کرواسی اسیر شگفتی نشد؛ پایان تلخ اسکاتلند مقابل چشم هواداران

کرواسی با عبور از سد اسکاتلند چهار امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های اسکاتلند و کرواسی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه شنبه در چارچوب هفته سوم و پایانی مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در گروه چهارم در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو به مصاف هم رفتند که در پایان کروات‌ها با نتیجه سه بر یک به برتری رسیدند.

هر ۲ تیم برای صعود نیاز به پیروزی داشتند و نتیجه مساوی منجر به حذفشان می‌شد. اسکاتلند با استفاده از فشار ورزشاه بازی را بهتر آغاز کرد و صاحب ۲ سه موقعیت گلزنی شد اما گل نخست این مسابقه به وسیله تیم میهمان زده شد. نیکولا ولاشیچ در دقیقه ۱۷ روی پاس ایوان پریشیچ دروازه مارشال را باز کرد.

گل کرواسی خیلی زود با واکنش اسکاتلندی‌ها همراه شد. کالوم مگ گرگور در همان نیمه نخست و در دقیقه ۴۲ با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه همه چیز را به تساوی کشاند و باعث شد تا نیمه اول بدون برنده به اتمام برسد.

کرواسی اسیر شگفتی نشد؛ پایان تلخ اسکاتلند مقابل چشم هواداران

در نیمه دوم کرواسی نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۶۲ به گل دوم رسید. این بار نوبت به کاپیتان لوکا مودریچ رسید تا هنرنمایی کند. او با شوتی زیبا و بیرون پا از پشت محوطه جریمه، تیمش را پیش انداخت. در ادامه حملات نامنظم میزبان به نتیجه نرسید و گل بعدی توسط نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ زده شد. ایوان پریشیچ که بازی خیلی خوبی را هم به نمایش گذاشته بود مانند بازی با چک در نقش گلزن هم ظاهر شد. او در دقیقه ۷۷ با ضربه سری بی‌نقص تیر خلاص را به پیکره اسکاتلند وارد کرد و کرواسی را سه بر یک پیش انداخت.

در پایان کرواسی با دشت اولین پیروزی در یورو ۲۰۲۰ چهار امتیازی شد و به واسطه گل زده بیشتر نسبت به جمهوری چک در رده دوم قرار گرفت و به صورت مستقیم راهی دور یک هشتم نهایی شد. اسکاتلند هم با ۲ باخت خانگی و یک تساوی بیرون از خانه با یک امتیاز در گروه چهارم قعرنشین شد و در سومین حضورش طلسم شکنی نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس