کد خبر 1218784
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
کروس به کرونا مبتلا شد و هفته آخر لالیگا را از دست داد

ستاره آلمانی خط میانی تیم فوتبال رئال مادرید به کرونا مبتلا شد و بازی حیاتی تیمش در هفته پایانی لالیگا که می‌تواند سرنوشت قهرمانی کهکشانی‌ها را رقم بزند از دست داد.

به گزارش مشرق، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در حساس‌ترین بازی فصل تیمش که شنبه هفته آینده در خانه برابر ویارئال است، نمی‌تواند روی کمک تونی کروس حساب کند چرا که تست کرونای این هافبک آلمانی مثبت شده است.

رئال مادرید در حالی کروس را برای مصاف خانگی مقابل ویارئال از دست می‌دهد که قهرمانی‌اش در لالیگا وابسته به کسب پیروزی مقابل این تیم و البته شکست اتلتیکومادرید در خانه وایادولید است. ظاهراً کروس از روز جمعه، در پی تماسی که با یک فرد مبتلا به کرونا داشته در خانه قرنطینه بوده است و امروز باشگاه رئال مادرید هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن آلمانی خودش نیز به کرونا مبتلا شده است.

کروس از امروز حداقل باید ۱۰ روز قرنطینه شود و به این ترتیب نمی‌تواند کهکشانی‌ها را برابر زیردریایی زرد همراهی کند. او نهمین بازیکن رئال مادرید است که در این فصل به کرونا مبتلا می‌شود. پیش از او ادر میلیتائو، کاسمیرو، ادن ازار، لوکا یوویچ، ناچو فرناندس، رافائل واران، سرخیو راموس و فدریکو والورده به این بیماری مبتلا شده بودند. زین‌الدین زیدان سرمربی و فلورنتینو پرس رئیس باشگاه نیز جزو دیگر نفراتی بودند در رئال مادرید از ابتدای فصل تا کنون با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده‌اند.

آخرین بازی کروس برای رئال مادرید در تساوی ۲-۲ مقابل سویا بود که پاس هر دو گل تیمش را داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس