پلیکان؛ عقاب تیزپرواز آسمان اقتدار دفاعی/صدف۲؛ شکارچی شناور‌های سطحی و زیرسطحی دشمن

پهپادهای کاملاً ایرانی در ارتش جمهوری اسلامی متناسب با نیاز نیروهای هوایی، زمینی و دریایی با قابلیت‌های متفاوتی مانند رادار گریزی، مجهز به محموله‌های رزمی و ... هستند.

به گزارش مشرق، جمهوری اسلامی ایران با شکستن سد پوشالی تحریم‌های نظامی رژیم آمریکا امروز توانسته است در ساخت انوع محصولات دفاعی به ویژه هواپیماهای بدون سرنشین (پهپادها) به مراحل عالی پیشرفت با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دست پیدا کند.

پهپادهای کاملاً ایرانی در ارتش جمهوری اسلامی متناسب با نیاز نیروهای هوایی، زمینی و دریایی با قابلیت‌های متفاوتی مانند رادار گریزی، مجهز به محموله‌های رزمی، اپتیکی و جنگالی، شناسایی، رزمی، انهدام اهداف هوایی، سطح به سطح و ...  هستند.

دانلود

نیروی دریایی سرافراز جمهوری اسلامی ایران همانند سایر ارکان نیروهای مسلح امروز به پایگاهی مهم در تحقق اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا تبدیل شده است.

ساخت انواع پهپادها، زیردریایی، ناوشکن، ناوبندر و در مجموع انواع محصولات دفاعی ایرانی مورد نیاز در این نیرو، یک امتیاز مهم صنعت دفاعی کشور در رزم دریایی و ایستادن در مقابل هر متجاوزی که چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران دارند، است.

تیتر


«پلیکان ۲» الحاقی به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پرواز در آسمان اقتدار دفاعی ایران، یک حلقه جدید در زنجیره شکست‌های تحریمی رژیم آمریکا علیه کشورمان است، این پهپاد کاملاً ایرانی از چهار موتور عمود پرواز و یک موتور پیشران تشکیل شده است، برخاست عمودی از شناور در حال حرکت از ویژگی‌های این پهپاد ایرانی با انجام مأموریت‌های گشت و شناسایی است.

دانلود

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین هم ردیف با قدرت‌های جهان قرار دارند و در مقابل هر تجاوزی نسبت به دشمن متجاوز دست بالا را دارند، نیروی دریایی ارتش امروز در کنار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

تیتر

مین دریایی «صدف ۲»، صدفی درخشان در ژرفای عمیق صنعت دفاعی کشور، یکی دیگر از محصولات دفاعی مهم کشور در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، این مین دارای دو نیم‌کره آهنی و چهار شاخک بروی نیم‌دایره بالایی به وزن ۱۲۰ کیلوگرم در نیم‌کره پائینی و ماسوره مکانیکی است، «صدف» صنعت دفاعی ایران، انجام عملیات پدافندی علیه شناورهای سطحی و زیرسطحی دشمن را بر عهده دارد، حداکثر محدوده عملیاتی این مین ایرانی در دریا ۱۰۰ متر است.

تیتر

«بالابان»، بر بال «کرار»

«بالابان» یک بمب هدایت شونده هوشمند با وزن ۱۲۸ کیلوگرم، محصول دفاعی کاملاً ایرانی از بالابان از بال‌های تاشو، سر جنگی به وزن ۴۱ کیلوگرم، برخوردار است، برد بلند از قابلیت این محصول دفاعی ایرانی است، «کرار» مأموریت حمل بمب بالابان را دارد.

 

تیتر

موشک کروز ضد کشتی دریایی «ابومهدی المهندس» نیروی یکی از محصولات مهم کاملاً بومی با قابلیت غافلگیری دشمن است، برد بلند از جمله امتیازات این موشک ایرانی با برد بالای هزار کیلومتر است که قابلیت برنامه‌ریزی هم دارد که در اختیار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

ساخت سامانه موشکی زیر سطح به سطح در نیروی دریایی ارتش

ساخت سامانه موشکی زیر سطح به سطح جهت بهره‌برداری در شناورهای زیرسطحی و زیردریایی‌ها از دیگر محصولات دفاعی ساخته شده و الحاق به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اهداف سطحی دشمن با برخورداری صنعت دفاعی ایران در زمان تجاوز دشمن در امان نخواهند بود.

صنعت دفاعی ایران دستی قدرتمند از آستین اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که صورت هر دشمن متجاوزی را در جریان تجاوز به مرزهای ایران اسلامی به خاک می‌مالد، تجاوز به مرزهای ایران امروز مصداق خودکشی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کفتر IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    4 31
    خخخخخ
    • پیمان IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      18 0
      کوفت
    • نیما IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      6 0
      مرگ...چیه...؟حناق گرفتی...؟
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    10 0
    قاهر چی شد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس