کد خبر 1213834
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
وزیر خارجه یمن  هشام شرف

وزیر خارجه یمن با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی گفت که هر دیپلماسی که توسط نیروهای مسلح حمایت نشود به پیروزی واقعی و دستیابی به اهداف مطلوب نخواهد شد».

به گزارش مشرق، «هشام شرف» وزیر خارجه یمن گفت که اصول شهید بیت المقدس، فرمانده «قاسم سلیمانی» ، رهنمودهای یک انقلاب جدید برای جوانان فلسطین خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیپلماسی و میدان دو روی یک سکه

وی گفت که جوانان فلسطینی امروز آن چیزی را که از مدرسه شهید قاسم سلیمانی یاد گرفته‌اند ترجمه می‌کنند.

این مقام یمنی اضافه کرد: «جوانان فلسطینی به مسیر مقدس خود در مسیر شکست صهیونیست‌ها و همپیمانانش و آزادسازی اراضی فلسطین ادامه خواهند داد. واقعیت  هرگز همانطور که در سابق بوده نخواهد بود و زورگویی به کمک زرادخانه نظامی صهیونیست‌ها برای طولانی مدت ادامه نخواهد یافت».

وی تاکید کرد که آتشفشان‌های خشم در فلسطین اشغالی افزایش خواهد یافت و اصول شهید حاج قاسم سلیمانی راهنمای انقلاب جدید برای جوانان فلسطین با حمایت نیروهای مقاومت در منطقه خواهد بود.

وی در پیامی به برخی فلسطینیان که مذاکره را با صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند گفت: « هر دیپلماسی که توسط نیروهای مسلح حمایت نشود و با پشتیبانی مردم همراه نباشد  منجر به پیروزی واقعی و دستیابی به اهداف مطلوب نخواهد شد».

وزیر خارجه یمن گفت که پیامش به برادران در فلسطین ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و مقابله با صهیونیست‌ها و پایان دادن به حضور آنها در هر مکانی از سرزمین‌های فلسطین اشغالی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس