کد خبر 1229973
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
رونمایی از بی‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲

سری ۴ گرن کوپه بی ام و ۲۰۲۲، دارای ۲ درب اضافی و بدنه طولانی‌تر است که فضای بیشتری را در صندلی عقب برای مسافران ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق، سری ۴ گرن کوپه بی ام و ۲۰۲۲، دارای ۲ درب اضافی و بدنه طولانی‌تر است که فضای بیشتری را در صندلی عقب برای مسافران ایجاد می‌کند. در سری ۴ گرن کوپه بی ام و ۲۰۲۲  مانند کوپه دو درب خود، گرن کوپه یا با موتور چهار سیلندر توربو یا شش سیلندر توربو ارائه می‌شود. کابین آن مانند دیگر تولیدی این شرکت خودروسازی است، اما دو درب اضافی و بدنه طولانی‌تر آن فضای بیشتری را در صندلی عقب برای مسافران ایجاد می‌کند و فضای بیشتری را برای حمل بار فراهم می‌کند.

سری ۴ گرن کوپه دارای سدان‌های فست بک ممتاز دیگری مانند آئودی A۵ Sportback و کیا استینگر در خط میانی خود است و فروش آن تا پایان تابستان ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. سری ۴ گرن کوپه پس از رد شدن از مدل ۲۰۲۱، به صف چهار درب BMW برمی گردد. این مدل به صورت استاندارد با صندلی‌های جلوی برقی، سانروف، ناوبری درون دایره‌ای، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای خودکار، سنسورهای پارک، صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی ۱۲.۳ اینچی و تعداد زیادی از ویژگی‌های کمک راننده، از جمله موارد جالب دیگر است. همچنین بسته Premium را پیشنهاد می‌دهیم که به صندلی‌های جلو گرم، فرمان گرم شونده، روشنایی محیط داخلی و نمایشگر جلو اضافه می‌شود.

در اینجا دو پیشرانه توربوشارژر وجود دارد که با یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری در مدل ۴۳۰i شروع می‌شود و ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارد. این پیشرانه فقط با پیشرانه عقب و جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک در دسترس است. پیشرانه پیشرفته‌تر، پیشرانه ۳.۰ لیتری ۳۸۲ اسب بخاری درون خطی است که با سیستم هیبریدی ۴۸ ولت تقویت می‌شود و به صورت استاندارد با پیشرانه تمام چرخ ارائه می‌شود.

یک ظاهر طراحی شده در کابین شباهت زیادی به مدل ۴ سری کوپه و کانورتیبل دارد، داشبورد متمرکز بر راننده است که کنترل‌های آب و هوا و صفحه نمایش سرگرمی را کمی جذاب تر می‌کند. مواد به کار برده شده در آن درجه یک هستند و فضای داخلی بسیار عالی به نظر می‌رسد، اما سدان‌های رقیب مانند کلاس C جدید مرسدس بنز طراحی داخلی چشمگیرتری ارائه می‌دهند.

صندلی عقب در اینجا نسبت به مدل دو درب سری ۴ جادارتر است، اما فضای سر نسبت به سدان سری ۳ به دلیل خط سقف سریع گرن کوپه راحت است. صندوق عقب گرن کوپه باید فضای بسیار بیشتری از چمدان، مواد غذایی و کالاهای دیگر نسبت به مدل‌های دو در داشته باشد.همه مدل‌ها با نمایشگر بزرگ سرگرمی ۱۰.۳ اینچی و همچنین نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی ارائه می‌شوند. Apple CarPlay و Android Auto هر دو استاندارد هستند و به صورت بی سیم کار می‌کنند. ناوبری درون داشبورد، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و یک نقطه اتصال Wi-Fit نیز در این برنامه گنجانده شده است. استریو استاندارد یک سیستم ۱۰ بلندگو است، اما استریوی ۱۶ بلندگو Harman / Kardon اختیاری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    1 0
    مثل کوئیک جدید میمونه
  • دانشمند IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    5 5
    اگه صنعت خودرو دست نیروهای مسلح بود ایران هم میتونست بهتر از بسازه ...‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس