کد خبر 1204760
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
قربانی: استقلال باید ضعف‌های ساختار دفاعی‌‌اش را برطرف کند/ قایدی بازیکنی سطح بالا است

پیروز قربانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: همه از نمایش استقلال در بازی با الاهلی تعریف کردند اما ساختار دفاعی این تیم باید بهتر عمل کند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه از بازی اول استقلال برابر الاهلی عربستان تعریف کردند که قطعا همینطور است اما برای صعود در چنین مسابقاتی ساختار دفاعی اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: استقلال در بحث هجومی بسیار عالی ظاهر می‌شود اما در ساختار دفاعی ضعف‌هایی دارد که باید برطرف شود تا در بازی با الشرطه و الدحیل قطر به مشکل نخورد.

بیشتر بخوانید:

ادامه دورهمی مدیرعامل استقلال با «تیم کارگزار» در جده با غفلت وزارت ورزش +عکس

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به درخشش مهدی قایدی گفت: قایدی بازیکنی سطح  بالا است که در هر لحظه می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. قایدی پس از دو، سه سال حضور در استقلال تبدیل به بازیکن سطح بالایی شده است. امیدوارم این بازیکن در انتخاب تیم آینده‌اش دقت کند. امثال قایدی‌ها لژیونر می‌شوند و می‌توانند در اروپا بازی کنند. قایدی بازیکنی است که می‌تواند دو سه بازیکن پیش رویش را دریبل بزند، چنین بازیکنی در دنیا کم داریم. 

قائدی در رابطه با نیمکت نشینی شیخ دیاباته در بازی با الاهلی عربستان خاطرنشان کرد: نظر مربیان بوده است و باید احترام گذاشت. مگر قایدی و مطهری بد کار می‌کنند؟ 

قربانی در پایان گفت: استقلال باید در یکسری از دقایق بازی هوشمندانه بازی کند. در سیستم 1-4-1-4 قایدی و مطهری هافبک چپ و راست بودند، نه وینگر به همین دلیل الاهلی برای دقایقی به استقلال فشار زیادی وارد کرد. استقلال باید مراقب باشد که در بازی‌های بعدی لطمه نخورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس