رئیسی نمایه

سید ابراهیم رئیسی در بیانیه‌ای تاکید کرد: آنچنان که در این انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، ان شاء الله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می دهم.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب با صدور بیانیه‌ای  اعلام کرد:  آنچنان که در این انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، ان شاء الله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می دهم، و به سوی بسط عدالت، به‌عنوان مأموریت محوری انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد و تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار خواهیم بست.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا بعدد ما احاط به علمک

حمد وثنای الهی که قلوب ملت را برای مشارکتی پرشور و تاریخی هدایت کرد و رضایت امام، شهیدان و همه عاشقان و دلباختگان انقلاب اسلامی را پدید آورد. دیروز بار دیگر، دنیا شاهد حماسه ای عظیم از ملت به پا خاسته ای بود که با ایمان و معرفت و همدلی، صفحه ای نو از تاریخ معاصر را به روی خود گشود. اینجانب مراتب شکر و خاکساری خود را به درگاه با عظمت الهی ابراز می دارم و به ارواح پاک و مطهر شهدای پر فضیلت انقلاب اسلامی، خصوصا حاج قاسم عزیز که یاد و نامش در این روزها، فضای کشور عزیزمان را عطرافشان کرده بود، درود و سلام می فرستم.

مردم عزیز ایران، انتخابات دیروز مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری ملی و جشن بزرگ سیاسی شما در گام دوم و آغاز قرن نو بود که در ایام میلاد امام رئوف علیه السلام متجلی شد. امروز روز مهربانی و بردباری و روز اتحاد، رفاقت و همدلی است. منتخب این انتخابات بر اساس قاعده مردم سالاری دینی، منتخب همه ملت و خادم همه جمهور است. چه آنانی که بنده را برگزیدند و چه عزیزانی که به نامزدهای محترم دیگر رای دادند و چه آنانی که به هردلیلی در پای صندوق های رای حاضرنشدند.

اینجانب؛ خلق این رویداد مبارک را به محضر امام عصر «عج»، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی که با تدابیر داهیانه خود، دل های مردم را برای حضور در این صحنه هدایت کردند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و دست یکایک مردم را به خاطر خلق این حماسه بزرگ به گرمی می‌فشارم و پیروز این جلوه گری و درخشش جهانی را ملت بزرگ ایران میدانم که همچنان آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی، از عدالت طلبی و استقلال خواهی تا آزادی جویی و عزت مندی را در تارک خواسته های به حق خود با رای شان فریاد می زنند. از مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه، جامعه روحانیت، علمای شیعه و سنی، اساتید دانشگاه، نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی، رئیس و نمایندگان پر تلاش مردم در مجلس، تشکل های مردمی و جهادی، شخصیت ها، احزاب و گروههای سیاسی، جوانان غیور و دانشجویان و طلاب، کارگران و کشاورزان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان و هنرمندان، ورزشکاران، زنان و دختران، اقوام و قومیت های مختلف ایرانی، برادران اهل سنت، اقلیت های دینی، هموطنان خارج از کشور، رای اولی های عزیز و همه ایرانیان غیور در شهرها و روستاها، صمیمانه تشکرمی کنم.

 ملت ایران؛ دیروز شما به عهد خود با صداقت وفا کردید و امروز نوبت این بنده خدا و خادم شماست که به عهدی که با شما بسته ام وفادار بمانم و لحظه ای در خدمت به شما، کوتاهی نکنم. بدون تردید در این مسیر نیازمند همراهی، دلسوزی و دعای خیر همیشگی شما هستم.

مردم عزیز ایران

 آنچنان که در این انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، ان شاء الله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می دهم، و به سوی بسط عدالت، به‌عنوان مأموریت محوری انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد و تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار خواهیم بست.

لازم می‌دانم از همه نامزدهای محترم، چه آنانی که به هر دلیلی تا انتهای رقابت باقی نماندند و چه کاندیداهایی که تا روز آخر با حضورشان گرمی بخش انتخابات بودند قدردانی نمایم و ان شاء الله از دیدگاه های ارزشمندشان برای تدبیر امور استفاده خواهم کرد.

در پایان از زحمات ارزشمند همه دست‌اندرکاران نظارتی، اجرایی، نیروهای انتظامی، رسانه ملی و فعالان شبکه‌های اجتماعی و اصحاب رسانه و خبرنگاران، که علیرغم شیطنت های دشمنان مردم، به مشارکت پرشور در انتخابات کمک کردند تقدیر می نمایم و از تلاش های شبانه روزی ستادهای مردمی  و حامیان عزیز که داوطلبانه وارد میدان شدند و به این خادم کوچک  مردم کمک کردند تشکر می کنم.

خدایا چنان کن سرانجام کار   تو خوشنود باشی و ما رستگار

اللهم انا نرغب الیک فی دولت کریمه تعز بها الاسلام و اهله

سید ابراهیم رئیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ناصر IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    23 5
    سید دولتی پر از عقل و درایت و تلاش و ضد فساد درخواست ما ملت است موفق باش سید
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    12 15
    دولتی پر کار، انقلابی و ضد فساد تشکیل می دهی؟!!! من که باور نمی کنم؛ تا حالا چنین دولتی ندیدم. قبلی ها هم همین حرف رو می گفتند اما موفق نشدند.
    • DE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      5 2
      قبلی ها 32 سال اصلاح طلبها بودند معلومه که حراف هستند و برای جیب خودشان کار میکنند .عجیب است این ملت یکبار نشده از اصلاح طلبان بپرسند .شما مدعیان و پر مدعاها 32 سال است نتوانستید خودتان را اصلاح کنید چطور ادعای اصلاح ایران را دارید. محمود هم آن 4 سال اول که خودش بود و هنوز تو دلبرو برای اصلاحطلبها نشده بود کارهای جالبی هم کرد بعد منخرف شد .جناب ریسی سالهاست در عمل نشان داده از کسی ترسی ندارد و با کسی عقد اخوت نبسته پس نا امید نباش عزیز برادر.
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      4 2
      مهم این است که ذات تو دوست دارد که ایشان موفق شود یا موفق نشود ؟!؟!؟!؟
    • مهدی مختاری 291 IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 0
      ذات من دوست دارد که کشورم آباد شود، عزت نفس من و هموطنانم به وسیلۀ قراردادهای ننگین (مثل برجام) لگد مال نشود، خیانتکاران و وطن فروشان مجازات شوند و در نهایت آدم های شایسته و با لیاقت ادارۀ امور کشور را به دست بگیرند. قصد توهین نداشتم؛ خدا کند اگر راست می گوید در کارش موفق شود؛ اما من آنقدر بدی از دولت های قبل دیده ام که دیگر به هیچ کس اعتماد ندارم.
  • بابک IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    11 4
    تازه کار آغاز شده و ملت هم نشون دادن که با همه دشمنی ها پای کار هستن. به خواست خدا و با همت مردم و مسئولان بر مشکلات غلبه خواهیم کرد و کشور رو آباد خواهیم ساخت و تمدن بزرگ اسلامی رو تحقق خواهیم بخشید. جبهه انقلاب آماده جهاد برای جهش ایران اسلامی است. بسم الله الرحمن الرحیم.
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    10 3
    خداوند بزرگ شما را موفق و موید بدارد و دشمنان داخل و خارج شما را مخذول و منکوب کند
    • متین IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      1 0
      خیلی ساده تر و راحتر با کلمات فارسی حرفتونو بیان می کردین بهتر نبود ؟
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    13 19
    به ضرس قاطع میگم همه کسانی که در انتخابات به ایشان رأی دادند مشمول رحمت و عنایت خداوندند و کسانی که به او رأی ندادند مورد سخط و غضب ذات اقدس پروردگارند و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
    • دکتر محمد رسول جهانگیری IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      16 11
      سلام با شما کاملا مخالف هستم
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      قابل توجه اینکه تو بعضی از کشورهای مدعی دموکراسی رای دادن اجباری هست و عدم شرکت، جریمه سنگین داره اما تو ایران اختیاریه تو اون گرما که به 50 درجه هم میرسه بعضاً، با اون همه تبلیغات دشمن، دست همه افرادی که در انتخابات شرکت کردند و باعث حفظ آبروی نظام شدند درد نکنه اوناییم که به هر دلیلی نتونستن رای بدن ولی دلشون برا آبادی ایران می تپه خیلی بزرگوار ند خدا بهمون انگیزه بده که برای کشور اسلامی مون تلاش کنیم و روز به روز بهترش کنیم خدا به هممون خیر بده اینکه نظر بدیم کی خوبه یا بد، به نظر بنده خیلی درست نیست
  • علی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    17 1
    با آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز و وفادار ایران، بووووووووووس
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    20 1
    هر خدمتی که آقای رئیسی به توده های مردم و انقلاب کند کسانی که به او رأی دادند در ثوابش شریکند
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    10 1
    موفق و موید باشی ان شاالله
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    10 1
    درود-خدایی فقط هرجی زودتر تا بیت المال را دولت روحانی کاملا غارت نکردنند-ازش دولت وزشکسته وبدهکار ....را تحویل بگیر
    • کاربر IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      2 0
      فکر نکنم چیزی از دولت مانده باشد هر چه در ادارات و سازمانهاست دوشیده شده جیب ماهاست که دارند دنبال پول خردهای ته اش می گردند .
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    34 16
    آقای رییسی، می دانم که می خواهی و مشاورانت می خواهند مثلا دل مردم را به دست آوری. اما به جای مردم از خدا بترس. اگر بخواهی با کارهایی مثل ادامه برجام و آزادی حجاب و حمایت از وهابیت و.. دل مردم را به دست آوری قطعا خشم خدا را خریده ای و خدا تو را به حال خودت رها خواهد کرد. آن وقت خواهی دید همین اقلیت مردمی که به تو رای دادند و تو را فرشته تصور کردند هم از تو بیزار خواهند شد و کفار هم تو را تنها خواهند گذاشت. ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار. آیه 113 سوره هود.
    • دکتر افسانه یوسفی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      18 20
      لازم نکرده شما ایشان رو نصیحت کنید ایشان مجسمه تقوا و پارسایی است این حرف ها رو به روحانی بزن که هشت سال مجانی امثال تو بهش سواری دادند و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      2 3
      بسه برو بخواب
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 0
    براندازان و مافیاها و افراد رسوب کرده در لایه های کارشناسی دولتی ها و خصوصی ها در حال رنگ عوض کردن هستند در برخی جاها حتی بیانیه های جمعی حمایت داده اند اینها تا دیروز به جناب پرزیدنت می گفتند آقابزرگ ولی هم اکنون با نفاق در حال تدارک برای تثبیت خود هستند.. بطور مثال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که 120 میلیارد کرونا را خرج ساختمان سازی برای مریم روحانی فرزند اناث جناب پرزیدنت کرد.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    4 0
    فساد زمانی از بین می رود که ،هر نفر یک کارت عابر ،داشته باشند ،نه چند کارت یا چند بانک که مشخص شود چه پولی وارد ویا خارج شده،دوما یک بیمه عمر یک خانه ،یک ماشین .وسلام علیکم ورحمه وبرکاته.
  • ،،، IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    5 1
    مطئنان به فضل خدا رییسی موفق می شود
  • ذره ای از وطن IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    آقای رئیسی خواهشا بعد ۴ سال همینی که الان هستی باش، تغییر نکن! مردم به منش الان رئیسی اعتماد کردند و انتخاباتان کردند، مثل بعضی رئیس جمهورها که اعتماد ملت به خودشان را فراموش کردند و تغییر کردند، نشو!
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      فعلا که رییسی کاری نکرده که همین جور بمونه بزار اول بیاد سر کار
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 1
    عشقی عشق.....
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    4 1
    دست خدا به همراهت
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 1
    الله پشت پناهت
  • فاطمه IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    احسنت و تبریک به رییسی
  • احمد RU ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    همه از آقای رئیسی انتظاردارنکه فساداقتصادی کنترول تورم واینارودرست کنن اما وقتی گردن .... همچون روحانی و همتی که به شعوراین مردم توهین کردند و سرمایه این مردم روبالاکشیدند رومردم میبینند انتظار دارند جناب آقای سیدابراهیم رئیسی ته وتوی کاراشون رو دربیاره نه اینکه درکنارشون دولت روبه فسادبکشونه بولله قسم اگه یارانه مردم طبق حرف آقای رضایی میرقائد اصلاح نشه و باعث بانیهای این وضع اسفناک مجازات نشن این دولت هم مثل دولت قبل خواهدشد وآخر به جایی نمیرسه پس جای اینکه دست توجیب مردم کنید برید ازحلقوم اون همتی وروحانی و ظریف مدال آور بکشیدبیرون که جامعه رو به فسادکشیدن نه اینکه فقط مردم برن توسامانه املاک واسکان ثبت نام کنند بعد... که برج ها وکاخهای متعدد دارن ثبت نام نکنن بعد بازتوقع داشته باشیم شکاف طبقاتیمون کم بشه ومردم به یک سطح اجتماعی برسن امیدوارم سیدابراهیم رئیسی اونهارومجازات کنه وحق عادلانه ی مردم رو ازشون بگیره.
  • کورش IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    ضمن تبریک به هشتمین رییس جمهور ایران باتوجه از ثروت این گنج خدادادی را برای رفاه مردم ایران صرف کنندمن پیمانکار بودم پسرم از۲۲سالگی دچار بیماری ms شدید شد الان۳۱ساله است بدون حرکت در رختخوابش است بدون هیچ کمک وحقوقی خواهش من اینه در راه رفاه مردم گام بردارند و شادی مردم وسرو سامان دادن مسولین مثل بهزیستی
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    من هم انتخاب آقای رییسی را تبریک میگویم ایشان حالا رییس جمهور کل مردم ایران هست وهمه با هم باید در جهت حل مشکلات کشور بکوشند فقط امیدوارم بتواند تعامل مناسبی با جهان برقرار کند وتحریم را بردارد تنش با آمریکا وغرب وعربستان را کاهش دهد ودرداخل نیز از تندروهای راست فاصله بگیرد ودردام آنها نیفتد
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    7 0
    امان از این روحانی که اسم دولتش را گذاشت تدبیر و امید. از ۲۴ میلیونی که دوره قبل به روحانی رای دادن حداقل ۲۲ میلیون از این دولت تدبیر نا امید شدن و در انتخابات شرکت نکردن. روحانی فقط در حرف زدن به وعده هایش عمل کرد ولی در عمل هرگز. آنقدر تو این دولت دروغ شنیدیم، صف های مرغ، روغن ، تورم و گرانی لجام گسیخته مسکن، خودرو ، کالاهای اساسی و بنزین و غیره. مشارکت هم به خاطر همینا برای نخستین بار زیر ۵۰ درصد شد.ما هم دیگر از روحانی ناامید شدیم و خیری ازش ندیدیم و تصمیمان را از قبل گرفتیم و ترجیح دادیم مثل اون ۲۲ میلیون نفر در انتخابات شرکت نکنیم همین
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 1
      شماها که انتخابات رو تحریم کردین و رای ندادین فردا طلبکار رئیس جمهور نشید بخاطر کنسرت و گشت ارشاد رای دادید یک کشور رو به نابودی کشیدید و حالا بجای جبران اشتباهتان با رای ندادنتان آب در آسیاب دشمن ریختید پس دیگر نباید حرفی داشته باشید
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    این هم از رئیسی که میگفتین رئیس جمهور بشه همه چی درست میشه حالا که رئیس جمهور شد پس چرا هنوز گرانی بیداد میکنه
  • بهروز GB ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    اگر رئیس دولتی در از بین بردن فساد و رانت موفق بود در همه چیز موفق خواهد شد، و اگر بهترین مدیر و سیاستمدار باشد ولی بر فساد فائق نیاید در هیچ برنامه ای موفق نمیشود که آن لازمه اش قاطعیت و آن اول با نزدیکان است.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    خوب شماها که برجام رو خسارت محض میدونید از برجام خارج بشید و طبق نظر خودتون از ظرفیت داخل استفاده کنید. فقط به حرفی که قبلا درباره برجام زدید عمل کنید
  • صدرا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 1
    به رئيس جمهور منتخب عرض مي كنم تورا به امام هشتم با همين قوت براي مردم كار كنيد ، من خودم به عنوان نماينده فرماندار بودم سر صندوق و ديدم مردم با چه شور و شوقي سر صندوق راي مي آمدند و اين را هم به يقين دريافتم كه اگر برخي كارشكني ها در روند انتخابات نبود اين مشاركت و راي به جناب آقاي رئيسي بيشتر هم مي شد ولي با انتخاب ايشان اميد به جامعه برگشت اميدوارم با كار جهادي روز به روز مردم به نظام و انقلاب اميدوارتر بشوند .
  • رضا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    سلام بر سید خدا. آقا مبارک باشه این حماسه ای که ما ملت آفریدیم با دل خوش وگامی استوار در جهت برقراری عدالت همراه شما هستیم هر کجا کار سخت شد از خداوند متعال کمک بخواهید و ملت را در جریان بگذارید حتما مشکلات را پشت سر خواهید گذاشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس