آمریکا سایت شبکه حرم «امام حسین» را هم مسدود کرد - کراپ‌شده

وزارت دادگستری آمریکا شامگاه سه شنبه در ادامه اقدام خود در مسدود کردن رسانه‌های محور مقاومت اقدام به مسدود کردن سایت شبکه کربلاء وابسته به حرم امام حسین علیه السلام کرد.

به گزارش مشرق، وزارت دادگستری آمریکا شامگاه سه شنبه اقدام به مسدود کردن سایت شبکه کربلاء، وابسته به حرم امام حسین علیه السلام کرد.

این شبکه اقدام به پخش زنده مراسم‌هایی می‌کند که در حرم امام حسین علیه السلام برگزار می شود.

آمریکا سایت شبکه حرم «امام حسین» را هم مسدود کرد

دولت آمریکا همچنین سایت شبکه ماهواره ای آفاق وابسته به حزب الدعوه عراق را نیز از دسترس خارج کرد.

سایت شبکه ماهواره‌ای آسیا وابسته به مؤتمر الوطنی عراق نیز توسط دولت آمریکا مسدود شده است.

دولت آمریکا سایت شبکه ماهواره‌ای النعیم وابسته به آیت‌الله الیعقوبی از مراجع تقلید عراق را نیز از دسترس خارج کرده است.

آمریکا سایت شبکه حرم «امام حسین» را هم مسدود کرد

وزارت دادگستری آمریکا که از عصر روز سه‌شنبه طی اقدامی چند وب سایت متعلق به جریان مقاومت عراق را از دسترس خارج کرده بود، دقایقی قبل سایت «الفرات نیوز» وابسته به سید عمار حکیم و جریان حکمت ملی عراق را نیز از دسترس خارج کرد.   این وزارت ساعاتی پیش سه سایت «المعلومه»، «کتائب حزب الله» و «کاف مدیا» را نیز از دسترس خارج کرده بود.

شامگاه سه‌شنبه عکسی روی وب‌سایت چندین رسانه متعلق به جریان مقاومت از جمله وب‌سایت‌های «العالم»، «المسیره» و پرس‌تی‌وی قرار گرفت که نشان می‌دهد دولت آمریکا این وب‌سایت‌ها را توقیف کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد علاوه بر العالم، وب‌سایت‌های المسیره و پرس‌تی‌وی، احتمالاً چندین وب‌سایت متعلق به جریان مقاومت از جمله المعلومه عراق نیز از دسترس خارج شده‌اند.

در تصویری که برای اعلام مسدودی این رسانه‌ها روی این وب‌سایت‌ها قرار داده شده به قوانینی برای توجیه این اقدام استناد شده که به دولت آمریکا اجازه می‌دهد دارایی‌های نهادهای دخیل در «قاچاق فناوری‌ها، مواد و سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی، بیولوژیک و رادیولوژیک و یا دخیل در ساخت، واردات، فروش یا توزیع مواد غیرقانونی را مصادره کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • AT ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 3
    مگه امریکا از لحاظ حقوقی بعنوان یک کشور میتونه هر سایتی رو دلش خواست مسدود کنه؟ اگر اینطوریه که قانون جنگل عملا میشه
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      4 2
      کلید اینترنت دستشه
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      2 4
      آمریکا از لحاظ قانونی یا غیر قانونی هر کاری دلش بخواد میکنه و هیچکس هم نمیتونه نق بزنه.
    • بابک IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      1 3
      تنها کشوری یک تنه جلوی این استکبار جهانی وایمیسه ایران
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 5
    خدا لعنتشون کنه السلام علیک یا اباعبدالله ورحمت الله و برکاته من الان الی قیام یوم الدین
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 5
    بدرك بابا ، چه مربوطى داره !
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 3
      میشه خفه شی
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 7
    هنوز هم نور امام حسین علیه السلام دشمنان را به لرزه در می آورد. متوکل قبر آقا رو شخم زد کاری نتونست بکنه. آمریکایی ها که هیچ.
  • حسین IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 4
    وزیر جوان ما می‌گفت اینترنت دست هیچ کس نیست که
  • هادی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 6
    ضرورت راه اندازی اینترنت ملی اینجا مشخص میشه وقتی اینترنت دست این پست فطرته همینه دیگه تازه خیلی از مردم خودمون از آزادی بیان در غرب میگن ، آدم از خنده پاره میشه
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 4
    آمریکا کافر بوده،هست وخواهد بود-انتظاری ازش نمیره-ضمنا مثل خودمان هرچی سانسور وقطع کردیم،مردم بیشتر به اون روی اوردنند
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 2
    برخلاف ترامپ که دشمن اش آشکار بود، گله بایدن فریبکار تشریف دارن!
  • کارمند ساده IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 4
    با درود؛ اصلا مشکل ما ایرانیان نیز همین است که چرا باید از قوانینی بین المللی که ما در ایجاد آن سهمی نداشته ایم اطاعت کنیم , مگر ایرانیان و کشورهای اسلامی اعم از شیعی و سنی قوانین سازمان های بین المللی بعد از جنگ جهانی دوم را نوشته اند که باید از آن اطاعت کنند, چرا به بهانه های واهی قوانین بین المللی مثل سازمان ملل و حقوق بشر و .... باید از آن اطاعت کنیم و یا مگر بانکداری اسلامی کشورهای اسلامی قوانین FATF را نوشته اند که باید از آن اطاعت کنند و ... تو خود بخوان حدیث مفصل از ... بدرود.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      4 6
      برای اینکه انها درست جنگیدن و جایگاه خود را در جهان پیدا کردند و برای رشد و پیشرفت علم و بشر اهمیت بیشتر نسبت به ما قائل بودند اخه شما چرا انقدر فکرتان مخرب است همکاری نکنیم چه کنیم ؟بجنگیم؟یا خود را محدود کنیم بشویم ایران 400 سال پیش و با قحطی و کشنگی از دنیا برویم ما باید جایگاه خود را در جهان پیدا کنیم و به عنوان یک عضو مفید رفتار درستی انجام بدهیم از شخیصت کشور خودمان دفاع کنیم و به عنوان یک عضو متعهد و قانون مند طرفی که بیقانونی میکند را مجاب به پذیرش رفتار اصولی و منطقی بکنیم با قهر و بچه بازی و من میدونم گالیور که چیزی درست نمیشود الان وقت محدود کردن خودمان نیست اگر سیاست کشور رو به انزوا برود در چشم بهم زدن میشویم سوریه دوم یا ونزولا شک نکنید
    • کارمند ساده IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      2 4
      احتراما جملات جنابعالی که با جنگیدن آن ابرقدرتها برای بدست آوردن جایگاه شان شروع شد ولی با ترسیدن از جنگ برای بدست آوردن آن تمام شد؛ جای بسی تاسف دارد ؛ لذا شایسته است بدانی که حدود 40 کشور در حال جنگیدن برای بدست آوردن جایگاه شان در سطح بین المللی هستند و بزودی هم کنفرانسی تشکیل تا ابرقدرتهارا سرجایشان بنشانند مخصوصا شیطان بزرگ را لذا بدان که جنگ فقط سخت افزاری نیست بلکه نرم افزاری نیز است که این روزها زیاد شاهد آن هسیتم کمی سختی بعد از 2500 سال سختی برای ایرانیان و بدست آوردن جایگاه شان بد نیست و عافیت طلبی را برای نسل های آینده کنار بگذارید جنگ نمی شود نترس و بدان که دست آخر گفت و گو تمدن ها صورت نخواهد گرفت بلکه جنگ تمدن ها صورت خواهد گرفت بنابراین یا باید زیر یوق آنها بری و یا بایدحقت را طبق گفته خودت بگیریم ... بدرود
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 3
    شما هم اینترنت بزنید برای خودتون. ولی کاری به کار مردم ایران نداشته باشید. هرکی هرچی دوست داشت استفاده کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس