کد خبر 1235650
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
حشد الشعبی

یگان‌های حشد الشعبی در چارچوب یک عملیات از پیش طراحی شده مناطقی در شمال غرب شهر سامرا را از حضور احتمالی گروه‌های تروریستی پاکسازی کردند.

به گزارش مشرق، العهد نیوز گزارش داد یگان هایی از تیپ ۳۱۴ حشد الشعبی امروز دوشنبه عملیات جستجو و بازرسی گسترده ای در منطقه القادریه در شمال غرب شهر سامرا را به انجام رساندند.

بخش رسانه‌های فرماندهی عملیات حشد الشعبی در سامرا در بیانیه ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، تاکید کرد : این یگان ها عمیات خود را طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام و منطقه ماموریت را به طور کامل جستجو و پاکسازی کردند.

براساس این بیانیه عملیات مذکور برای تامین امنیت منطقه و ممانعت از رخنه و فعالیت نیروهای وابسته به گروه تروریستی داعش انجام گرفته است.

از سوی دیگر فرمانده حشد الشعبی در منطقه الانبار هم تاکیدکرد شرایط در این منطقه بسیار با ثبات است چون اهالی منطقه حاضر به بازگشت بقایای گروه داعش و حتی خانواده آنها هم به منطقه خود نیستند.

به گفته حمید الهایس یکی از فرماندهان برجسته حشد الشعبی در منطقه الانبار، اهالی این استان  به هیچ عنوان حاضر به پذیرش ریسک بازگشت خانواده تروریست ها به مناطق آزاد شده نیستند چون نمی‌خواهند امنیتی را که از آن بهره‌مند شده‌اند را از دست بدهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس