کد خبر 1214216
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
ناصر نظامی

ناصر نظامی علی رغم اینکه گوینده تیپ های جدی است، انسان بسیار مهربان و رئوفی است و به جوانان و حضور آنها در حرفه دوبله اهمیت می دهد.

به گزارش مشرق، «زندگی نظامی» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره ای از ناصر نظامی صداپیشه باسابقه ایرانی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می شود.«زندگی نظامی» تازه‌ترین مستند از مجموعه مستندهای دوبله و صداست که در شبکه مستند سیما تهیه و تولید می شوند.

توکلی درباره این مستند گفت: آبان ماه سال ۹۸ پس از گفتگویی که با آقای نظامی در دفتر شبکه داشتم، تصویربرداری «زندگی نظامی» آغاز شد اما با گذشت چند روز از تصویربرداری در منزل استاد و استودیو، متاسفانه وی دچار عارضه قلبی شده و برای ادامه درمان راهی کانادا شد.وی افزود: قرار بر این بود که بعد از بازگشت وی تصویربرداری در محل تولدشان ادامه یابد که شوربختانه ویروس کرونا مانع ادامه کار شد و در نهایت همین فیلم که البته از نظر من فیلم کاملی هم است تدوین و برای پخش تحویل شبکه مستند شد.

بیشتر بخوانید:

مظفری: تمامی اهالی سینما باید به صورت متحد جلوی برگزاری جشنواره جهانی فجر در این بحران اسفبار کرونا را بگیرند

توکلی عنوان کرد: ناصر نظامی علی رغم اینکه گوینده تیپ های جدی است، انسان بسیار مهربان و رئوفی است و به جوانان و حضور آنها در حرفه دوبله اهمیت می دهد و در جریان تولید این فیلم نیز نهایت همکاری را با ما داشت اما افسوس که فرصت بیشتری برای پرداختن به ابعاد مختلف زندگی وی فراهم نشد.

این تهیه کننده و کارگردان ادامه داد: همزمان با روزهای تصویربرداری پیامی به دست آقای نظامی رسید مبنی بر اینکه بیژن علیمحمدی دوبلور فقید سکته کرده است، این اتفاق تلخ هم در فیلم درج شده و به یادگار مانده است.وی در پایان متذکر شد: نظامی گویندگی و مدیر دوبلاژی انیمیشن، سریال و فیلم های سینمایی خارجی و ایرانی مانند «دراکولا»، «زنان کوچک»، «آرتور»، «دور دنیا در هشتاد روز»، «ای کی یو سان»، «شرلوک هولمز»، انیمیشن «بتمن» و ... را در کارنامه دارد اما از معروفترین نقش های وی می توان به دوبله نقش اول سریال «مرد شش میلیون دلاری» اشاره کرد.

«زندگی نظامی» بعد از حدود ۲ سال برای نخستین بار یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ و دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۹ از شبکه مستند پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ولی میرزایی اربابی GB ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 1
    اوکی
  • م.و IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    3 0
    فوق العاده ترین دوبلور های دنیان استادان ایرانی مثل استاد نظامی زنده باشن همه عزیزان ۱۰۰ سال
  • جلیل IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    استیو آوستین در نقش مرد شش میلیون دلاری سریال آمریکایی . یادش به خیر قبل از انقلاب
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    خاطرات شیرین کودکی با تلوزیونهای مبله مینشستیم و مرد ۶ملیون دلاری میدیدیم آخر کیف و لذت بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس