کد خبر 1236343
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام هزار و ۶۳۵میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف «ومدیر» به ۶.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۷۷۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۴۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۶۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، ««خزر» و «غدام» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۱۳۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ومدیر» ، «اخابر» و «برکت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۵۰میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۳۰میلیارد تومان (۲۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (ومدیر) به ۶.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۵۵میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با تقاضای ۲۲۰میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۳۰درصد از سه هزار و ۱۸۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۲۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۴۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۴۷۵میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس