کد خبر 1235323
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
ذوالفقارنسب: اگر قرار است چند ماه دنبال جایگزین اسکوچیچ بگردیم، باید او را نگه داریم/ هماهنگی گذشته را در پرسپولیس ندیدم

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد شاگردان یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به اهدافی که در ذهن دارند، باید منسجم‌تر و بهتر عمل کنند.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران با شکست تراکتور تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکنان مدت‌ها بازی نکرده بودند، عملکرد خوبی داشتند و تراکتور هم بسیار باانگیزه بود. پرسپولیس بازی را خیلی خوب کنترل کرد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ بودند، البته تیم در خط میانی مشکلاتی دارد که با تمرین برطرف می‌شود.

وی با اشاره به ضعف هافبک‌های سرخپوشان بیان کرد: پرسپولیس در یکی دو سال اخیر، همه کارها و حملات خود را از خط میانی تنظیم می‌کرد و هافبک‌ها به خوبی در حملات مشارکت و مهاجمان را تغذیه می‌کردند، اما این ریتم خوب و هماهنگ را در تیم نمی‌بینم. دلیل آن هم حضور بازیکنان در تیم ملی و وقفه‌های مسابقات بوده است. جوانان تیم خیلی خوب کار کردند و انگیزه زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دارند. اعتقاد دارم این پیروزی برای بازی‌های آینده، انگیزه زیادی به پرسپولیس می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

خطیبی: قهرمانی پرسپولیس را به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص افزایش روحیه شاگردان گل‌محمدی با قهرمانی سوپرجام تصریح کرد: هر پیروزی شیرینی‌ها و خوشحالی‌هایی دارد اما یک تیم حرفه‌ای هیچ‌گاه با این پیروزی‌ها مغرور نمی‌شود و حریف را دست کم نمی‌گیرد. پرسپولیس ایراداتی در خط دفاعی داشت که دلیل آن هم غیبت کنعانی‌زادگان بود. تیم باید خیلی منسجم‌تر و بهتر عمل کند تا به اهداف خود برسد. بازیکنان از وحدت فنی و شرایط آرمانی دور بودند؛ به‌ویژه زمان‌هایی که تحت فشار قرار می‌گرفتند. بازیکنان در این شرایط توپ را در اختیار می‌گرفتند و حریف را عصبی می‌کردند. این موضوع را مقابل تراکتور خیلی کم دیدم.

ذوالفقارنسب در مورد احتمال پایان همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ به تسنیم گفت: اعتقاد دارم اگر قرار بر تعویض اسکوچیچ است، این کار باید هر چه زودتر انجام شود و یک مربی خوب اروپایی جایگزین او کنند. یک مربی بین‌المللی و با اعتبار خوب می‌تواند به‌جای اسکوچیچ فعالیت کند، اما اگر قرار است او را برکنار کنیم و چند ماه به دنبال مربیان یا مدیران برنامه آنها بگردیم، بهتر است اسکوچیچ را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه سرمربی جدید تیم ملی باید برنامه خود را ارائه کند و این برنامه باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: هر مربی، اردوها و بازی‌های تدارکاتی برای تیمش تعیین می‌کند که باید بر اساس رقبای مرحله بعدی ایران انتخاب شوند. این موضوع یک کار گروهی می‌طلبد و یک مربی با کادر فنی قدرتمند، تفکرات حرفه‌ای و شخصیتی قوی باید سرمربی تیم ملی شود. او باید بازیکنان را کنترل کند و تحت تأثیر شخصیت خودش قرار دهد. البته شنیدم قرار است هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم بگیرد که قابل تأمل و تعجب‌برانگیز است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس