کد خبر 1235694
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
زاکانی : کشور نیارمند تحولات جدی است

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت:  کشور نیازمند تحولات جدی است که بر مدار مردمی، اندیشمندان و نخبگان رقم می خورد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شامگاه دوشنبه در جشن شکرانه حضور استان البرز افزود: دوران شعار و  حرف  گذشته است و اکنون در دوره مواجهه قاطعانه با فساد و تبعیض به سر می بریم.
 وی بیان داشت: امروز دوران سر سبزی و جبران کاستی ها است و مسیر آینده کاملا مشخص است چرا که  انسجام ، وحدت کلمه  و تحقق اهداف عالی انقلاب رمز بقای ما است و باید به آن  توجه داشت.

زاکانی  ادامه داد:  با همه وجود  باید افتخارات بزرگی را  خلق کنیم که جز آمال دغدغه مندان این کشور است. 
وی با قدردانی از حضور مردم در میدان تغییر گفت: با حضور پرشور مردم تحول رقم خورد و اینک باید از رییس جمهور منتخب حمایت کنیم. 

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی  بیان داشت: در آینده  شاهد ایران قوی به عنوان الگویی برای منطقه و جهان خواهیم بود. 

زاکانی گفت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی با همت مردم به پیروزی رسید که کار بسیار درخشانی بود و  از حضور ملت پرشور و مردم عزیز قدردانی می شود. 
وی  افزود: بدهکار و مدیون مردم هستیم و البرز این ایران کوچک الگوهای بسیاری دارد که هر کدام مقتدا هستند.

زاکانی تاکید کرد: باید همگان در تشکیل ایران قوی و ایجاد الگوی ساخته شده مادی و معنوی فرا روی جهانی تلاش کرد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی،  دولتی جدید پا به عرصه فعالیت می گذارد که رییس جمهور منتخب آن  فردی فرهیخته، دانشمند و عدالت خواه  است بنابراین با اتکا به ملت تحول بزرگی را رقم خواهد زد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فرا روی خود افق های روشنی را می بینیم که در آن مشکلات مادی و معنوی کشور حل شده و تازه کار ما آغاز شده است.
زاکانی گفت: دوران سخت دشمنی ها را شاهد بودیم که خورشید هایی مانند شهیدان مدافع حرم و شهید سلیمانی این شرایط را تغییر دادند و ما می توانیم ایرانی شاد و پیشرفته را فرا روی جهانیان بسازیم.

وی بیان داشت: امروز کشور از ویروس غرب زدگی نجات یافته و این امر جز به توفیق الهی میسر نشده است بنابراین  رویکرد دولت بر محور نخبگان ، تکیه بر مردم و توکل به خدا خواهدبود. 

در جشن شکرانه حضور که به مناسبت پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزارشد، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با شعار " درود بر رییسی  و سلام بر زاکانی " مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس