کد خبر 1206443
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
جزییاتی از قیمت واکسن کرونا

رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: شرکت های خصوصی که مجاز به واردات واکسن هستند، رصد می شوند.

به گزارش مشرق، محمدرضا شانه ساز، افزود: چهار سامانه برای ثبت واکسن کرونا وجود دارد که سامانه تی تک، یکی از آنها است که اطلاعات واکسن و مقایسه بین افراد دریافت کننده و نوع واکسن در این سامانه ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

واکسن روسی صدرنشین اثربخش ترین واکسن های کرونا

وی ادامه داد: لینک مشخص بین مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و سامانه تی تک وجود دارد که برای ما قابل رؤیت است و کاملاً می‌دانیم چه تعداد افراد، چه نوع واکسنی دریافت کرده‌اند.

شانه ساز در واکنش به وجود موارد تقلبی و سودجویی از واکسن کرونا، گفت: تمامی دو میلیون دوز واکسن کرونا که وارد شده، در سامانه تی تک ثبت شده است و زیر نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی تزریق می‌شود. قطعاً تبلیغ فروش واکسن، با هدف خالی کردن جیب مردم و البته تهدید سلامت آنها همراه است.

وی در خصوص ورود شرکت‌های خصوصی به موضوع واردات واکسن، افزود: هر فردی در کشور واکسن دریافت می‌کند باید در سامانه تی تک ثبت شود که قبلاً آن شرکت حتماً باید در سامانه سازمان غذا و دارو ثبت شده باشد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه بخش خصوصی هم فقط مجاز به واردات واکسن‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو است، ادامه داد: شرکت‌های خصوصی وارد کننده واکسن مشخص هستند و کسی نمی‌تواند بدون رصد سازمان غذا و دارو، واکسن وارد کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    4 0
    شما نمیتونین مرغ و رصد کنین اون موقع واکسن وارداتی رو رصد میکنین.اگر بهجای ریاستقوه قضاییه باشم همه مسئولینی که رو هواوعه میدنو و حرف مفتکی میزننو یادداشت میکردم وقبل از انجان ان وعده اتمام حجت میکردم که .اگه نتونستین رصد کنین محاکمه خواهید شد ومحاکمه هم میشدن. زهی خیال باطل یعنی خوشونو محاکمه کنند!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس