کد خبر 1212905
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
مشکل مجیدی با تیم پزشکی استقلال چه بود؟/ سیاه‌پوش و کادرش رفتنی می‌شوند؟

فرهاد مجیدی پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تمایلی برای ادامه همکاری با کادر پزشکی فعلی استقلال ندارد و این مساله شرایط را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش مشرق، پس از پایان یافتن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت استقلال به ایران، فرهاد مجیدی طی اقدامی تصمیم گرفته است که با مهدی سیاه‌پوش و کادرش قطع همکاری کند. فرزاد مجیدی مدیر اجرایی تیم استقلال روز گذشته در تمرینات این تیم طی تماسی که با مهدی سیاه‌پوش داشته است، به او اعلام کرده است تا دیگر به تمرینات استقلال نیاید.

اما ماجرای این مشکل از جایی آغاز می‌شود که تیم استقلال در بازی برابر ماشین‌سازی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با چند بازیکن مشکوک به کرونا مواجه بود و تشخیص کادر پزشکی استقلال مبنی بر این بود که بیماری این بازیکنان کرونا نیست و در نهایت ماجرای این بازیکنان با تزریق سرم برطرف شد اما در ادامه مشخص شد همان بازیکنان مشکوک، مبتلا به کرونا بودند و این مساله باعث شد فرهاد مجیدی از دست سیاه‌پوش و کادر پزشکی‌اش عصبانی شود.

بیشتر بخوانید:

مجیدی پزشک استقلال را کنار گذاشت

البته در ادامه دعوت محمد آبادی به کادر پزشکی استقلال در عربستان توسط سرمربی استقلال هم می‌تواند مزید بر علت این مساله باشد که مجیدی بعد از آن اتفاق اعتمادی به کادر پزشکی حال حاضر تیم ندارد و در نهایت باعث شده او پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، قید حضور کادر پزشکی تیمش را بزند.

با این حال هنوز این اتفاق هنوز شکل رسمی به خود نگرفته است و باشگاه هم هنوز موضع خاصی نسبت به این مساله نداشته است. با وجود این ماجرا، باز هم صحبت از بازگشت کادر پزشکی قدیمی و کارکشته  استقلال یعنی دکتر امین نوروزی و کاوه ستوده شده است اما تا اینجای کار هیچ اتفاقی مبنی بر بازگشت کادر سابق رخ نداده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس