کد خبر 1205621
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
قاچاقچیان اسلحه در مرز خوزستان زمین‌گیر شدند / کشف محموله سنگین مهمات جنگی از متهمان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: محموله مهمات جنگی در مرز خوزستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ حاج احمد خادم سیدالشهدا ‌افزود: ساعت ۲۲ شامگاه ۲۹ فروردین ماه امسال طی یک عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات، تیپ امام صادق (ع)مرزبانی و زیر مجموعه قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مرز، محموله مهمات جنگی کشف شد.

بیشتر بخوانید:

۳۳ عضو شرکت‌ هرمی "کیونت" دستگیر شدند

وی به کشف و ضبط ۲۱ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکُف و ۷ هزار فشنگ کلت کمری در محدوده شلحه حاج حسین اروند، در این عملیات مهم اشاره کرد و افزود: پاسداران و سبز پوشان حریم راه ولایت و امامت، پاسداران غیور و دلیر با چشمی باز و زبان روزه مستحکم‌تر از همیشه در مرزهای ایران مرزهای خوزستان (جنوب غرب)، شبانه روز از امنیت کشور حراست می‌کنند.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا با بیان اینکه پاسداران ایران در ماه مبارک رمضان با روزه داری، اجر خدمت خود را مضاعف می‌کنند، اظهار کرد: پاسداران و سبز پوشان ما مرزهای جنوب غرب کشور را ناامن‌ترین مکان برای تردد قاچاقچیان و متخلفان کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    1 1
    درود خدابر پاسداران سبزپوش و سربازان گمنام امام زمان(عج)که مایه آسایش و امنیت این سرزمین و خار چشم بدخواهان این مرز وبوم هستند. #نیروهای مسلح مقتدر #امنیت اتفاقی نیست
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    1 0
    بدون ذره ای تردید اگر سپاه نبود کشور نبود
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    هر کسی در کشور ما به اندازه حاج قاسم پاک دستی و صداقت داشته باشد حاج قاسم میشد اما متاسفانه تاریخ فقط یک حاج قاسم را در خود به ثبت رساند حاج قاسم زمان حیاتش بیشتر از زمان شهادتش محبوبیت داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس