سردار جوانی: احتمال آشوب داخلی در آمریکا زیاد است/ سطح آماده باش نیروهای امنیتی آمریکا بالا رفته است

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی غافلگیر شده و در محاصره‌ی کامل جبهه‌ی مقاومت قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص تحولات اخیر سرزمین های اشغالی و نوار غزه طی سخنانی، اظهار داشت: تحولات در حال جریان در سرزمین‌های اشغالی بی سابقه‌ترین تحولات از زمان جعل رژیم صهیونیستی بوده و از لحاظ بزرگی هیچ نمونه‌ی مشابه‌ای ندارند.

وی به جنگ‌های پیشین فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر جنگ‌های غزه و سی و سه روزه از جنگ‌های پیشین رژیم صهیونیستی بوده اند که هرکدام دارای مختصات خاص خود بوده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان این که تحولات کنونی دارای مختصاتی منحصر به فرد هستند، ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی غافلگیر شده و در محاصره‌ی کامل جبهه‌ی مقاومت قرار گرفته است.

سردار جوانی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هم از درون سرزمین‌های اشغالی و هم از طریق افکار عمومی ملت‌های جهان تحت فشار و محاصره قرار گرفته است.

وی دلیل غافلگیری رژیم صهیونیستی را فشار های داخلی و بین المللی دانست و گفت: اتفاقات روزهای گذشته در سرزمین‌های اشغالی توان مقاومت را در مقابله با قدرت نظامی صهیونیست‌ها و آشکار سازی نقص سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی به خوبی به نمایش گذاشته است.

سردار جوانی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی خود را کاملا از دست داده و اوضاع کاملا به نفع فلسطین و مقاومت تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه توانایی تغییر دادن اوضاع به نفع خود را نداشته و بر اساس شواهد روند رسیدن صهیونیست‌ها به پایان یک روند پرشتاب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: آینده از آن ملت فلسطین و جبهه‌ی مقاومت بوده رژیم صهیونیستی سرنوشتی جز نابودی نخواهد داشت.

وی رژیم صهیونیستی را یک رژیم بی ریشه، غاصب و جعلی خواند و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با زور سرزمین‌هایی را اشغال کرده که امروزه تحت فشار صاحبان اصلی این سرزمین‌ها قرارگرفته است.

سردار یدالله جوانی با بیان این که امروزه دست صاحبان اصلی سرزمین‌های اشغالی پر شده است، افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ‌های در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرده است.

معاون سیاسی سپاه به پشتوانه‌ی بزرگ جبهه‌ی مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: در لبنان، سوریه، عراق، یمن و در کل منطقه همه‌ی اضلاع جبهه‌ی مقاومت با تمام توان از ملت فلسطین در این رویارویی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به بحران‌ها و چالش‌های داخلی گوناگون رژیم صهیونیستی، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ابعاد داخلی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز دچار بحران و چالش است.

جوانی اضافه کرد: حامیان همیشگی صهیونیست‌ها مثل انگلیس و آمریکا دچار فرسایش قدرت شده و همدستان این رژیم در منطقه مانند عربستان در دام یمن گرفتار هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران مطرح کرد: با اطمینان می‌توان گفت که این تحولات خبر از آینده خوب پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر دشمنان خود، رهایی سرزمین‌های اشغالی از دشمنان بیگانه و آزاد شدن قدس شریف خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 11
  • سیامک DE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 14
    هزار بار آفرین بر شما نابغه های سپاه که جنگ را به درون خاک خود دشمنان ایران (عربستان -امریکا-اسراییل) بردید
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    20 11
    خدا رحمت کنه سردار سلیمانی رو. روحش قرین شادی.
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    19 11
    درود خدا بر حاج قاسم
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 7
    شما کلا صحبت نکن. یه اظهار نظر کردی کافیه.
  • حسین RO ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    15 11
    کشته های روزانه ایران در اثر کرونا از کل شهدای فلسطین در چند روز اخیر بیشتره، از فجایع داخلی کسی ظاهرا درد نمی کشه، ای کاش به وضعیت خفت بار مسکن، معیشت، دستگاه ها و مدیریت فشل آ شیخ هم به همین انداره توجه میشد.‌ هیهات من الذله
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 11
      درسته که دولت به شدت کم کاری کرد ولی خود مردم هم بی تقصیر نیستن.
    • قریشی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 9
      ظاهر امثال شماها بیشتر از خود صهیونیستها از موشکهای مقاومت درد می کشید؟!!! شماها همون بهتر که مانند چهارپایان در بند شکم و جای خواب باشید!
    • در جواب حسین DE ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 4
      تو که از غم دیگران نداری خبر تو که رنج ودردکودک کشی نداری بدل نشاید که نامت نهند بشر! بشر ان است که غمخوار باشد اگرچند خود گرفتار باشد اگرچند خود بیمار باشد اگرچند خود در رنج باشد کرونا بلای عالمگیر جهان زهر کشوری بلعدروزی چند صدتن به کام! ظلم و قتل صهیون ز شیطان و دیو و دد و از باشد! کور بادانکه با شیطان همراه باشد!
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 7
    برو پدر جان...شما اول بصیرت داشته باش و اسیر حزب بازی نباش بعد اسم حاج قاسم رو به دهان مبارکت بیار
  • FR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 7
    فرانسه متحد درجه اول اسراییل در اروپا هم اکنون خیابان‌هایش شاهد تظاهرات بسیار شدید و درگیری ست ... بنظر می‌رسد که غرب بطور قطع دیگر نمیتواند حامی صیهونیست ها مانند گذشته باشد
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 4
    جونم حاج قاسم
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 3
    1-چرا فقط 10درصداز(موشکها،راکتها،پهپادهاو....ایران)به خاک اسرائیل اصابت میکنه!؟2-وچرا90درصد بقیه موشکها... به سیستم اون 10درصدمجهیز نمیشوند!؟3-چرا مثل اونها که تاسیسات هسته ایمان را زدنند ما تاسیسات اتمیشونو نمیزنیم!؟
    • ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 1
      چون اینا همش حرفه ، شما کلا جدی نگیر
  • ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 1
    جک‌ میگید شماها ؟ فازتون چیه ؟
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 4
    درود بر همه شهدا به خصوص حاج قاسم عزیز و سپاهیان دلاور و روشن بین خوب خیلی خوب معلومه که ایران داره تلاویو رو بمباران میکنه اونم خیلی ساده درود بر شما
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 3
    حماس حماسه افرید با هر موشک یک خانه هم ویران شده باشد و یک صهیونیست کشته شده باشد . تا حالا دوهزار صهیونیسم کشته شده و دوهزار خونه روی سرشون اوار شده . تازه اگر دوهزار هم شهید شوند تازه برابر شدند . چرا صهیونیسم می گه بمب اتم داره .اگه داشت استفاده می کز د . صهیونیسم جگر ندارد . ترسو و بزدل هستند .
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 4
    در جواب کسانی که می گویند حماس در هم می کشد .می گویم صهیونیست صهیونیست است چه کودک .چه زن .چه پیر دم مرگ چه .... وقتی دو هزار موشک می رود باید صهیونیست کلا کشته شوذ. کودکان صهیونیسم هم روزی بزرگ می شوند .
  • طاهر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 5
    سلام ، الان باید حزب الله هم از شمال اسرائیل را موشک باران میکرد و واقعاً دیگه صهیونیست ها نمی توانستند تمرکز داشته باشند بر یک نقطه ، هم از شمال هم از جنوب و هم انتفاضه در کل سرزمین های اشغالی، تا حال هم خیلی دیر شده ، موشک های حزب الله هم دقیق تر و هم خیلی بر تر از موشک های حماسند ، دستشون هم از حماس باز تره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس