بورس نمایه

افراد حقوقی در بورس امروز ۲۴۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فملی بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۲۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۵۶۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۱درصد یعنی سه هزار و ۶۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فملی»، «وبملت» و «نوری» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وآیند»، «غصینو» و «وساپا» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری ملی صنایع مس ایران حدود ۹۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک آینده با برتری ۷۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۶۰میلیارد تومان بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس