کد خبر 1213863
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
محرومیت 2 ساله در انتظار یوونتوس، رئال و بارسلونا از صحنه اروپا

۳ تیم باشگاهی قاره سبز که از سوپرلیگ انصراف ندادند، احتمال دارد تاوان سنگینی بابت اقدام اشتباه خود پس دهند.

به گزارش مشرق، ۳ هفته قبل تیم ۱۲ تیم انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی جنجالی در فوتبال اروپا راه انداختند که بی سابقه بود.

چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، تاتنهام و آرسنال از انگلیس، رئال مادرید، اتلتیکومادرید و بارسلونا از اسپانیا، یوونتوس، آث میلان از ایتالیا اعلام کردند از لیگ قهرمانان اروپا جدا می شوند و می روند که خود مسابقات همه ساله ایی را تحت عنوان «سوپر لیگ اروپا» برگزار کنند.

این حرکت با هدایت تیم رئال مادرید آغاز شد و در بیانیه خود عنوان کردند به قصد «نجات فوتبال و کسب درآمد بیشتر» این پیکارها را راه اندازی می کنند.

در پی وقوع چنین اتفاقی، اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) واکنش شدیدی بعد از فیفا کرد و  برای این تیم ها و اعضای آن، تهدید کرد با جریمه های سنگینی مجازات خواهند شد.

در مدت ۴۸ ساعت کارشناسان، پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و هواداران در کنار رسانه ها این طرح را محکوم کردند. حتی هواداران در خیابان ها تظاهرات راه انداختند.

بعد از ۴۸ ساعت ابتدا تیم های انگلیسی و بعد تیم های اتلتیکومادرید، اینتر و آث میلان اعلام انصراف داده و از همه عذرخواهی کردند اما ۳ تیم رئال، بارسلونا و یوونتوس چنین عمل نکردند.

طبق گزارش روزنامه نویه زورخرسایتونگ، چاپ سوئیس، آلکساندر چفرین، رئیس یوفا در اندیشه مجازات این ۳ تیم است.

این مقام در مدت زمانی که از جنجال سوپر لیگ گذشت، مشاهده نکرد که این ۳ تیم اسپانیایی و ایتالیایی به طور رسمی از سوپر لیگ خارج شده باشند.

از این رو این نشریه نوشت چفرین قصد دارد برای یوونتوس، رئال و بارسلونا محرومیت ۲ ساله از حضور در رقابت های باشگاهی قاره سبز را در نظر گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • . IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    دیگه کسی مسابقات نگاه نمیکنه باوو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس