کد خبر 1204167
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
افزایش درآمد تورم

زمانی که شما برای رسیدن به اهدافتان یا برطرف کردن نیازهایتان می‌جنگید، احتمالا به اولین چیزی که فکر می‌کنید این است که چگونه می‌توان درآمدتان را افزایش داد.

به گزارش مشرق، زمانی که شما برای رسیدن به اهدافتان یا برطرف کردن نیازهایتان می‌جنگید، احتمالا به اولین چیزی که فکر می‌کنید این است که چگونه می‌توان درآمدتان را افزایش داد. اگر برنامه دارید تا درآمد خود را افزایش دهید، باید یک نگاه طولانی مدت داشته باشید. زمانی که برنامه‌ریزی می‌کنید باید تمام جوانب مثل هزینه سرمایه‌گذاری، مقدار درآمد، مبلغ مالیات و یا سختی راه‌حل فکر کنید. در ادامه به ۵ راه برای افزایش درآمد اشاره می‌کنیم:

۱. یک تجارت را شروع کنید

یکی از راه‌هایی که برای افزایش درآمد مناسب است این است که یک کسب و کار و یک تجارت جدید را شروع کنید. بهترین راه حل این است که تجارتی را آغاز کنید که از به آن علاقه‌مند هستید و با کار کردن در آن حیطه کمتر خسته می‌شوید. بعضی از ما در حیطه‌هایی کار می‌کنیم که ممکناست هیچگاه افزایش درآمد نداشته باشیم، اما می‌توانیم با ایجاد یک کسب و کار دی حیطه دیگر، از اوقات فراغت خود برای افزایش درامد استفاده کنیم. تجارت بهترین راه‌حل برای بی‌نهایت کردن درآمد و رشد دائمی است.

۲. به مدرسه برگردید

اشتباه نکنید! منظور ما از اینکه به مدرسه برگردید این نیست که دوباره دانش‌آموز شوید؛ بلکه مقصود آن است که دوباره چیزها را بیاموزید و مهارت‌ها را فرا بگیرید. لازم نیست در زمینه‌های مختلف مهارت آموزی کنید و آموزش ببینید؛ کافی است یک حیطه را انتخاب کنید و با آموختن یک مهارت جدید سعی کنید یک کار دیگر را هم یاد بگیرید تا از این طریق بتوانید درآمد خود را افزایش دهید.

۳. از علاقه‌مندی‌هایتان پول در بیاورید

شما می‌توانید با انجام دادن کارهایی که از آن‌ها لذت می‌برید، در اوقات فراغت خود درآمد کسب کنید. اگر کمی خلاق باشید برای کسب درآمد و تفریح راه‌های زیادی وجود دارد. مثلا اگر هنر خاصی دارید می‌توانید با استفاده از هنر خود محصولات تولیدی را در فروشگاه‌ها بفروشید. یا اینکه چیزهایی را که بلدید در یوتیوب به اشتراک بگذارید و از این طریق درآمد قابل توجهی کسب کنید.

۴. سعی کنید در هنگام خواب پول در بیاورید

یکی از راه‌های عالی برای افزایش درآمد این است که از روش‌هایی استفاده کنید که با فروش حق اشتراک یا تبلیغ برای شما درآمدزایی می‌کند. مثلا شما با ایجاد یک سایت، وبلاگ، شبکه اجتماعی یا کانال یوتیوب می‌توانید مخاطب جذب کنید و بعد با تبلیغات درآمد کسب کنید.

۵. ترفیع یا افزایش حقوق را درخواست کنید

آخرین راه و البته غیر ممکن‌ترین راه این است که از کارفرما یا رئیس خود درخواست افزایش حقوق بکنید. ممکن است در هنگام این درخواست با موافقت مواجه شوید، اما اگر با مخالفت روبه‌رو شدید به تغییر شغل هم فکر کنید. اگر بتوانید شغل خود را تغییر دهید و در جایی بهتر با حقوق مزایای بهتر کار کنید. البته این کار ممکن است گاهی سخت یا غیر ممکن باشد، اما اگر به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید، به راحتی می‌توانید یک شغل بهتر پیدا کنید. اگر از شغل خود راضی هستید توصیه می‌کنیم از راه‌های دیگری استفاده کنید، اما اگر ناراضی هستید، کار کردن در همان جا ارزش خاصی ندارد.

منبع: سایت طلا

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    12 1
    رویای آمریکایی !! پدر بیامرز اینجا بهش دلالی است کار کیلو چنده ؟
    • GB ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      1 1
      حرف شما درسته ولی دلالی جز لاینفک اقتصاد سرمایه داری هست تو همون آمریکا هم دلالی د دلال بازی بدتر از ایران هست ولی تو آمریکا حداقل در کنار دلالی تولید و تجارت و صنعت هم هست ولی در ایران دلال اعظم( دولت و شرکت های دولتی)اجازه اینکار را نمی ده.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    8 0
    براساس برنامه های دولت تدبیر وامید پنج راه مهم کسب درآمد عبارت است از:خیانت,دروغ,دزدی,مکروکلاهبرداری
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    3 0
    شما رتبه ایران در رده بندی معیار کسب و کار بین کشورهای جهان رو ببین بعدش دیگه از این مقاله ها ننویس!!!!!
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    5 1
    یه مقاله ی خارجی رو از توی اینترنت دانلود میکنی و میدی به خورد مخاطب، مشتی اینجا ایران است، با جون کندن و لقمه ی حلال کسی به جایی نمیرسه
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      4 1
      با مال حرام و دزدی و کلاهبرداری هم انسان به جایی نمی رسه که هیچ به قهر چاه جهنم سقوط میکنه. همین دلالی اگه باعث نرسیدن یک جنس به فرد نیازمند بشه مشمول دزدی هست.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    7 3
    روحانی ملت رو به خاک سیاه نشوند
    • رامین IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      4 3
      شما که می گویی روحانی خراب کرد میخاهم بدانم سواد داری یا نه از همون دسته ادمهایی هستی که رای مذهبی میدهی هستی .برادر هم وطن روحانی چه‌ کاره هست روحانی فقط فیلمه یا سرگرمیه روحانی که دستور دهنده نیس تاکی واقعا .،؟؟
    • افتخاری IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      2 1
      رامین جان امثال شما دارن کشور رو به قعر چاه میبرن اختیارات رییس جمهور ۳۸ بند از قانون اساسی و اختیارات رهبر کمتر از ۱۰ بند قانون اساسی رو در بر میگیره رهبر فقط ۵ درصد از بودجه کشور یا همون بودجه نظامی کشور رو در اختیار داره که اونم به بهترین شکل و برای ساختن چنین موشکهای نقطه زن و پیشرفته‌ای بکار گرفته شدن ولی وظیفه رییس جمهور ثبات ارزش پول ملی هست آیا رییس جمهور کارش رو درست انجام داده؟؟؟؟؟ تازه من فقط به یک بخش از قانون اشاره کردم بقیش مونده
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    5 2
    تو کشوری که اقتصادش سوسیالیستیه این نوع صبحبت ها مسخره اس. یه جور ماله کشی روی اشتباهات تصمیم گیران اصلی هست . چراکه توپ رو میندازن تو زمین مردم بدبخت و میگن که شما خودت عرضه نداری پول در بیاری.!!
    • GB ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      2 2
      کجا ایران سوسیالیستیه ایران از امریکا سرمایه داری تره این همه پنت هاوس و اختلاف طبقاتی تویه اقتصاد سوسیالیستی !!!!!!
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    5 1
    مطالب چرت و پرتی بود که زیاد به درد کشور ما نمی‌خورد
  • اکبر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    خب دلالی هم شغل دومه استیوپیت شغل دوم در ایران نمیشه داشت بعد شما با این اعتقادات با این طرز فکر با این تربیت چرا خودتان را با امریکا مقایسه میکنید باید با مردم شبیه به خودتان مقایسه کنید مثل اتیوپی افغانستان میانمار بنگلادش عراق چه قمپزی اینجا امریکا نیست میخواستی امریکا باشه
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 0
    فقط اخری! برادر جواب رئیست بعد از این درخواست اخراجه!!!
  • احمد IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 0
    این مقاله در کشور ما جواب نمی دهد لطفاً مقالاتی ترجمه کنید تا در کشور ما قابل اجرا باشد.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    من چند جا برای شقل دوم درخواست دادم بعد دیدم ای دل غافل همکارانم چند برابر من حقوق می گیرن. در خواست حق فنی دادم، ندادن بهم در خواست حق اشقه کردم ندادن. درخواست کارانه و افرزایش امور تحت نظر دادم ندادن. آخر فیش خودم و یکی از همکاران که سه برابر من کی گرفت با مدرک لیسانس رو رسانه ای کردم فقط یکم بر حقوقم افزودن.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    2 0
    سلام بسیار عالی بود من حدود ۸ ساله که برقکار ساختمان هستم از دو سال پیش شروع به فروش بیمه عمر کردم ،به نسبت وقتی که صرف کردم درآمد خوبی هم داره، از بهمن ۹۸ وارد بورس شدم و کم کم به سرمایم در بورس اضافه کردم بعضی وقت ها گل گلدانی به دوستان و اشناها میفروشم(البته اول سفارش می گیرم) همه اینها با تغییر تفکر ایجاد میشه دوستان اثر مرکب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد دو کتاب خیلی عالی هستن حتما بخونید
    • پاییز IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      هر دو کتاب عالین
  • سجاد رزمجویی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 0
    سلام. بسیار عالی، خیلی راهکارهای مناسب و خوبی بود، شما کار خودتو انجام بدید، یه سری آدم ها همیشه حرف از نا امیدی میزنند. من اینقدر امیدوار هستم که چند سال دیگه به درآمد میلیاردی میرسم. الان هم یه زندگی ساده دارم ولی دارم تلاش‌ میکنم
  • افتخاری IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس