ما در طول زندگی بارها درد و علائم سرماخوردگی را چشیده‌ایم چرا که سرماخوردگی یکی از رایج‌ترین بیماری‌هایی است که درمان قطعی ندارد؛ تنها می‌شود این بیماری را کنترل کرد. با این که عموما سرماخوردگی آسیب جدی به شخص نمی‌زند اما بیشتر اوقات علائم بسیار آزاردهنده‌ای دارد. علائم سرماخوردگی بدن درد، تب، آبریزش بینی،عطسه، سرفه و تب و لرز است. همیشه از کودکی به ما گفته شده بود که چندین روز استراحت، علائم سرماخوردگی از بین می‌رود. اما وقتی می‌توان با استفاده از دارو روند بهبود بیماری را سرعت بخشید چرا از دارو استفاده نکنیم؟ داروی سرماخوردگی در انواع متنوعی وجود دارد که خاصیت همه‌ی آن‌ها سریع کردن روند بهبود درمان سرماخوردگی است. یک مثال از داروی سرماخوردگی می‌تواند ساشه فلوسیپ کلد و کاف نویا ویژن باشد. این دارو به بهبود علائم سرماخوردگی و آنفولانزا و حتی کرونا کمک می‌کند. ضد درد، تب بر، ضد سرفه و ضد احتقان است و همچنین در بهبود قاعدگی نقش دارد. تمام این ویژگی‌ها فقط در یک داروی سرماخوردگی!

برای تهیه‌ی این دارو کافی است به سایتی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد سر بزنید و نام داروی سرماخوردگی را در آن جست‌وجو نمایید تا تنها با یک کلیک آن را درب منزل دریافت کنید.

قرص کم خونی

خوب است که پس از مطرح کردن داروی سرماخوردگی، به داروی کم خونی بپردازیم. کم خونی یکی از آن مشکلات متداول است که ممکن است برای هر کسی در طول زندگی پیش بیاید ولی اگر به موقع و سریع درمان شود آن‌چنان خطرناک نمی‌شود. البته کم خونی انواع مختلفی دارد بنابراین داروهای کم خونی نیز باید متفاوت باشند تا درمان به درستی صورت بگیرد. از علائم کم خونی می‌توان به این موارد اشاره کرد: زرد شدن چشم‌ها، رنگ پریدگی،زرد شدن پوست، کوتاه شدن نفس‌ها، ضعف عضلانی، گیجی، غش کردن، کاهش فشار خون، تپش و افزایش ضربان قلب، خستگی، درد قفسه سینه و...

داروهای کم خونی باید توسط پزشک تجویز شود و نباید خودسرانه مصرف گردند. برخی کم خونی خفیف دارند و قبل از مراجعه به پزشک و انجام آزمایش از بیماری کم خونی خود آگاه نبودند. اما لازم به ذکر است که برخی از داروهای مرتبط با کم خونی برای افرادی که مبتلا به کم خونی هستند نیست بلکه در واقع این نوع داروها نوعی داروی پیشگیری و تقویتی است. این نوع از قرص کم خونی برای بهبود عملکرد بدن هستند و دکترها نیز به برخی از بیماران خود این داروها را تجویز می‌کنند. از انواع این داروها می‌توان به قرص گلوبیفر پلاس، قرص آیزن آپوویتال، قرص فرورال گلدن لایف و... اشاره کرد. این داروها را می‌توانید با مشاوره از افراد متخصص و یا پیشنهاد سایت‌های معتبر تهیه و استفاده کنید.

داروخانه آنلاین، داروخانه‌ی برتر ایران

مولتی ویتامین

همیشه با خوردن مواد غذایی تمام ویتامین‌های موردنیاز بدن به دست نمی‌آید. مخصوصا افرادی که مسن هستند، بیماران، گیاه‌خوار هستند، خانم‌هایی که باردار و شیرده‌اند، ورزش می‌کنند یا رژیم غذایی خاصی دارند باید بیش از سایر افراد مراقب جسم و سلامتشان باشند چرا که مواد غذایی که مصرف می‌کنند جواب‌گوی تمام نیازهای بدنشان نیست و باید از مولتی ویتامین‌ها استفاده کنند. اما مولتی ویتامین چیست؟ مولتی ویتامین‌ها مکمل‌هایی شامل ویتامین و مواد معدنی هستند و مواد مورد نیاز بدن در برخی از آن‌ها وجود دارد. عملکرد مولتی ویتامین‌ها بسیار متفاوت است؛ به گونه‌ای که حتی به بهبود عملکرد مغز و سلامت چشم نیز مدد می‌رسانند. برخی از مطالعات نشان داده است که مولتی‌ویتامین‌ها در بهبود روحیه و کاهش علائم افسردگی موثر است. مولتی ویتامین‌ها معمولا عوارضی ندارند مگر اینکه بیش از حد مورد نیاز مصرف گردند.  

مولتی ویتامین‌ها انواع متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها به صورت قرص، برخی به شکل آدامس جویدنی، پودر، کپسول و یا شربت هستند. این ویتامین‌ها باید طبق نیاز بدن مصرف شوند. اما برخی از ویتامین‌ها روزانه برای بدن لازم هستند بنابراین نیاز به نسخه و تجویز پزشک برای آن‌ها نیست. از انواع این ویتامین‌ها می‌توان به ویتامین سی اشاره کرد. از انواع این ویتامین‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: شربت مولتی سانستول، قرص دی ویت اکتیو، قرص بایوبیسیکس نیچرز اونلی‌، قرص جوشان مولتی ویتامین پلاس هانسال، کپسول ژلاتینی مولتی دیلی داروسازی دانا و...

مولتی ویتامین‌ها را می‌توان از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تهیه کرد. تمام این مولتی ویتامین‌ها به انضمام بسیاری دیگر از مولتی ویتامین‌ها، داروی سرماخوردگی، قرص کم خونی و... را می‌توانید در سایت داروخانه آنلاین پیدا کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

داروخانه آنلاین، داروخانه‌ی برتر ایران

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین داروخانه‌ای اینترنتی است که چندین سال سابقه‌ی فروش دارد و زیرمجموعه‌ی داروخانه‌ی دکتر شهبازی است ولی برای ارائه‌ی خدمات شایسته‌تر و کامل‌تر همزمان با ده داروخانه‌ی دیگر در حال همکاری است به همین سبب این داروخانه محصولات متنوعی از جمله مکمل‌های دارویی، مکمل‌های بدنسازی، داروی سرماخوردگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات جنسی، محصولات ورزشی و... را در خود جای داده است. داروخانه آنلاین تیم بزرگی شامل متخصصین فنی و گروه پشتیبانی دارد که همواره از مرحله ثبت محصول تا ارسال آن به درب منزل مشتری بر کارها نظارت دارند. به همین جهت داروخانه آنلاین یکی از مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین داروخانه‌ها در سطح کشور شناخته شده است. گروه پشتیبانی داروخانه آنلاین در تمام طول سال (از ساعت نه صبح الی نه شب) پاسخگوی سوالات، اشکالات مردم عزیز است و راهنمایی‌های لازم را جهت خرید به آنها ارائه می‌دهد. پس از خرید محصول بسته‌ی شما در سریع‌ترین حالت ممکن به دست شما خواهد رسید و همچنین خریدهای بالای 200 هزار تومان با پست رایگان فرستاده می‌شوند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس