صالحی امیری

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جزو افتخارات این دوره این است که کاروان ایران با دو هویت قهرمانی و فرهنگی عازم المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد.

به گزارش مشرق، جلسه ستاد ملی بازی‌های المپیک و پارالمپیک عصر امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سایر اعضای ستاد برگزار شد. در این جلسه در خصوص پرچمدار کاروان ایران در این بازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی پیش بینی شده برای المپیک در ایران و ژاپن گفت‌وگو، تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

در این نشست برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مورد تصویب قرار گرفت و همچنین صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در المپیک توکیو معرفی شد.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این جلسه پس از گزارش مسئولان حوزه فرهنگی و تبلیغی المپیک توکیو، اظهار داشت: کاری که در این دوره در حوزه فرهنگی انجام گرفت، وسیع بود و یک تیم متخصص از ۱۰ دستگاه اجرایی درگیر کار شدند تا نمایشی با شکوه از فرهنگ ایرانی در توکیو و تهران داشته باشند.

وی ادامه داد: برای تک تک برنامه‌های متعدد فرهنگی اعم از موسیقی‌ها، فیلم های مستند، کارهای گرافیکی و ... افرادی متخصص و شناخته شده پای کار بودند و وقت زیادی را صرف کار کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که حجم کار فرهنگی ما این دوره از المپیک بسیار سنگین است، افزود: برای این حوزه هزینه کردیم و جزو افتخارات این دوره این است که کاروان ایران با دو هویت قهرمانی و فرهنگی عازم المپیک توکیو خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس