سردار سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه در پیامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را حلال مشکلات مردم و کشور دانست و گفت: فردا چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده خواهند شد.

به گزارش مشرق، در آستانه فرا رسیدن ۲۸ خرداد ماه و برگزاری  انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات  ششمین دوره  شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین   انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه حماسه بزرگ  ۱۴۰۰، برخلاف راهبرد اهریمنی و حیله گری های دشمنان انقلاب و نظام برای ممانعت از فتح قله های بزرگ سیاسی توسط ملت ایران، شاهد شور مشارکت حداکثری و شکل‌گیری اراده مقتدر ملی  برای حضور حماسی  و کم نظیر مردم رشید و دشمن شناس،   پای صندوق‌های رای و افزودن برگ زرین و پرافتخار دیگری بر صحیفه افتخارات کشور عزیزمان  هستیم.

 بی‌تردید فردا با حضور مقتدرانه و شکوهمند ملت شریف و فهیم ایران در انتخابات، چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان رنگارنگ انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده  و اراده ایرانیان در پای بندی به آرمان‌های بلند امامین انقلاب اسلامی و خیل عظیم شهیدان تاریخ‌ساز این سرزمین، بار دیگر افکار عمومی جهانیان را به ایران عزیز متمرکز  و تحسین آنان را برخواهد انگیخت.

درود بر یکایک ایرانیان غیرتمند و زمان شناس که به مانند همیشه،   با درک عمیق شرایط حساس و خطیر تاریخی،    برخلاف خواست و تبلیغات شیطانی جبهه دشمن، خلق شور و نشاط این روزها برای مشارکت حداکثری در انتخابات را مقدمه آفرینش فرصت ها و ظرفیت های نوین و پرقدرت برای استقرار دولتی مقتدر و برخواسته از اراده ملت و برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی و دارای توان و عزم غلبه بر چالش های ناشی از جنگ تحمیلی  اقتصادی  و نیز نقش آفرینی بعنوان حلال مشکلات جامعه قرار دادند.

از جایگاه سربازی ولایت و خادمی ملت؛ به نمایندگی از آحاد پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شریف و قهرمان ایران در داخل و خارج از کشور برای حضور نیرومند و باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، بمثابه عمل صالح و درخور ثواب؛ اطمینان می‌دهم به فضل الهی و به یمن رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)   و حضور تمدن ساز و قدرت آفرین شما مردم در "میدان" ؛ آینده این سرزمین روشن تر  و فرزندان شما در نهاد مقدس "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با تأسی به  " مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی"، قاطعانه  اجازه نخواهند داد گزندی به خیمه ولایت و حرم جمهوری اسلامی و حریم اراده جوشیده برای تحول تراز انقلاب در وضعیت زندگی مردم  و علاج مشکلات اصلی کشور و مردم وارد شود.

وعده گاه ما  فردا پای صندوق های رای

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: سپاه نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 6
  • DE ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    7 25
    سردار دل ها هستی. فدات شیم. درود خدا بر شماو همه سپاه فداکار. ای عزیز ! حتما برای حاج قاسم شهید مظلوم این عباس دست بریده کربلای ایران هم شده می رویم تا سعودی های ملعون و امریکای جنایتکار شیطان صفت شکست شان بدهیم. از این موج شورانگیز برپایی دولت انقلابی از زور درد زوزه بکشن و پشیمانشان سازیم تا بدانند که ملت ایران ملت شهامت و شجاعت و ایستادگی و پیروزی است. ما مدیون خون شهید حاج قاسم هستیم ، می رویم تا قسمت کوچکی از دینمان رابه ایشان اداء کنیم.
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      2 8
      یکی این میلاد عبادی پور رو بگیره پدر ایران رو درآورد
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    5 9
    من فقط یکجا قادرم نظرم رو آزادانه اعلام کنم، و از این فرصت برای ابراز این همه ناکارآمدی، عدم لیاقت و تمام این ضعف ها استفاده میکنم.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    تا این تاریخ که حداکثری سرکت کردیم چی شد چه اتفاقی برای ملت افتاد هیچی
  • roohollah IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    چرا برای ریاست جمهوری رای گیری می کنند خب یه رای گیری کنند از مردم سوال کنند آیا راضی هستید رئیس جمهور را رهبر انتخاب کند وبگذارد ؟ ببینین همه دوست دارند رهبر بزرگوار رئیس جمهور را بگذارد اینطور هم کرامت واحترام مردم حفظ میشه هم دعواهای سیاسی کم میشه و هم دموکراسی کامل برقرار می شه که همه رای دادن رهبر رئیس جمهور را بگذارد کارهای مملکت و اجرایی را انجام بدهد (البته اگر خوب کار نکند دیگر به مردم هم کسی نمی گوید بد انتخاب کردید و اینکه رهبری بصیرت واشراف کافی دارد بهترین را انتخاب میکند
  • کارشناس IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 1
    مشارکت بالا حلال مشکلات شما است چون با کاهش ان اعتبار جهانی شما کاهش می یابد
  • . IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    بحمدالله برادران ما در ناجا با همه استعداد و ظرفیت‌های ممکن در راستای برقراری نظم و امنیت برای انتخاباتی امن وارد عرصه شده اند؛ ما هم بر اساس تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا به کمک برادران عزیز خود در ناجا با بیش از ۱۳۰ هزار نفر از نیروی‌های بسیج و همه فرماندهان سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده ایم امید است که با برادران عزیز خود در ناجا بتوانیم یک امنیت دل انگیز و قابل قبول و آرامش افزا را برای ملت عزیزمان ایران اسلامی فراهم کنیم.
  • ساسی مانکن IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    ر آستانه حماسه بزرگ ۱۴۰۰، برخلاف راهبرد اهریمنی و حیله گری های دشمنان انقلاب و نظام برای ممانعت از فتح قله های بزرگ سیاسی توسط ملت ایران، شاهد شور مشارکت حداکثری و شکل‌گیری اراده مقتدر ملی برای حضور حماسی و کم نظیر مردم رشید و دشمن شناس، پای صندوق‌های رای و افزودن برگ زرین و پرافتخار دیگری بر صحیفه افتخارات کشور عزیزمان هستیم. بی‌تردید فردا با حضور مقتدرانه و شکوهمند ملت شریف و فهیم ایران در انتخابات، چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان رنگارنگ انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده و اراده ایرانیان در پای بندی به آرمان‌های بلند امامین انقلاب اسلامی و خیل عظیم شهیدان تاریخ‌ساز این سرزمین، بار دیگر افکار عمومی جهانیان را به ایران عزیز متمرکز و تحسین آنان را برخواهد انگیخت. درود بر یکایک ایرانیان غیرتمند و زمان شناس که به مانند همیشه، با درک عمیق شرایط حساس و خطیر تاریخی، برخلاف خواست و تبلیغات شیطانی جبهه دشمن، خلق شور و نشاط این روزها برای مشارکت حداکثری در انتخابات را مقدمه آفرینش فرصت ها و ظرفیت های نوین و پرقدرت برای استقرار دولتی مقتدر و برخواسته از اراده ملت و برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی و دارای توان و عزم غلبه بر چالش های ناشی از جنگ تحمیلی اقتصادی و نیز نقش آفرینی بعنوان حلال مشکلات جامعه قرار دادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس