لیگ برتر فوتبال| فرار موقت استقلال از بحران در خاموشی/ «چله‌نشینی» در چله تابستان

استقلال در دیداری که پیش از آن حواشی زیادی در رابطه با اختلاف مدیریت باشگاه و کادرفنی داشت و برق ورزشگاه آزادی نیز قطع می‌شد، سه امتیاز کسب کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های استقلال را آرمان رمضانی در دقیقه ۴۸ و مهدی قایدی در دقیقه ۱۶+۹۰ به ثمر رساند.

فیلم/ خلاصه دیدار استقلال ۲ - پدیده ۰

در دقیقه ۸۴ با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود ۷ دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای ۴ دقیقه بازی را متوقف کند. در مجموع داور مسابقه برای نیمه دوم ۱۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (۹۰ - آرش داج‌لیری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۴۶ - مهدی قایدی)، وریا غفوری (۴۶ - محمد دانشگر)، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست (۵۹ - حسام پورهاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (۵۹ - صادق صادقی)، امیرحسن جعفری (۵۹ - حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی (۸۳ - محمد محمدزاده)، مهرداد بایرامی (۶۹ - احمد الجبوری) و عرفان معصومی.

داور: کمیل غلامی

نیمه اول
دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی روی دروازه پدیده با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: مهرداد بایرامی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که توپ او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: امیرحسن جعفری با عبور از عارف غلامی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۴۲: عرفان معصومی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۴: وریا غفوری در محوطه جریمه پدیده اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم توسط میلاد فراهانی مهار شد.

دقیقه ۳+۴۵: مهدی مهدی‌پور ارسالی را روی دروازه پدیده داشت که ارسلان مطهری روی تیر دوم ضربه سر را به قصد گشودن دروازه پدیده زد که علی نعمتی از روی خط دروازه توپ را برگرداند.

نیمه دوم
دقیقه ۴۸: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه استقلال با پاس پشت مهدی فرصت را برای گلزنی آرمان رمضانی مهیا کرد تا این بازیکن به زیبایی دروازه پدیده را باز کند.

دقیقه ۵۱: ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شده بود که شوت فنی مهدی قایدی را فراهانی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۳: این بار مهدی قایدی کرنری را روی دروازه پدیده ارسال کرد که ضربه سر مرادمند راهی به دروازه نداشت و به اوت رفت.

دقیقه ۵۵: محمدرضا فلاحیان قصد داشت با شوتی ناگهانی دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۱: از سمت راست ارسالی روی دروازه پدیده انجام شد که سیاوش یزدانی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر بی دقت او فاصله زیادی با چارچوب دروازه داشت.

دقیقه ۶۳: ارسال دیگری روی دروازه پدیده توسط قایدی از روی نقطه پنالتی صورت گرفت که این بار چیزی به باز شدن دروازه این تیم نمانده بود، اما ضربه سر دانشگر از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۷۱: مسعود ریگی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۲: محمد نادری با خطا روی یوسف وکیا کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۴: با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود ۷ دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای ۴ دقیقه بازی را متوقف کند که داور مسابقه ۱۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

دقیقه ۱۰+۹۰: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در یک رفت و برگشت به علی نعمتی رسید و ضربه این بازیکن به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۱۵+۹۰: احمد الجبوری شوتی سنگین را روانه دروازه استقلال کرد که ابتدا سیدحسین حسینی و سپس تیر دروازه مانع باز شدن دروازه این تیم شدند.

دقیقه ۱۶+۹۰: ارسلان مطهری روی یک ضد حمله مهدی قایدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با میلاد فراهانی دروازه پدیده را باز کرد.

استقلال با برگزاری این دیدار معوقه خود تعداد دیدارهایش را با سایر تیم‌ها برابر کرد و امتیازش را به عدد ۴۰ رساند تا در چله تابستان در جدول رده‌بندی ۴۰ امتیازی و چله‌نشین شود.

برد شیرین استقلال بحران زده در خاموشی/ شکست پدیده با درخشش قایدی و تیر دروازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس