کد خبر 1233034
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
"رشت الکتریک" با پیگیری قوه قضائیه به بیت‌المال بازگشت

دادستان مرکز استان گیلان گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده شرکت رشت الکتریک در دادسرای رشت، این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

به گزارش مشرق، سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از صدور کیفرخواست پرونده کیفری شرکت رشت الکتریک خبر داد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای رشت الکتریک چیست؟/ وقتی اژدهای هفت‌سر فساد در منزل مسئولان کشور خانه دارد + سند

فلاح میری با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و کمک به احیای واحدهای بزرگ تولیدی در گیلان، با رسیدگی به وضعیت شرکت رشت الکتریک و تشکیل پرونده کیفری در این خصوص، در کمترین زمان ممکن تحقیقات فنی و کارشناسی درباره اتهامات وارده به اشخاصی که سبب تعطیلی این کارخانه شدند در دادسرای رشت تکمیل و پرونده با صدور کیفر خواست، برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

وی در پایان اضافه کرد: در دادگاه به اتهامات خریداران شرکت رشت الکتریک به عنوان مشارکت و معاونت در اخلال در نظام تولید رسیدگی خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    3 0
    مشرق جان این عکسی که کار کردی برا شرکت بافندگی پوشش هست از کارخانه الکتریک هیچی تکرار میکنم هیچی باقی نمونده حتی آجرهاشم رو کندن و فروختن.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    3 0
    اگر اینجا را مجتمعسازی کنند زنان کرباسچی و عبداله نوری و قبه به ثروت کلان میرسند و همه اراضی رشت و گیلان را میخرند و تغییر کاربری میدهند بعد خودشان میگن چطور شد همه چیز تصرف و تغییر کاربری شده؟ بعد همه فرهنگ و زراعت و اداب و رسوم و گیلان و ... را نابود میکنند.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 0
    گیلان تقریبا صنعت فعال ندارد و همه به دلیل بیکفایتی رئیس و مدیر و استاندار و .... ورشکسته اند و عمده جوانان معتاد و دنبال فروش اموال و زمین اجدادی به غیر اند. زنان کرباسچی از اصفهان و قبه و عبداله نوری با شوهرانشان و رئیس خصوصیسازی و حامیانش و صورتجلسه واگذاری کنندگان از این وضع بهره بردند و سود کردند. بهتره با هم محاکمه و اول صد برابر جریمه و به مردم اعلام شود بعد مثل کره شمالی انها را به تیر ببندند بعد با توپ جنگی ترکش شونده بزنند. نژادشان باید پاکسازی شود که فرزندانشان که صالح به نظام مقدس معرفی شده اند مجدد وارد عرصه نشوند.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 0
    استاندار و فرمانداران گیلان عمدتا اصلاحطلب و بیکفایت و سست اند و باعث این وقایع شده. یک نماینده لاهیجان با چند سال نمایندگی بزرگترین سرمایه دار کشور و مدیر عامل فولاد و ... شد. گیلان پاتوق شده برای خلافکاری و رانت اطلاعاتی و زمین و ساحل و کوه خواری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس