درب اتوماتیک  ; اگر به نظر شما به هیچ دردی نمی خورند و تنها هزینه ای اضافی بر دوش شما تحمیل می کنند بهتر است ادامه این متن که درباره مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می باشد را مطالعه نکنید؛ زیرا این متن به هیچ عنوان به درد شما نمی خورد.

درب اتوماتیک شیشه ای  چند سالی است که به بازار آمده و توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای درب های قدیمی و آهنی باشند. تکنولوژی پای خود را در همه ابعاد زندگی انسان باز کرده است و درب ها نیز از این قضیه مستنثی نیستند و به همین دلیل درب های مدرن امروزی به خوبی قادرند بار بزرگی را از روی دوش صاحبان مغازه ها بردارند.

درب اتوماتیک شیشه ای و اطلاعات درباره بدست آوردن قیمت درب برقی شیشه ای و درخواست تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک

امروزه دیگر مانند گذشته نیست؛ بشر سعی کرده تا جایی که می تواند کارهای خود را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهد و تا حدی که برایش امکان دارد کمترین فشار را بر روی عضلات خود وارد آورد و همین مورد بود که باعث شد درب اتوماتیک شیشه ای متولد شدند و امروز در اغلب فروشگاه ها، مغازه ها، پارکینگ ها و غیره می توان یک نمونه از درب های اتوماتیک را مشاهده کرد.

انواع درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک انواع و اقسام متفاوتی دارند و با توجه به محلی که قرار است درب ها نصب شوند و همچنین بودجه در نظر گرفته شده یکی از انواع کلی زیر انتخاب می شود.

درب اتوماتیک فروشگاهی

درب اتوماتیک فروشگاهی مناسب فضاها و اماکنی هستند که در طی روز تردد زیادی در آن محل اتفاق می افتد. درب اتوماتیک فروشگاهی برای اداره ها و سازمان های دولتی نیز بسیار مناسب به نظر می رسند.

از جمله مکانهائی که نصب این درب ها زیاد مشاهده می شود می توان به بیمارستان ها، هتل ها، خانه های سالمندان، فروشگاه ها، پاساژها و پارکینگ ها اشاره کرد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از انواع رایج و متداول درب اتوماتیک، درب شیشه ای هستند و معمولا در جاهایی که رفت و آمد و تردد در آنها زیاد اتفاق می افتد نصب این درب ها انجام می شود. معمولا فضاهایی مانند اداره ها، پاساژها، بانک ها و غیره از حضور درب های شیشه ای به نحو احسن استفاده می کنند.

از جمله مزایای درب اتوماتیک شیشه ای که برای این نوع درب می توان عنوان کرد جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما، جلوگیری از ورود و خروج گرد و غبار به داخل محیط، سهولت در باز و بسته شدن درب و غیره اشاره کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای نیز در نوع خود انواع و اقسام متفاوتی دارند که از آن جمله می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  • درب اتوماتیک شیشه ای تاشو
  • درب اتوماتیک منحنی گرد یا نیم گرد
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
  • درب اتوماتیک گردان یا دوار

برای باز و بسته شدن درب، سنسورهایی به کار گرفته می شوند که قابلیت تنظیم شدن دارند و می توان میزان نزدیک شدن افراد برای باز و بسته کردن درب را به کمک آنها تعیین کرد. از دیگر مزایای درب شیشه ای حتی می توان سرعت باز و بسته شدن درب ها را نیز تنظیم کرد که البته این موضوع با توجه به محل نصب و کارکردی که درب دارد می تواند متفاوت باشد.

برخی از درب های اتوماتیک نیز مجهز به یک سیستم قطع کن هستند. طرز کار این سیستم بدین شکل است که در صورتی که یک مانع در مقابل درب قرار داشته باشد درب، بسته نشده و مجددا باز می شود.

درب اتوماتیک سکشنال

درب اتوماتیک بالا سکشنال از جمله درب هایی هستند که زیر سقف جمع می شوند. درب های سکشنال از جمله مدرن ترین مدل های درب اتوماتیک بوده و معمولا در جاهایی که  مسقف هستند از آنها استفاده می شود.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که این نوع درب می تواند دراختیار بگذارد، استفاده از فضای بیشتر از جهت ارتفاع می باشد

قیمت درب اتوماتیک

همان طوری که در این متن به آن اشاره کردی درب اتوماتیک انواع و اقسام متفاوتی داشته و معمولا قیمت هر یک از آنها نیز با توجه به نوع درب اتوماتیک مشخص می شود.

در صورتی که تمایل دارید درب های قدیمی را با درب های مدرن امروزی تعویض کنید حتما با شرکت هایی تماس بگیرید که در این زمینه تجربه و تخصص دارند و می تواند بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

درب اتوماتیک شیشه ای و اطلاعات درباره بدست آوردن قیمت درب برقی شیشه ای و درخواست تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک

یکی از بحث های بسیار مهمی که در حوزه تعمیر درب اتوماتیک مطرح است و برخی مواقع نیز ممکن است مشکلات قابل توجهی در مورد این حوزه به وجود آید تعمیر درب اتوماتیک است.

درب اتوماتیک شیشه ای و اطلاعات درباره بدست آوردن قیمت درب برقی شیشه ای و درخواست تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

بحث درب اتوماتیک یک بحث کاملا تخصصی و حرفه ای است و افرادی که در این حیطه وارد می شوند باید بتوانند به خوبی از عهده تعمیر این نوع درب ها برآیند.

چنانچه درب اتوماتیک محل کار و یا محل زندگی تان با اختلال در عملکرد مواجه شده است حتما با افرادی که در این حوزه تخصص و تجربه کافی دارند صحبت کرده و از آنها کمک بخواهید.

لازم بذکر است بدین منظور شرکت ایپاکو اولین نرم افزار تعمیر درب اتوماتیک را در سراسر کشور با بیش ۸۰۰ سرویسکار ماهر راه اندازی نموده و در حال خدمات رسانی می باشند جهت نصب نرم افزار و آشنائی بیشتر میتوانید با تعمیر درب برقی و فروش قطعات درب شیشه ای به سایت ایپاکو سرویس مراجعه و یا با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۷۳ تماس حاصل نمائید.

ایپاکو این امکان را برایتان فراهم نموده که بدون تماس گرفتن با شرکتی و فروشگاهی خودتان از طریق سیستم محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای قیمت درب اتوماتیک را بدست بیاورید و پاسخ سوالات خود را نیز در همان صفحه بیابید

شرکت ایپاکو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و فروش درب اتوماتیک شیشه ای این اطمینان را به شما میدهد که در سه گزینه  :

  • درک بودجه مشتری
  • درک نیاز مشتری
  • درک زمان مشتری

یار و همراه مشتریان میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت فروش درب اتوماتیک به آدرس سایت ایپاکو  مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۳۷ تماس حاصل نمائید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس