کد خبر 1214094
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
قهر یا مرخصی دژاگه و شجاعی؟/ کاپیتان‌های تراکتور به دیدار زنوزی می‌روند

کاپیتان‌های تیم فوتبال تراکتور تبریز برای دیدار با محمدرضا زنوزی راهی کشور ترکیه خواهند شد.

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تراکتور، پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت نکرده‌اند تا ابهاماتی در این باره شکل بگیرد.

شجاعی و دژاگه با وجود مرخصی یک هفته‌ای که از رسول خطیبی گرفته‌اند، قرار است تا پایان هفته جاری جلسه ای حضوری با زنوزی داشته باشند تا درباره برخی مسائل از جمله مطالباتشان صحبت کنند و پس از این جلسه در مورد زمان بازگشت‌شان به تمرینات تصمیم‌گیری خواهند کرد.

شجاعی و دژاگه تا پایان فصل جاری با باشگاه تراکتور قرارداد دارند. چند ماه پیش نیز شایعات جدایی این دو بازیکن به شدت اوج گرفته و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

این وضعیت در حالی است که شنیده می‌شود سجاد سیاح مدیرعامل تراکتور هم چند روزی است از سمت خود کناره‌گیری کرده و عقب افتادن مطالبات بازیکنان و برخی پاداش‌ها در این شرایط باعث ناراحتی اعضای تراکتور شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    11 0
    فوتبال خصوصی در ایران به سختی بتونه با تیم های بیت المال خور رقابت کنه... تقریبا همه تیم های ایران دولتی هستند به جز تراکتور که اون همه چند سالیه خصوصی شده با این وضع کرونا هم درآمد کم شد.... حق پخش تلویزیونی بالاترین درآمد باشگاههاست ولی چون در ایران هم تلویزیون هم فوتبال دولتی است حق پخش داده نمیشه البته حرف درستیه چون هر دو دولتی هستند ولی بخش خصوصی چرا باید به پای تیم های بيت المال خور بسوزه... تا وقتی اقتصاد در ایران دولتی است وصع اقتصاد در همه بخش های آن بیمار خواهد موند
  • علیرضا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    به نظر من در حق تراکتورسازی بد کردن هم دشمنان تراکتورسازی پرسپولیس و استقلال و رسول خطیبی هم که افتضاحه با همه بده سعید مهری رو فراری داد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بابا خطیبی رو بندازین بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس