کد خبر 1230920
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

استند لوازم آرایش امروزه یکی از مهمترین و کاربردی ترین  لوازم  برای مرتب و منظم بودن لوازم آرایشی در فروشگاه های لوازم  آرایشی، آرایشگاه، کلینیک های زیبایی و حتی در منزل برای خانم های با سلیقه بشمار می آید. اغلب لوازم آرایشی ما نا مرتب در گوشه ای رها شده اند و در زمان استفاده و کمبود وقت برای انتخاب لوازم آرایشی مناسب با مشکل روبرو می شویم. باکس لوازم آرایشی با قابلیت داشتن قفسه های فانتزی، جاداربودن، اشغال کردن فضای کم، ظاهر شیک و منظمی به اتاق و میز توالت شما می دهد. با توجه به آسیب پذیر بودن و شکنندگی و هزینه بالای لوازم آرایش  با خرید استند لوازم آرایشی با داشتن کشو و محفظه باعث طول عمر و استفاده بهینه از لوازم آرایشی می شود. در این مقاله به نوع،جنس و کاربرد استند آرایشی می پردازیم

http://file.tesmino.ir/reportage/35485260/image_b4deb2caca82a9037ed2bbe00ae3737d63980ce3.png

انواع استند آرایشی

استند آرایشی مدل و طرح های متنوع و منحصر به فرد و زیبایی دارد. باکس لوازم آرایشی دارای ارتفاع، عرض و تعداد کشوهای متفاوتی هستند که با توجه به کاربردهای مختلف طراحی شده است . باکس لوازم آرایشی تک کشویی، دو کشویی، سه کشویی و ... با محفظه های متفاوت برای استفاده در منزل و اتاق خواب و روی میز طراحی شده است.

استندها تنها برای لوازم آرایشی استفاده نمی شود بلکه برای مرتب کردن  زیورآلات، جابراش، سشوار، اتو مو، برس و ... در خانه استند های متنوع و زیبایی با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه طراحی شده است.

استند آرایشی ایستاده

استند آرایشی ایستاده، بزرگ و ارتفاع آن بیشتر از عرضش می باشد. این نوع از استند ها در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی که محصولات کمتری دارند برای بهتر دیده شدن محصولاتشان به مشتری استفاده می شود.

استند آرایشی طبقاتی

استند آرایشی طبقاتی شامل کشوهای کوچک، بزرگ در اندازه های متنوع طراحی شده و با توجه به تعداد و تنوع لوازم آرایشی استفاده می شود. اگر فضایی کمی دارید سایز کوچک استند ها بهترین انتخاب برای شما می باشد و هزینه مناسبی دارد و قابلیت استفاده روی میز یا کمد را دارد.

کاربرد استند آرایشی

در صنعت بزرگ آرایش، استند کابینتی، کیوسکی و ... برای فروش انواع محصولات آرایشی در فروشگاه های بزرگ آرایشی، داروخانه ها و... در سایز های بزرگ برای نمایش بهتر لوازم آرایشی جهت جذب مشتری و خرید استفاده می شود. نوع دیگری از باکس لوازم آرایشی در سایز کوچکتر به صورت طبقاتی در منزل برای میز آرایشی خانم ها با طراحی های متنوع و زیبا برای لوازم آرایشی،زیور آلات، سشوار و ...  استفاده میشود. 

نکات مهم در خرید استند لوازم آرایشی خانگی

تنوع و تعداد لوازم آرایشی شما یکی از المان  های مهم برای خرید استند لوازم آرایشی مناسب در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ می باشد. اگر تفکیک لوازم آرایش برای شما مهم است برای هر نوع از لوازم آرایش خود می توانید استند لوازم آرایش مخصوص آن را مثل استند سشوار، استند رژ، استند جابراش و.... در مدل های مختلف خریداری کنید.

جنس باکس لوازم آرایشی عموما به صورت چوبی، پلاستیکی، ام دی اف، شیشه ای،چرم و.... می باشد. اگر انتخاب شما استند آرایشی شیشه ای باشد با توجه به جنس آکریلیک شفاف و یا کریستالی که دارد تمام لوازم آرایشی مثل رژ لب های مدادی، ریمل، کرم پودر، پنکیک و ...  در این استند دیده می شود و جلوه رنگی لوازم آرایشی شما به استند زیبایی می بخشد، خرید استند لوازم آرایشی چوبی جهت ست کردن با دکوراسیون اتاق خواب شما می تواند حائز اهمیت می باشد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35485260/image_1c9cc4cabaf43164e695270ba7b63f321fc50d56.png

نکات مهم خرید استند لوازم آرایشی فروشگاهی

فروشگاه ها زمانی که می خواهند محصولات آرایشی و بهداشتی خود را به نمایش بگذارند، انتخاب استند مناسب بسیار مهم است.یک استند زیبا باعث جذابیت بیشتر محصولات می شود. فاکتورهای مختلفی برای انتخاب یک باکس آرایشی وجود دارد که به چند مورد آن اشاره می کنیم.

نوع محصول

انتخاب نوع استند لوازم آرایشی به نوع محصولی که باید در معرض نمایش باشد بستگی دارد. برای نمایش محصولاتی مثل لوسیون، عطر، سرم و ... می توانیم از استند های کابینتی استفاده کنید. اما اگر می خواهی محصولی مانند رژ لب، برس آرایش، ریمل و.... را به نمایش مشتری بگذارید از استند کیوسکی استفاده کنید.

طرح های ساده تر انتخاب کنید

شاید شنیده باشید هرچه ساده تر بهتر.در خرید استند لوازم آرایشی مناسب هم این مساله مهم است. طراحی ساده و شیک به مشتری کمک می کند محصولات آرایشی را راحت تر ببیند و انتخاب کند. باید استند لوازم آرایشی انتخاب کنید که محصولات شما را جذاب تر کند.

انتخاب سبکی متفاوت

انتخاب استند آرایش با سبکی متفاوت جلوه دیگری به محصولات شما می دهد. به عنوان مثال استفاده از استند لوازم آرایشی خمیده شیشه ای باعت بهتر دیده شدن محصولات شما می باشد.

ویژگی محصول را برجسته کنید

برای به نمایش گذاشتن محصولات در استند لوازم آرایشی بهتر است از یک طیف مشخص محصول استفاده کرد.

مشتری را در نظر بگیرید

در مراکز آرایشی مانند مرکز خرید، میتوانید استند لوازم آرایشی خود را با توجه تعاد بازدیدکنندگان انتخاب کنید. عرض استند آرایشی باید به حدی باشد که شلوغ به نظر نرسد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35485260/image_5b3bdc4977dd59f9df31acaebbcc9c2b68eb311c.jpg

جمع بندی

استند آرایشی با توجه به مزایای زیادی که دارد انتخابی مناسب برای بهبود نظم و دکوراسیون اتاق شما می باشد. با توجه به نوسان قیمت بازار برای خرید انواع استند لوازم آرایشی، پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین از فروشگاهvisionplast.co بهترین تولید کننده لوازم لوکس و تزئینی می باشد.شما می توانید در هر کجای کشور که زندگی می کنید بدون صرف وقت اضافه و هزینه کم باکس آرایشی مورد علاقه خود را با طراحی زیبا و کیفیت عالی بدون واسطه از ویژن فروشگاه آنلاین پلاست خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس