کد خبر 1214129
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
خلیل زاده چگونه از کرونا رهایی یافت و در باشگاه استقلال حاضر شد؟/ همه در انتظار واکنش قوه قضائیه

حضور اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جلسه صبح امروز در محل باشگاه پرسش‌های زیادی را ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته خبر دستگیری اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان یکی از متهمان به سوء استفاده های اقتصادی بارها در رسانه های ورزشی و غیر ورزشی منتشر شد.  این فرد در ابتدا برای مدتی در دسترس نبود ولی پس از چند روز اعلام شد اسماعیل خلیل زاده به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی بوده است.

هفته گدشته بود که دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت کارخانه ابریشم گفت: «پولشویی و اخلال در نظام تولید از اتهامات متهم اصلی این پرونده است که باعث شده این فرد تحت تعقیب قضایی قرار بگیرد».

بیشتر بخوانید:

جزئیات اتهامات رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال

همچنین طبق طبق اعلام منابع آگاه اسماعیل خلیل‌زاده به دلیل ابتلا به کرونا و با قرار وثیقه‌ به صورت موقت و محدود آزاد شده است که با پایان دوره 14 روزه بیماری، می‌باست خودش را برای ادامه رسیدگی به پرونده به دستگاه قضایی معرفی کند.

با این وجود سوالی که ذهن را درگیر می‌کند رفتار دوگانه رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال است. اگر دوره بیماری او تمام شده، چرا خودش را به نهادهای نظارتی معرفی نکرده و اگر هم هنوز مبتلاست، چطور پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا گذاشته و امروز در جمع خبرنگاران و ساختمان باشگاه استقلال حاضر شده و حتی وعده برگزاری نشست خبری داده است؟! حال باید دید واکنش نهادهای نظارتی به این رفتار خلیل‌زاده چیست و چه برخوردی با او می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس