به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: وقتی با شعار آزادی، سن بلوغ و روابط نامشروع رو کم میکنن یه دانش‌آموز درگیر مسائل دوست‌دختر پسری میشه و آخرش‌ هم قتل اتفاق میوفته !

ای کاش بفهمیم چه بلایی داره سرمون میاد.

اینم عاقبت پایین آوردن سن بلوغ و روابط نامشروع!

اینم عاقبت پایین آوردن سن بلوغ و روابط نامشروع!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 219
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 27
  • انرژی هسته ای IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    32 2
    یا خدا جریان چی بوده؟
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      69 37
      نتیجه 8 سال دولت بنفش ها و اجرای سرسختانه سند کثیف 2030 همینه. لعنت بر تو کلید که باعث این همه جنایت و قتل و فساد و فحشا شدی. پسر 13 ساله به خاطر چی باید کشته بشه بیچاره پدر و مادرش . خدا بهشون صبر بده
    • محمود IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      64 10
      سلام ماهم به بلوق رسیدیم اون موقع با الان فرق میکرد الان گوشی ها بچهارو داغون کرده
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      40 11
      ول بودن فضای مجازی ما، به این نوع روابط دامن می زند
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      7 17
      چرا چرند میبافین همه چی رو به بدبخت روحانی ربط می‌دین ....
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      11 3
      اینستا بی بندی و با ری و بد حجابی ازادی بی حد و مرز دختر و پسر ها پسر 13 ساله باید به فکر درس و پیشرفت باشه یا دختر بازی البته اون بی نوا تقصیری نداره. فرهنگ جنگل وحشی غرب و بی فرهنگان داخل کشور وبانیان بی حجابی و فساد به جای پیشرفت. و ترقی پسران و دختران جوان کشور مقصر اصلی هستند کدام حجاب اجباری. الان که همه ازادند هر طور دوست دار ند لباس می پوشند غیرت مردان کجاست؟ که خواهران و مادران و دختران و همسران خود را با یک ساق شلواری بد نما در جامعه رها. میکنند تا درب فروشگا ها طی وجاروب بکشند. تا درامد داشته باشند تا بافتخار مادر و خانم. خانه خود نباشند تا برای جبران کمبود محبت خود را در دامن مردان. نامحرم بیندازند درجامعه فقط دختران و پسران. گوشی بدست و الاف و سر گردان. رامی بینی که هر چه میکنند ار ضا نمی شوند. در ده سال اینده این دختران وپسران اینده کشور ماست. همان چیزی که غرب می خواهد ایرانی که زنان و مردان دلیر. با غیرت بود تبدیل میشود. به ایرانی پوچ و توخالی. و سگ باز امید وارم که اینگونه نباشد اگر زن ومرد. با حجاب. و رفتار مناسب به دور از بی بندرباری روابط در جامعه حاضر شوند و فعالیت داشته باشند مشکلی نیست. مشکل در نحوه ورود در جامعه است نه فعالیت اجتماعی زنان ونه به هر شکلی
    • ... IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      16 8
      آقا ینی چی که دختر ها باید ببشینن تو خونه و به آرزو هاشون نرسن چرا چون ی عده دختر بی حجاب و بی بندوبار میرن با پسرای بدتر از خودشون دوس میشن و باهم میرن تو تخت وقتی ی دختر محجبه باشه یا اگرم نیست و سختشه حجاب داشته باشه بی توجه باشه به پسرایی که دارن نخ میدن و نخواد بهشون رو بده ما دخترا اسممون بد در نمیره نمیشه که به خاطر ی مش واحشه ما دخترا به آرزو ها و رویا هامون نرسیم ینی ی نفر ک مث من میخواد پلیس شه چون بیشتر پلیس ها مثلا مرد هستن از آرزوی مهمم دست بکشم نه آقا از این خبرا نیست من اگه بی توجه باشم به مردا و نخوام هی خودمو وول بدم جلوی چشمشون و نخوام هی بگم من خوشکلم و من الم من بلم یا حتی یکی ک مث من چادر دوسدداره چادر بپوشه، ما دخترا لازم نیست از چیزایی که دوس داریم دست بکشیم من خودم توی ی خانواده مذهبی هستم حجابمو دوس دارم اصلاهم زوری نیست پدر و مادرمم دوس دارن ی شغل خوب در آینده داشته باشم چون میدونن دختری نیستم که بخوام هی خوشکلیمو به چشم نامحرم بیارم اگه یکم دخترای امروزی اینطوری بودن اسممون بد در نمیرفت و نمیخواست از آرزو هامون دست بکشیم گرچه همین الانم دست از چیزایی ک دوس داریم نمیکشیم
    • ا.شهرضا IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      5 3
      خواهرگلم که دوست داری پلیس بشی انشاءالله به آرزوت برسی وتمام نقدت منصفانه وبه دور ازافراط وتفریط این روزهای جامعه مابود هر خانمی حق داره در انتخاب حجابش بطوریکه هم شأن وآبروی خودش و خانواده ش حفظ بشه وهم مانع دست درازی چشم چرانهای بی بندوبار بشه ،انتخاب بهتری داشته باشه
    • به ۱۵:۱۵ IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      4 4
      آن کسی که پسر گونه بودن را به آرزو و رویای شما تبدیل کرد دشمن شما و دشمن خانواده بود. کارمند و منشی شرکت شدن و درآمد داشتن آرزوی احمقانه ای است به نفع صاحبان کارها که می خواهد کارگر هر چه بیشتر و ارزانتر و استثمارش راحت تر باشد. این آرزو ها را دور بریزید و کمی عاقل باشید. چرا آرزوی شما یک مادر موفق و خوب بودن نیست؟ چرا خانواده محکم و شوهرداری نیست؟ چون زن بودن را از شما دزدیدند.
  • دهه هفتادی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    من تا ۱۵ سالگی فکر می کردم لک لک ها به خواست خدا بچه برای پدر مادر می آورند!! و تا ۲۰ سالگی در حال یادگیری ارتباط درست و صحیح با جنس مخالف بودم!
    • ناشناس IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      32 11
      دمت گرم متفکر
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      65 17
      چقدر دیر بالغ شدی! گونه ی کمیابی هستی.
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      23 8
      واقعامتوجه منظورش نشدین یاخودتونوزدین به کجراه؟درجامعه شناسی حتی مدل غربی که شمادوست دارید،وظایف اجتماعی انسان اعم اززن ومرداولویت بندی میشن.درهرمقطع اززندگی اولویتهاجابجامیشن.شماکه انتظارنداری اولویت اول ی زن درسن ۱۴ویا۶۰مادریش باشه؟اونیکه انتظارمیره اینه که ی زن وقتی درسنی قرارداره که بایداولویت اولش درتمام فرهنگهامادری باشه واین بهم میخوره واتفاق نمیفته،جامعه دچارمشکل میشه.نمیگه مردامامایی بخونن ولی الآن دربسیاری ازشغلهابدون هیچ موضوعیتی زنهاقرارگرفتن وتعادل اجتماعی بهم خورده.
    • RO ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      8 25
      فکر میکنی خیلی درست تربیت شدی؟؟؟؟ نه عزیز
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      18 3
      منم کارتون بچه ریس رو نگاه میکردم تصور می‌کردم بچه ها از کمپانی و شرکت میان !
    • دنیا IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      27 57
      ساکت شو بی فرهنگ میخوای مثل چهل پنجاه سال پیش زنان بمونن تو خونه واسه مردا قرمه سبزی بپزن بشین سرجات ببینم
    • به دنیا AT ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      74 19
      قرمه سیزی پختن شرف دارد به آرایش کردن جلوی نامحرم و 8 ساعت در روز کنار مرد نامحرم کار کردن.
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      25 6
      جناب۱۶:۴۶ساکت شویی که گفتی بیشتر شبیه ترجمه فارسی سینمایی ساکت شوبابازی ژان رنووژراردوپاردیو،بودولی شمااگرمیخوای ازاونچه بهش اعتقادداری دفاع کنی این راهش نیست.شماباخروج ازادب ونزاکت بیشترضررزدی تاسودرساندن.آشپزی مگه ننگه؟لذت همسرداری وبچه داری مگه ننگه؟ننگ اونه که شمافداکاری وزیبایی کارمادرتوبرای پهن کردن سفره صفاوصمیمیت ندیده میگیری.ننگ اونه که به جنگ خلقت بری.ننگ اینه که ازهم پاشیدگیهای خانوادگی میشه افتخار.زن هم مخلوقی ازمخلوقات خداست پس چراوقتی شدمادرگرمای وجودیش چنان میشه که قادره ی خونه روگرم کنه؟
    • دنیا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      16 0
      دنیا منو یادفیلم ادم برفی می اندازه. قورمه سبزی درست نکن فقط سرتون به کارتون باشه
    • ناشناس IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      این تعادل اجتماعی رو خوب اومدی، قبول دارم، ولی وقتی اصلا تعادلی نیست، پس بهم خوردنش هم موضوعیتی نداره، چقدر بهت گفتم اینقدر کتاب های کانت وهوزینگر!!! رو نخون پسر اونا برای جهان سوم نوشته نشدن، گوش نمیدی، میترسم آخرش روان پریش بشی.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 2
      چشم و گوش بسته روزگار
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    81 55
    هنوز اولش است وقتی زن ها را استخدام می کردین و غیرت مردان را به واسطه ان گرفتید تا نسل هایی تربیت شوند که.....
    • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      42 23
      استخدام زن = فساد و تباهی و نیستی . درست گفتم ؟؟؟؟؟؟ بعدش همسر و خواهر شما اگه بخواد زایمان کنه چه کسی باید یعنی چه موجودی باید کارشو انجام بده ؟؟؟؟؟؟؟ چون خودت میگی درس خوندن و استخدام زن یعنی فساد و تباهی پس دکتر زن و پرستار زن هم یعنی فاسد و فساد و نمی تونه وجود داشته باشه . خب زن و خواهرت و دخترت واسه زایمان کجا باید برن ؟؟؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      14 17
      استخدام زن = فساد و تباهی و نیستی . درست گفتم ؟؟؟؟؟؟ بعدش همسر و خواهر شما اگه بخواد زایمان کنه چه کسی باید یعنی چه موجودی باید کارشو انجام بده ؟؟؟؟؟؟؟ چون خودت میگی درس خوندن و استخدام زن یعنی فساد و تباهی پس دکتر زن و پرستار زن هم یعنی فاسد و فساد و نمی تونه وجود داشته باشه . خب زن و خواهرت و دخترت واسه زایمان کجا باید برن ؟؟؟؟؟؟
    • زینب IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      5 7
      الان چه ربطی داشت
    • رضا یعقوبی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      8 5
      درود
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      27 19
      یعنی چی چرا خانم ها نباید استخدام بشن چه ربطی داره
    • محققی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      22 10
      درودبرشرفتون واقعاداریم به قهقرامیریم وجامعه ی ایرانی باسرعت هرچه تمام ترروبه افول ونابودی هستش ازسگ گردانیهاتاارتباطات باطل و... همگی حاصل نوعی تفکرونفوذافکارصهیونیستی هستش ومتاسفانه عده ای خودفروخته درداخل کشور نیز به اسم معلم ومسئولین فرهنگ دارن یک به یک ازدستورات پیروی وخیانت میکنن
    • US ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      10 6
      چه ربطی داشت ، وقتی نوجوان ها به بلوغ زود رس رسیدن باید خودشون رو به یه روشی ارضا کنند پس بهتره اینکار از روی آگاهی باشه ، نه اینکه از یه طرف بلوغ زود رس شده از یه طرف سن ازدواج بالا ، التماس تفکر
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      20 14
      عزیز هنوز نفهمیدی زن مساوی با فساد نیست نفهمیدی که منظورم این است وقتی خانمی با نامحرم ها در سرکار با نامحرم ها که بیشتر از 8 الی 10 ساعت مراوده دارند خود به خود زن و مرد بی غیرت می شوند... نفهمیدی منظور کارهای ضرورت دارد نبود نفهمیدی.....
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      12 8
      عزیز هنوز نفهمیدی زن مساوی با فساد نیست نفهمیدی که منظورم این است وقتی خانمی با نامحرم ها در سرکار با نامحرم ها که بیشتر از 8 الی 10 ساعت مراوده دارند خود به خود زن و مرد بی غیرت می شوند... نفهمیدی منظور کارهای ضرورت دارد نبود نفهمیدی.....
    • ناهید IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      31 18
      شاید زنهای خانواده شما به واسطه استقلال یا کار کردن به تباهی کشیده شدند ولی بدون همه مثل هم نیستن اطرافیان من همه زنهاشاغل هستن درکارو زندگی خصوص هم بسیار موفقن افکار زندگ زده ماقبل تاریختو واسه خودت نگه دار بلد نیستی حرف بزنی بلدم نیستی سکوت کنی؟
    • به ۱۲:۳۳ AT ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      26 8
      یعنی الان همه زنان شاغل ماما هستند و کارهای ویژه زنان را انجام می دهند؟ و یا 90 درصد آنها مشاغلی را گرفته اند که قابل انجام توسط مردان است؟ بعد مردان بیکار می شوند. بعد نمی توانند ازدواج کنند و یا با بی غیرتی با زن کارمند ازدواج می کنند!
    • مینو IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      12 9
      خجالت بکش از این همه حماقتت
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      6 3
      ریطش این است که نگاه مادی گرایانه رشد پیدا می کند و فرزندان را مادی گرایانه تربیت می کنند
    • امیر US ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      22 20
      از این میسوزی که زن ها شاغل و حقوق بگیر هستند و توی بی کار لم دادی روی مبل؟ حال نداری بلند هم بشی بری آب رو بریزی جایی که میسوزه خخخخ
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 5
      بعله از افکار زنگ زده مشخص است که مدینه فاضله ای که از آنها یاد گرفتید نصفشان خیانت می کنند به هم دیگر و شما هم قرار نیست از رابطه خصوصی آنها باخبر بشوی
    • RO ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      11 11
      صد رحمت به داعش و طالبان. خدا به داد ما برسه با این تفکرات
    • امیر US ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      11 12
      مردی که توجیهش برای " بیکاری " شاغل بودن زنان است، همان بهتر که همیشه بیکار باشد و نه تشکیل خانواده بدهد چون مسئولیت پذیر نیست، اسم مرد را هم از روی خودش بردارد که بقیه مرد ها را بد نام نکند.
    • Dene IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 7
      میدونی امصال شماها از این حرص میخورن که برتری که همیشه داشتن داره ازشون گرفته میشه و نمیتونن کاری بکنن غافل از اینکه نابرابری برای هر دو جنس ضرر داره
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 11
      یه جوری میگی اشتغال زنان انگار مثلا ۵۰ درصد زنان شاعلند. کل اشتعال زنان ایرانی ۱۳ درصده یعنی در حد افغانستان. تازه بخش مهمی هم از اینها مشاغل زنانه هست.شما برای مردها هم نمی تونید شغل ایجاد کنید
    • به امیر AT ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      8 5
      احتمالا امیرخان از آن کارفرماهایی است که خیلی به استخدام زنان علاقه دارد! آره. مردها باید بیکار بمانند تا شما به حال و کیف خودتان برسید. ای کاش حالا که اینقدر غربزده و ضد مرد است ، می آمد مثل غربیها شرط مهریه و نفقه را از روی مردها بر می داشت.
    • به Denne AT ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      12 8
      یعنی اینکه زنان حاضرند برای درآمد خارج از خانه و زیر دست نامحرمان ساعتها کار کنند و حتی با دستمزد پایین تر و خودشان را گول بزنند که به استقلال مالی رسیده اند برتری است اما زنی که حق شرعی خودش را از شوهر به عنوان نفقه بگیرد بدبخت و بیچاره است؟
    • به IR ۱۷:۲۲ - ۱ AT ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      12 2
      13 درصد زنان شاغلند؟ پس چرا ما هر اداره و کارخانه و کارگاهی می رویم بالای 90 درصد زن هستند؟ چرا هر آگهی روزنامه را باز می کنیم استخدام خانم زن مجرد 18 ساله می خواهد با روابط عمومی بالا؟ الان زن منشی شود زیر دست مدیر مرد نامحرم خیلی افتخار است برای شما اما اگر همین زن برای شوهرش خانه داری کند می شود بدبخت؟ مگر چقدر شغل نیاز است که بیش از این ایجاد شود؟ همین حالا به اندازه کافی اتوماسیون و رباتها شغلها را حذف کرده اند. برای چه زنان هم همان شغلهای باقیمانده را تصرف کنند؟ متاسفانه فمینیستهای ایرانی از نوع اروپاییش خبیث تر هستند. حداقل اروپایی ها مردان را وادار به پرداخت نفقه به زنان نکرده اند.
    • به 17:33 US ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      7 9
      من کارفرما نیستم، کارمند هستم و بودن زن در محیط کار رو برای حفظ بالانس اجتماعی لازم میدونم، من الان توی یه محیط کار فقط مردونه دارم کار میکنم و تقریبا فرقی با طویله نداره! مرد ها بد دهن بدون رعایت بهداشت عین چاله و میدان با همدیگه رفتار میکنند! نمیگم زن لازمه برای بهتر شدن محیط کار ولی تاثیر مستقیمی داره روی این جریان، و بله من کاملا موافقم با برداشتن نفقه و مهریه، زن و مرد باید زندگیشون رو با هم بسازند در صورت جدا شدن هم همه دارایشون نصف بشه بینشون، مهریه و نفقه یعنی من دارم دختر شما رو میخرم ازتون!
    • US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 1
      چرند نگو رعیت
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 3
      بالانس اجتماعی رو خوب اومدی منتهی در بالانس.... !!!!!
    • لیلا IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      5 1
      میدونین مشکل کار کردن زنها نیست زنهایی هستن که مجبورن کار کنن مشکل درست نبودن و فساد روابط زن و مرده ولی زنهایی که کسی رو ندارن کار نکنن چیکارکنن. کار کردن زن تو خونه وظیفه نیست درسته دنیا خانوم بلکه یه افتخاره و ننگ هم نیست. اما بی غیرتی مردامون هم تو این مساله خیلی تاثیر داشته وقتی مردان دوست دارن زنهاشون رو به نمایش بگذارند دیگه از زنها چه انتظاری میشه داشت. متاسفانه قبول کنیم هم زن و هم‌مرد به یک اندازه در فساد و بی عفتی نقش دارند
    • ساسان IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      4 0
      نمونه ای از مغز های کوچک زنگ زده !
    • یه زن IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      6 2
      وقتی مردا زنشونو با ندادن پول ازار میدن و محدود میکنن زنشون به دختر و خواهرشون یاد میدن شاغل باشن تا محتاج مردشون نباشن . کلا تقصر مردهاست . زن احتیاج داره ازادی داشته باشه برای خرید نه که محدودش کنن محدودیت اخرش به اینجا کشید
    • BLACK PINK IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      21 3
      آقایی که میگی استخدام زنها باعث تربیت بده نسل شده... یه سوال: شما تو کدوم دهه یا بهتره بگم تو کدوم عصر به سر میبرین؟؟ اینجوری که شما حرف میزنید معلومه که اگه سنتون هم زیاد باشه مغز تو سرت نیس و خیلی بیسوادی... همچین آدمایی مثه شما آبروی آریایی ها رو بردن😐 تو فکر میکنی که با محدود کردن خانوما و باز کردن راه آقایون جامعه درست تربیت میشه؟؟ واقعا که خیلی...، 😐 قابل توجه اونایی که میگن خانوما باید محدود بشن باید بگم که خانوما تو ایران محدود هستن! ولی بعضی آقایون، واضح تر بگم 98درصد پسرای ایرانی مثه سگ هارن و باید به گردنشون قلاده بست! 😐 برای یه جامعه تمیز باید هردو طرف آدم باشن و رعایت کنن وگرنه با محدودتر کردن خانوما جز اینکه آبروی ایران رو تو جهان میبری هیچ غلط دیگه ای نمیتونی بکنی! 🙂 واقعا ملت ایران از نظر فرهنگ بجای پیشرفت پسرفت میکنن و به دوره ی اعراب جاهل میرن..! اینطوری پیش برین روی هرچی عرب جاهل هست رو سفید میکنین! 🙂😐
    • (ghorob) به black pink IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      کاملا داری درست حرف میزنی
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    49 2
    خانواده خانواده خانواده و ركن اساسي ان مادران مهد خوشبختي و سعادت بچه ها و يا كانون هلاكت انها!!!هر چه هست در درون ماست هيچ چيز بيروني وجود ندارد مگر براي توجيه
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      28 0
      ای گفتی..هنوز وامدار مادرم هستم که با چنان پرهیز و ایمانی میگفت "این درست نیست، خدا خوشش نمیاد" که سرلوحه زندگیم شد. افسوس...خدا همه ی مادران رفته را غریق رحمتش کنه و مادارن حی و حاضر را سلامتی ببخشه و عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کنه
    • کبری حسینی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      افرییییین
  • بنیامین IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    26 4
    کرم از خود درخت من به این نتیجه رسیدم که پسرا هر چقدر هم پرو و دریده باشن اگه دختری بهشون محل نزاره و رفتارش جوری باشه که معقوله هیچ پسری هیچ غلطی نمیتونه بکنه
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      14 0
      دقیقا عین واقعیت
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 4
      یعنی نخ ندهند ؟. چون پسر نوجوان سر نخ رو میگیره و میره ...
    • Sara IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      4 1
      اقای مثلا محترم! فکرت مریضه برو فکرتو درست کن،هم با چادر راه رفتم هم با مانتو،در هر دو صورت زشت ترین حرفارو از یه مشت نر شنیدم که اسم خودشونو گذاشتن مرد! اینقدر با این مثالای مسخره گند کاریاتونو نپوشونینو سعی در توجهش نکنین‌.
    • رویا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      اینو واقعا هستم آفریننننن
    • m⁰O⁹a IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      3 3
      اینطور که میگی نیست ... من دختری ۲۷ ساله ام که از هر نظر فکر کنی آزادم ... همه جور لباس هم تنم میکنم و همیشه پوششم طوری بوده که خودم دوس داشتم و کسی به من نگفته چی بپوش چی نپوش تو هر مدل لباس چه چادر چه مانتو باز و تیپ اسپرت پسرایی بودن که مزاحمم شدن با توجه به اینکه هیچوقت حرکت زننده و یا جلب توجه نکردم و به این نتیجه رسیدم که آدما هیچوقت نمیتونن انسان باشن و در کنار هم با آرامش زندگی کنن هر کاری کنی این جامعه درست نمیشه چه شاه باشه چه رئیس جمهور . یه امیر نامی هم گفت زنا تو خونه بشینن کار نکنن ... تو خونه بشینن الان من یه ساله تو خونه نشستم کار نکردم قدم ۱۵۶ وزنم ۵۰ بود الان تو این یه سال شدم ۳۸ کیلو تو از کدوم کشوری که نظر میدی . خیلی از خونواده ها هستن که طرز فکر والدین اینه که دختر تا فلان سن باید ازدواج کنه ازدواج نکرد حق نداره غذا بخوره حق نداره حرف بزنه نفس کشیدنشم کنترل میکنن این بی احترامی به خانوما و نادیده گرفتن نیازهاشونه خب ما انسانیم برده نیستیم و حق اعتراض داریم . اینو جدی میگم زیاد تو اجتماع دیدم آدمای مخرب و لجباز که چون مثلاً ازین رژیم راضی نیستن دست به تخریب میزنن میتونن ها اما ذاتاً جای اینکه آباد کنن تخریب میکنن . خیلی از مردا رو دیدم تا یه آخوند یا عمامه به سر تو خیابون میبینن سریع فوش رو میکشن به جد و آباد طرف و شروع به بی احترامی میکنن این فرهنگ آدمای جامعه ی ماست و دلم خیلی پره
    • ... IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 0
      کاملا درسته
  • رهگذر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 3
    وقتی ضرورت #تربیت جنسی (نه آموزش جنسی!) توسط والدین به درستی فهمیده نشه و نتوان روابط موثر بین والد و کودک مشاهده کرد به مرور زمان و گسست بیشتر آسیب‌های جدی اتفاق خواهد افتاد...
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      4 6
      اقا ما که ننلکتمون اسلامیه نظاممون اسلامیه زیر سایه ولایت فقیه هستیم. اگه این اتفاق تو یه کشور غربی میفتاد میشد چسبوندش به عاقبت پایین اوردن سن بلوغ و روابط نامشروع. الان دیگه نمیشو اینو ماستمالی کرد که تو ایران اسلامی این اتفاق افتاده
  • فمنیست (,به معنای برابری جنسیتی ) IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    10 20
    من موافق روابط نامشروع نیستم ولی همین مساعل و سخت گیری مذهبی به شدت ادم کشی درش بیشتر اتفاق افتاده (امیدوارم قتل رومینا و کلی دختر دیگه یادتون نرفته باشه) و من نمیفهمم چرا هر چیزی میشه میگیرد به ازادی زن ها گیر میدید ، یه سرکار رفتنشون ، لباس پوشیدنشون ، رفتازشون و ... ولی یادمون باشه از وقتی زنان به ازادی رسیدند چه قدر قتل های خانوادگی تو جهان کمتر شد ، چه قدر خشونت خانگی کمتر شد، چه قدر تحقیر زنان تو جامعه کمتر شد ، از چه استعداد هابی برای پیشرفت جامعه استفاده شد و ... پس یادتون نره زن ها ادم اند حق دارند انتخاب کنند که میخواند چی باشند درضمن بعد از زن ها مرد ها هم در تربیت بچه ها موثرند ، این که یک بچه ای کار گناهی کرده، نباید لزوما به گردن مادرش بیوفته وقتی حتی نمی‌دونید مادر و پدرش کی بودند و چه کردند ولی سریعا اون را بدون داشتن هیچ اطلاعاتی از زندگی کسی که تازه معلوم نیست قاتل باشه اون را متصل به ازادی زنان میکنید
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      12 9
      چقدر دروغ و مهمل میبافی؟!!! خود غربیها اعتراف می‌کنند که به بن بست رسیدن و فساد و فحشا بیداد می‌کنه و زنهاشون امنیت ندارن و خودشون میگن زن یک ابزاره و تجاوز و قتل بیداد میکنه، و اینها اعترافات​ تلخ خود غربیهاست، اونوقت شما میای جک میگی....!!!! یه سر به خودت بزن......
    • آرامش قبل از طوفان IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      20 5
      باسلام ماکرون رئیس جمهور فرانسه چند وقت پیش گفت هر ۳ روز یک زن به دست شوهر یا دوست پسرش در فرانسه به قتل می رسد می توانید تحقیق بفرمایید قتل های خانوادگی تجاوز و... در انگلستان و سایر کشور های غربی بسیار بیشتر از ایران هست در حالیکه جامعه اون کشور ها اصلا دینی نیست در آمریکا حدود ۴۰؛۵۰ درصد جمعیت حرامزاده هستند و در سایر کشور های غربی این ارقام به شدت بالاست روابط نامشروع به شدت زیاد است حتی دانشجویان انگلیسی برای ادامه تحصیل مجبور به تن فروشی می شوند و اینکه اصولاً رفتار افراد از جمله پوشش و حجاب روی جامعه تأثیر گذار هست جامعه مثال کشتی است که همه مردم در آن هستند و اگر یک نفر کشتی را سوراخ کند همه غرق خواهند شد اگر خانمی با حجاب نامناسب و لباس بدنما در جامعه بیاید ممکن هست یک مردی او را ببیند و همسر خودش به زیبایی او نباشد و از همسرش سرد شود یا جوانی که توان ازدواج ندارد به گناه بیفتد در این موارد معمولاً خانم ها میگن خب اونها چشمشون رو درویش کنند ولی واقعا نمیشه مغز پسر و دختر با هم فرق داره و این جمله مثل این میمونه که بگیم من دوست دارم سم اسپری کنم شما می تونید بو نکنید و اینکه جریان رومینا نباید پای مذهب نوشته بشه چون دین مشکلی نداره این رفتار ما انسان ها هست که اشتباهه مشرق بدون سانسور منتشر کن
    • RO ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      7 6
      14:34 بیست و سی زیاد نبین.
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      7 4
      الان آمار تجاوز به زنان کم شده؟ آخر دروغی بگویید که بگنجد. در تمام دنیا بشدت آمار روابط نامشروغ و تجاوز بالا رفته. اگر پدر و مادر رومینا هم مذهبی بودند اجازه نمی دادند دخترشان بی حجاب بگردد و با پسران نامحرم دوست شود و یا حداقل وقتی او احتیاج به شوهر داشت او را شوهر می دادند. اما آنها روشنفکر بودند و فقط زمانی فهمیدند راه را غلط رفته اند که کار از کار گذشته بود. جاهل همین است. آن تفریط و کم کاری در تربیت دینی این افراط و زیاده روی و قتل را هم در پی دارد.
    • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      4 2
      در امریکا و فرانسه از هر سه دانش آموز دختر به دوتاش تجاوز صورت گرفته طبق آمار رسمی خودشون !
  • نازنین IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    18 9
    وقتی مادران ما حواسشون جایی دیگه است و فک میکنن این یعنی تجدد و به روز بودن از بچه هاشون غافل میشن و حتی شاهد انحراف اونها هستن وسکوت میکنن واین یعنی نابودی بنیان خانواده ای که اینقدر دین ما اونا مقدس ومهم میدونه..مادر مادر مادر ستون خانواده
    • لیلا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 1
      میدونین مشکل کار کردن زنها نیست زنهایی هستن که مجبورن کار کنن مشکل درست نبودن و فساد روابط زن و مرده ولی زنهایی که کسی رو ندارن کار نکنن چیکارکنن. کار کردن زن تو خونه وظیفه نیست درسته دنیا خانوم بلکه یه افتخاره و ننگ هم نیست. اما بی غیرتی مردامون هم تو این مساله خیلی تاثیر داشته وقتی مردان دوست دارن زنهاشون رو به نمایش بگذارند دیگه از زنها چه انتظاری میشه داشت. متاسفانه قبول کنیم هم زن و هم‌مرد به یک اندازه در فساد و بی عفتی نقش دارند
    • مهدی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 1
      سلام از پاسخ های شما سپاسگزارم. ازجامعه مترقی غربی همین کافی که نهایتا سراغ سگ گرایی میروند. وقتی روح و روحیه نباشه و دین و اعتقادات نباشه وقتی هدایت منجی رانخواهیم گمراه میشویم. وهرکس طبق نظر و سلیقه خودش رفتار میکند. مگر ما مربی امام راهنما احکام نداریم.. پس چرا هر کسی هرکاری را خودش فکر میکند درست را انجام میدهد. هرکسی را بهر کاری ساختن. وقتی خانم در منزل نیست چرا توقع داریم فرزندان در منزل باشند سالم بمانند.. یا مردی که سرپرست خانواده است نتواند شغل مناسب پیداکند چون متاسفانه خانم ها در جایگاه مردان ایستاده اند و مرد شدند!! آنوقت مردها زن شدند و در خانه ظرف میشورند و غذا درست میکنند. ابهت مردانگی رفته خلق و خو تغییر کرده نه به زمان قدیم که بعضی آقایون بد اخلاق بودند. ونه به حالا. کار از ریشه خراب است. اللهم عجل لولیک الفرج 🙏
  • دهه شصتی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    12 0
    والا ما هم دوران راهنمایی یه چیزایی از موضوع جنس مخالف می فهمیدیم ولی واقعا رابطه با جنس مخالف به اسم دوستی در ذهنمون جایی نداشت.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    10 6
    وقتی که پایه های خانواده ها رو با کودک سالاری و زن سالاری سست میکنید و بچه ها رو در فضای مجازی تنها میزارید تا هر مزخرفاتی که توی سایتا و کانالا و پیجا هست بخونن و بدون دلیل یا اطلاع در موردش بپذیرن این اتفاقا تازه کوچیکه و اتفاقایی میفته که آدم خجالت میکشه بگه. حالا خر بیار باقالی بار کن
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    7 0
    اینها روبایدبه‌کسانی که فکرمی کنندروشن فکرند گفت
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    10 7
    وقتی به بهانه مصلحت اندیشی خیلی از قوانین اسلام و قرآن از جمله حجاب اجباری رو در جامعه پیاده نمی کنید. نتیجه اش میشه همین. این مسایل هم تازه شروعشه! حالا بدوید دنبال توجیه و ماله کشی برای اشتباهاتتون
    • peiman IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      7 4
      جای این حرفا شرایط ازدواج رو برا جوونا فراهم کنید که دیگه برا جلب توجه نیازی به خودنمایی و پوشش بد نداشته باشن هر چند این کار سخته . اون پولا باید خرج یه چیزای دیگه بشه . بگیر و ببند بهترین راه حله
    • AT ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 5
      یعنی الان زنان متاهل با آن سر و وضع در کوچه و خیابان نیستند و همه شان مجردند؟ بس کنید این توجیهات را
    • US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 0
      مگه الان تمام مزدوجین کاملا در بند تقیدات هستند یا تازه در پارتی ها و ....... موارد جدیدالورود از غرب را تجربه میکنند ؟
    • BLACK PINK IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      0 2
      چی میگید شمااا خودت فازت رو میدرکی؟؟ چه ربطی به دین اسلام داره وقتی که بعضیا هار شدن و نمیتونن خودشون رو کنترل کنن.. اگه به اسلام مربوط باشه اونوقت باید تو کشورای خارج که مسلمان نیستن کثافت بارون باشه خجالت بکشید!!!
    • به BLACK PINK IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      و دقیقا در آن کشورها کثافت باران است که آخرینش شد ماجرای وزیر بهداشت انگلیس که اصلا احساس قبحی بابت رابطه با زن شوهر دار هم ندارد. فقط نگران عدم رعایت فاصله احتماعی کرونا است.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    12 8
    وقتی زنان به جای مادری وارد دنیای کار آنهم در کنار مردان وفقط حواسشون به دلبری خودشون بود بچه ها هم اینجوری شدند مردان جامعه بیکار وزنان هم......
    • RO ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 7
      به خدا ما تو ایران حجاب اجباری داریم. اونجایی که تو هستی ایران نیست
    • انرژی هسته ای IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 3
      حجاب اجباری نداریم تو سوره نساء خداوند دستور به حجاب داده
    • SE ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 0
      الان در ایران حجاب هست؟ چه رسد به اجباری؟
  • رضا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    11 2
    هرچه که ما داریم از آن زجر میکشیم در درون ماست خانواده های محترم عوض اینکه ب فکر قد ..هیکل ..زیبایی ما باشن ب فکر حال روحیمون باشین جوری رفتار نکنن ک ما دردمونو ب همس هامون بگیم و راه بدی پیش رومون بزارن هر دختر پسری نیاز داره با جنس مخالف در ارتباط باشه .حتی اگر رابطه عاشقانه هم نبود مثل یک دوست باهم لاشن حرفای همدیگرو بشنون واقعا نیازه
    • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      0 0
      درمیان گفتگوها بین زن ومرد که در محل کار انجام میشه و دلبریهای یکطرف بالاخره پایین هم رفت و آمد رخ میده، این یه حقیقته و هر کس خودش رو دور و بدون هوس نشون بده و خودش رو‌گول میزنه،
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    14 7
    زنان در جامعه باید طوری بیرون بیان که نامحرم رغبت نکنه به اونها نگاه کنه وقتی یک زن به جای کمک به دیگران و خانواده و کارهای مثمر ثمر دیگه فقط پای آینه ساعتها میشینه و خودشو درست میکنه وبیرون میاد این چنین زن و همچنین دخترهایی به نظر من بویی از انسانیت نبرده اند و محتاج هیج احترامی نیستند چون احترام خودشون رو در این می بینند که کسی به اونها نگاه کنه و هیج اعتمادی به اینجور زن ها نمیشه کردچون باعث فساد در جامعه هستند
    • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 5
      واقعا متاسفم برای این سبک تفکر اینو تو کلتون فرو کنین .زنی که آرایش میکنه برای دل خودش آین کار رو انجام میده.شما وقتی یه لباس متناسب و زیبا انتخاب میکنید و اونو می‌پوشید فقط برای اینکه دیگران شما رو بپسندن اینکار رو انجام میدین؟یعنی اگه پای خودتون باشه گونی میپوشی میری بیرون؟زن ها زیبایی و زینت رو دوس دارن برای روحیه خودشونه.تویی هم که احترام نمیزاری داری عقاید پوچ و کپک زده خودتو به رخ دیگران میکشی‌.شاید میون این همه آدم و خانم که آرایش میکنن درصد کمی بفکر جلب توجه دیگران باشن!
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      6 1
      دقیقا همینه کاملا موافق هستم. یک عده چون از اقوامشون بد حجاب هستن و نمی خوان این حقیقت رو قبول کنن دنبال توجیه برای بدحجابی هستن
    • SE ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 1
      تو اتوبوس پیرمرد به دختره گفت : دخترم این چه حجابیه که داری؟ همه موهات بیرونه؟ دختره با پررویی گفت:تو نگاه نکن بعد از چند دقیقه پیرمرد کفشش را در آورد . بوی جوراب در فضا پخش شد دختر درحالی که دماغشو گرفته بودبه پیرمرد گفت:اه اه اه این چه کاریه خفمون کردی؟ پیرمرد با خونسردی گفت:خوب تو بو نکن…»»»»»»
    • جواب به ناشناس IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 1
      چطوره این علاقه به زیبایی و دلبریشو فقط برا غریبه ها خرج میکنه و نسبت به ب کسایی ک در رابطه باهاشون وظیفه داره میشه ی خانوم خشک ک از لحاظ انگیزشی هیچ علاقه ای به خود نمایی نداره
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    11 6
    عامل فسادفقط مادر این مادرکه بایدازهمون اول حواسش به بچه هاش باشه
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 2
      پس پدر این وسط چیکاره س ؟؟
  • داوود IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 3
    متاسفانه درصد بالای از این نو روابط و ترویج آن فضای مجازی مخصوصا انیستاگرام و روانشناسان زرد هستند جالبه اکثر این روانشناسان زرد خانم هستند و براحتی ولنگاری جنسی از نوجوانی رو ترویج میکنند . نوجوان هم کنجکاو تقصیر ندارد باید جلوی این به اصطلاح کارشناسان و روانشناسان رو گرفت . چندی پیش یکی از این روانشناسان تو لایو انیستاگرام گفت اگر در نوجوانی تجربه جنسی داشته باشید در موقع ازدواج انتخاب بهتری انجام میدید
  • حامد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 4
    تلاش های بدخواهان شیطان صفت به ثمر نشسته. بسیاری از کودکان و نوجوانان با وجود موبایل و تلگرام و اینستاگرام آلوده به مسائل جنسی و روابط نامشروع و دوست دختر و پسر شده اند. این دست آورد 2030 و تفکرات غرب گرایانه و دین ستیزانه است. در دوران گذشته دشمنان برای نابودی نسل جوان از مواد مخدر استفاده می کردند. روش جدید همین ترویج روابط نامشروع از دوران کودکی است. این مسئله منجر به بسیاری از مشکلات دیگر شده است که درگیری چاقو کشی خلاف کاری دزدی مواد مخدر و قتل برخی از آنهاست متأسفانه هیچ نظارتی وجود ندارد. شدت مسئله هم بسیار زیاد است اما مسئولان بی توجه اند. دکتر حامد ... مدیر مدرسه
  • محمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 3
    اون اتفاق هیچ ربطی به سن کم برای ازدواج ندارد مگه هر سه نفر اونها میخواستند با دختره ازدواج بکنند . یک درگیری بین پسرها برای دوستی با اون دختره بوده نه برای ازدواج یا رابطه چنسی
  • ....... IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    7 9
    واقعا متاسفم برای کسانی که فکر می‌کنند همه اتفاقات بد در جامعه تقصیر زنان و دختران هست. شما اگر واقعا به فکر صلاح جامعه هستید اول خودتون رو درست کنید. و به عقاید دیگران و همچنین به ارزش زنان احترام بزارید....وقتی یه زن به زیباییش اهمیت میده بخاطر دل خودشه نه دل مردان دیگه ‌..وقتی همیشه با لباس های خوب و آراسته میگرده به خودش عطر میزنه تا خوش بو باشه برای دل خودشه نه مردان...هیچ وقت یک دختر یا یک پسر از اول بد زاده نشده.این تقصیر تربیت خانواده هاست.اگر پدر و مادری به جای اینکه به فکر محدود کردن فرزندش باشه و هیچ ارتباط موثری باهاش نداشته باشه معلومه که همچین اتفاقاتی میفته.پس شما هایی که فکر می‌کنید روابط بین دختر و پسر چیز درستی نیست..باید بهتون بگم اگر چیز درستی نبود توی همه دنیا همچین اجازه ای داده نمیشد...ولی باید این روابط رو کنترل کرد...یک دختر و یک پسر در خانواده توی سنین حساس نیاز به چنین روابطی داره نه اون روابطی که ذهن های منحرف و خراب بهشون فکر میکنن...منظور از این رابطه ،رابطه سالمه...فقط رابطه معمولی و دوستانه..توی کشور های خارجه این رابطه وجود داره...یک دختر با یک پسر دوست معمولی هستن و به هم دیگه کمک میکنن و پدر و مادر هم از این رابطه دوستی با خبرن و ازش حمایت میکنن و در عین حواسشون به فرزندانشون هست‌...این فرهنگ در مکان های مختلف جا افتادست به غیر از ایران...چون بعضی از مردم با عقایدشون تصور میکنن رابطه دخترو پسر فقط آخر به اتفاقات ناگوار منجر میشه...اما نمیدونن که تنها دلیل این روابط نادرست خودشون هستن که به اسم غیرت هر کاری انجام میدن و با محدودیت زیاد باعث لجبازی بیشتر فرزندشون میشن...یادتون نره خیلی از قتل های دختران بی گناه رو به اسم غیرت لاپوشونی کردن و تازه به خودشون هم افتخار کردن..با اینکه نمیدونن این کار اونها خیلی بدتر از روابط نادرست بین دختران و پسران هست....و همچنین در آخر باید بگم شماهایی که دم از غیرت می‌زنید و فکر می‌کنید زنان عامل فساد توی جامعه هستن...باید یاد آوری کنم یک زن حتی اگه به بدترین شکل ممکن هم رفتار کنه و لباس بپوشه...اگر مردی ذهن مریضی نداشته باشه و واقعا مرد باشه..همچین اتفاقایی نمیفته...پس همه چیز تقصیر زن ها نیست
    • لیلای جزیره مجنون IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      11 2
      سلام ببین عزیزم شما میگی برای دل خودشونه به قول یک بنده خدایی که اسمشون رو فراموش کردم شما فرض کن یک روز بیدار میشی و می بینی فقط خودت تو دنیا هستی روز اول به خودت می‌رسی روز دوم خوب به خودت می‌رسی ولی بالاخره بعد از یک مدتی خسته میشی میگی ولش کن ،،، و در مورد بعدی اصولاً جامعه کشور های غربی و همین طور دینشون با ما فرق داره تو غرب دیگه پایبندی به مذهب داره از بین می‌ره و مسیحیت هم که تحریف شده دین ما اجازه روابط دختر و پسر رو نمی ده و اینکه چون یک کاری تو همه دنیا انجام میشه حتما دلیل بر خوب بودنش نیست لشکر یزید هم از یاران امام حسین علیه السلام بیشتر بودن ولی بر حق نبودن من خودم ۱۴ سالمه دختر هم هستم خانواده آنچنان مذهبی هم ندارم که بگی خیلی مذهبین نه ولی هیچ نیازی به رابطه با جنس مخالف تو خودم نمی بینم و اینکه جمله آخری که گفتی خیلی ربطی به ذهن مریض نداره ببین عزیزم ذهن دختر و پسر فرق داره به نظر شما اگر یکی بدون لباس بیاد بیرون تو خیابون بیشتر توجه مردم جلب میشه یا کسی پوشیده بیاد قطعا وقتی یک دختر خانوم با لباس های بدن نما و تنگ به خیابون بیاد اون پسری که توان ازدواج نداره تحریک میشه حتی اگر ذهن بدی هم نداشته باشه
    • SE ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 3
      گناه امثال تو از آن زنان بیشتر است که داری کارشان توجیه می کنی به خاطر دل خودش اینجور بیرون می آید یا برای جلب توسط جنس مخالف؟ اگر برای دل خودش است چرا جلوی مردان نامحرم اینکار می کند؟ می رود در خانه خودش تنها آرایش کند؟ خیر. اینهمه خرج کرده که مردان ببیند. تو اتوبوس پیرمرد به دختره گفت : دخترم این چه حجابیه که داری؟ همه موهات بیرونه؟ دختره با پررویی گفت:تو نگاه نکن بعد از چند دقیقه پیرمرد کفشش را در آورد . بوی جوراب در فضا پخش شد دختر درحالی که دماغشو گرفته بودبه پیرمرد گفت:اه اه اه این چه کاریه خفمون کردی؟ پیرمرد با خونسردی گفت:خوب تو بو نکن…»»»»»»
    • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      3 1
      خواب دیدی خیره !همه پسرها فقط برای ارضا غریزه جنسی دنبال دخترها هستند اینرا دیگه فیلسوفهای سکولار هم می دانند بعد تو میگی برای رفقات ،،یعنی به همین راحتی غریزه قوب جنسی در پسران را بخاطر یک تحلیل غلط نفی میکنی !یادت باشه هیچ پسری غیر از فلان دنبال دخترها نمی رود ،همانطور که محلات بد نام پر از زن جهت فروش خود هستند ،این زنها هستند که قابل خرید فروش در غ ب وفرهنگ سکولار هستند ،مرد که کسی نمی خرد ، حالا اگر دختر داری ویا دختر هستی خلاصه مواظب باش گول این حرفها را نخوری که بیچار میشی، دید زن ومرد نسبت به جنس مخالف تفاوت اساسی دارد !؟
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 4
    بفهم نفهم که این قتلها آنجاها اتفاق نمیافتد
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 3
    بابا تو هم مشکل روانی داری.
  • آتنا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    8 6
    سلام به نظر من اینستاگرام واقعا جامعه رو خراب کرده .بهتر بود به جای فیلتر کردن تلگرام اینستاگرام رو فیلتر میکردند.
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 0
      دقیقا" ...
    • عرشیا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 6
      اتفاقا برعکس میگی در اینستاگرام نمیشه همه چیز رو آپلود کرد ولی در تگرام این محدود وجود ندارد
  • امیر US ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    9 6
    در نظرات چقدر مرد ضعیف، ناتوان و ترسو وجود دارد!! " زن ها را در کیسه کنید ما توانایی تحمل زن را نداریم! " خخخخخخخ مریض ها
    • ابراهیم IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      6 0
      عزیزان من توی روستا زندگی میکنم و بزرگ شدم رفتار پدر و مادر بچه رو تربیت میکنه
  • حسام US ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 1
    سه پنجم از پدران انگلیسی فرزندان دیگران را بزرگ می کنند اینم هدیه غرب به شما این می خواید که اسم خانم شما به کام هوس بازان دستمریزاد غیرتمند دستمریزاد
  • فرهنگی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 6
    من نمیدونم چه ربطی به کار کردن زن داره آخه تو هر قشری خوب و بد هست نمیشه همه زن ها زیر سوال برن تو مرد ها خوب و بد هست تو زن ها هم هست زنانی هستن که با کار آفرینی آلان میلیون ها نفر زیر دستشون نون میخورن و سر کارن اینا چی میشن پس شما وقتی صحبت می‌کنید مراقب کلمات باشید همه زن ها را که نباید زیر سوال برد این ناشی از کوته فکری آدم هاست که اینجوری نظر میدن و عقایدشون مثل عقاید خرافی ما قبل تاریخ هست و این ناشی از جهل و نا اگاهیه
    • SE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 3
      شما نمی فهمی چون نمی خواهی بفهمی. آره. عقاید ما مال همان دوره ای است که خبری از طلاق و فرزندان طلاق و سقط جنین و قتلهای عشقی و ناموسی نبود. شما هم بمانید در همین عصر مدرن و زنها را بفرستید 8 ساعت زیر دست نامحرمان کار کنند و بعد هم بگویید اشکال ندارد!
  • Hossein IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    7 6
    من خودم 17 سالمه خودم تو این محیطم وقتی به ما آموزش ندن خودمون از جامعه یاد میگیریم . الان میگن قدیما قدیما . کدوم قدیم الان پیر مرد داره به پسر بچه پیش نهاد میده رحم نمیکنه به بچه . یه دختر که تو خیابون رد میشه هرچی پیر مرده نشسته نگاه می‌کنه (منظورم همه نیست ) من بخوام از اینا یاد بگیرم که ناموس بقیه ناموس خودمه . وقتی یه نفر به بچه یک سال نیمه خودش رحم نمیکنه بیاد به بچه مردم رحم کنه . باید به ما آموزش بدن وگرنه آموزش ما میشه جامعه یا شبکه های ماهواره ای
  • Hossein IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    5 4
    من خودم 17 سالمه خودم تو این محیطم وقتی به ما آموزش ندن خودمون از جامعه یاد میگیریم . الان میگن قدیما قدیما . کدوم قدیم الان پیر مرد داره به پسر بچه پیش نهاد میده رحم نمیکنه به بچه . یه دختر که تو خیابون رد میشه هرچی پیر مرده نشسته نگاه می‌کنه (منظورم همه نیست ) من بخوام از اینا یاد بگیرم که ناموس بقیه ناموس خودمه . وقتی یه نفر به بچه یک سال نیمه خودش رحم نمیکنه بیاد به بچه مردم رحم کنه . باید به ما آموزش بدن وگرنه آموزش ما میشه جامعه یا شبکه های ماهواره ای
  • به توچه که اسمم چیه😕 IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 3
    یعنی جز این ایموجی هیچی دیگه نمی گم
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 0
    متاهل ها ادم نمی کشند؟!
  • عباس بوعذار IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 1
    یدونه ر داره
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    7 2
    ارمغان سریال های ماهواره ای و ....
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    5 7
    به نظرم ایستا رو فیلتر کنن بهتر میشه دیروز بعد چند وقت ایستا رو باز کردم یه صفحه بود درمورد زن وشوهر هرچی بخوای اونجا بود من که متاهل بودم دیدم هنگ کردم دیگه یه بچه میخواستی جذبش نشه واقعا وقیحانه بود. روی بچه‌ها تاثیر منفی میزاره.اگه فیلتر بشه خیلی خوب میشه.
    • نوید IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 0
      چرا اینستا فیلتر شه ؟ خیلی ها منبع در آمد زایی دارن شما نمی‌فهمی اگه بچه رو اینستاش رو کنترل کنی حله اگه مخاطبین رو چک کنی و زنگ بزنی ببینی جنس مخالف جواب میده یا نه حله نه این که فیلتر کنند
  • ابوالفضل DE ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    9 1
    آخه اینارو چه به دختر بازیو لات بازی، ۱۳ سالته بشین سرجات چیکار با ناموص مردم داری،اون ۱۶ ساله هم بی تقصیر نبوده،واقعا همینطوری پیش بره سن بلوغ رو باید رو ۱۰ سالگی بذارن
  • امیر IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    سلام دوستان ی جورایی هم درست میگید هم غلط و این یک اتفاق هستش که ممکن برای هر خانواده ای پیش بیاد درشرایط کنونی و جامعه ای که بیشتر مردمش در فقر هستن و بقیه در رفاه متاسفانه روابطی پیش میاد که باعث میشه نوجوانان هم به فکرای بی افتن که عاقبتی نداره و به جای یک رابطه درست به اینچنین جاهای میرسه ..شماخانواده های عزیز باید باهوش تر عمل کنید وتوجه بیشتری به بچه هاتون داشته باشید از نظر روابطشون بادیگران میگم ..توجه رو همه دارن حتما ولی کار و درامد جوری شده که وقت ندارن اکثرا خانواده ها فقط مراقب باشید و خدا رو یاد کنید در هر لحظه ..هر کسی و یا هرخانواده ای خودش بهتر میدونه شرایطش رو .
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 2
    از بس کودک همسری تبلیغ کردین دنبال همسر می‌گشتم برا خودشون
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 1
    چقدر به همدیگر پریدید و حرفهای زشت به همدیگر زدید اصلا شاید خبر نادرست باشه
  • DE ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    عوضش سند 2030 را اجرا کردند و همین سر پل سراط باعث رهاییشون میشه . البته رها در دل شیطان و شیطان پرستان .
  • ناشناس IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 1
    وای که برهنگی و بی اعتقادی و رشد علوم تجربی و صنعت در غرب ، عقل و اعتقاد جوانان مارو دزدید خود پدر و مادران هم خیلی‌هاشون مادی فکر می‌کنند و بی اعتقادی رو پیشرفت می‌دانند و دنبال لذت بی حد و حساب در دنیا و متاسفانه این موارد برای آنها مساله مهمی تلقی نمیشه و اصلا دین را محدودیت می‌دانند بشر بدون خدا در عمل وبا خدا در شناسنامه و...
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 2
    آقایانی که یک زن رو به خانه نشینی و فرزند آوری تشویق میکنید ؛میدنستید که با این حرف ،اول از همه به خودتون ،به جنس مذکر توهین میکنید !؟ یعنی شما با دیدن یک زن در اجتماع از خود بیخود و منحرف میشید !؟ یعنی به خودتون به وجودتون ایمان و اطمینان ندارید،!؟ زنان در کارو ادارات از دست شما در امان نیستن !!!!!!!!!!؟ البته احترام قائلم برای آقایانی که قوانین مدنی رو برای هردو جنس مساوی میدونن ،چون قلب پاک و دلی بی آلایش دارن ،
  • د..ع IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 1
    لعنت بر پدره کسی که اینترنت یا بهتره بگم انستاگرام رو اورد......
    • آبتین IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      انسان نباید پیشرفت کنه اینترنت نباید ساخته میشد اینستاگرام جایی برای در آمد زایی انتشار ویدیو . ولی بعضی افراد سو استفاده کردن همین نظرات رو بده بزار فیلتر کنن همین اینستاگرام رو یوتیوب که فیلتر هست
  • مریم IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 3
    از وقتی دیدن ماهواره بین مردم زیاد شد متاسفانه فحشا و بی بند و باری هم در جامعه زیاد شد و غیرت گروهی از مردان هم کم شد
  • رسول ارشادی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 3
    آنوقت در این شرایط یک انسان کم ارزش مثل جناب آقای همتی میخواست با شعارهای آزادی لجام گسیخته زنان رای بیاورد. تفکر همتی های پست کار را به اینجا کشانده اند
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 0
    بله با "دکترین" فحشا دشمنان دارن در مملکت اسلامی جولان میدهند و نفوذی های داخلی این امر را تشدید میکنن
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 0
    روابط نامشروع ارتباطی به سن زیاد و کم ندارد و در هر صورت بد است
  • خاتمی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    این چرت وپرتا چیه میگید اولاااااااا بی کمالی های انسان ازسخن پیداشود پسته بی مغز چون لب واکند رسواشود درثانی متاسفانه ی مشت ازخدابیخبرشده مسئول ومدیرودولت کشورمون ک روز بروزگرونی بیدادمیکنه واسه همینم دختروپسرای جوون نمیتونن ازدواج کنن ک امارفساداخلاقی توکشورمون ک ی کشور اسلامی هست زیادشده بخدااگ شرایط ازدواج واسه جوونافراهم بشه این امارفسادخیییلی کم میشه .
  • للااآااابنبنن IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 3
    چقدر موضوع رو پیچیده میکنید من یه جونم که هم نیاز به رابطه عاطفی و جنسی با جنس مخالف خود دارم چی کاری جوز براورده کردنه نیاز های خود دارم ؟ اول باید شرایط رو برای من درست کنند (از نظر هزینه) دوم بهم اموزش بدن که چجوری به طرف مقابل خود توجه کنم این دومیه خیلی مهمه ریشه اصلیه مشکلات همین بی توجه کردنه و باید این را به درستی بهمون آموزش بدن تمام
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    اینوخانواده های به اصطلاح متمدن باب کردن. یعنی ما عقب افتاده نیستیم ما همراه بابرنامه2030پیش میرویم.
  • ندا فهیمی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 1
    بدم میاد از دونیایی که بزرگ نداره ریس نداره همه
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 2
    آخه عقب مونده های بدبخت بیشتر زنان وقتی میرن سرکار که مخارج اولیه زندگیشون تامین نمیشه. من مجبورم برم سرکار شکم بچه هامو سیرکنم.مثل یک مرد کارمیکنم.توکارخونه الان دیگه پیرشدم هنوز که به کثافت نیوفتادم.ولی میشناسم زنایی که خانه دارن وخیانت میکنن
  • FR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    متاسفانه این اتفاقات در همه جا میفتد در فرانسه پشت سرهم قتل و قاتل زیرر‌پانزده سال ... بیشتررمربوط به فضای مجازی و رقابت‌ها و گفتگوهایی ست که در چت های فضای مجازی رد و بدل میشود
    • امیر کریمی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      چرا هی میگی فرانسه حرفتو بزن
  • شرلوک IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    به نظر من مردان به بهانه کار و حضور اجتماعی زنان در جامعه در کمین نشستن تا این بندگان خدارو تسلیم هوا وهوس و امیال شیطانی خودشون کنن وگرنه اینهمه اصرار به آزادی این قشر مشکوکه.
  • حمید IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 3
    تنها راه حل فقط فرهنگسازی است
    • SE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      3 1
      فرهنگسازی حرف مفت است. اگر فرهنگسازی برای هر قانونی در دنیا جواب می داد نیازی به پلیس و اعمال قانون و جریمه های نجومی و دوربین های کنترل و.. نبود.
  • ORJ IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 1
    سلام خدا رحمتش کنه سنی نداشته‌، ولی نمیشه با یه تیتر خبری به همه چیز پی برد اکثراً درگیر رابطه ها می‌شیم ولی کسی به ما طریقه برخورد با دیگران بخصوص جنس مخالف رو یاد نداده، خانواده ها بیشتر از همه مسئول اند. الان فک کنم تقریباً همه افراد زیر بیست و پنج سال میدونن رابطه های بی هدف یا صرفاً از روی لذت ثمره خاصی نداره ولی کسی درکش نمی‌کنه و همین باعث مواردی، گاه تلخ میشه. امیدوارم که همه‌مون راه درست زندگیمون رو هرچه زودتر پیدا کنیم و نعمت با خدا بودن رو با لذت های هرچند گذری و اندک معامله نکنیم.
  • ORJ IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 2
    سلام خدا رحمتش کنه سنی نداشته‌، ولی نمیشه با یه تیتر خبری به همه چیز پی برد اکثراً درگیر رابطه ها می‌شیم ولی کسی به ما طریقه برخورد با دیگران بخصوص جنس مخالف رو یاد نداده، خانواده ها بیشتر از همه مسئول اند. الان فک کنم تقریباً همه افراد زیر بیست و پنج سال میدونن رابطه های بی هدف یا صرفاً از روی لذت ثمره خاصی نداره ولی کسی درکش نمی‌کنه و همین باعث مواردی، گاه تلخ میشه. امیدوارم که همه‌مون راه درست زندگیمون رو هرچه زودتر پیدا کنیم و نعمت با خدا بودن رو با لذت های هرچند گذری و اندک معامله نکنیم.
  • تهمینه IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 0
    دنیا خانم شما ک فرمودین زنها تویخونه بمونن و قرمه سبزی درست کنن خدمتتون عرض کنم اشپزی و خانه داری رو باید باعشق انجام داد من خودم بخش اعصاب و روان کار میکنم باتمام استرس و تنشی ک توی کارم هست میام خونه هم اشپزی میکنم هم ترشی درست میکنم میخوام بگم کار کردن و عشق ب اشپزی و خانه داری رو کم نمیکنه👌 بوی قرمه سبزی هم نمیدم برعکس بین فامیل و دوستان زبازنزد هستم از لحاظ مرتب بودن واراستگی👌
  • مالپور IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 1
    خدا لعنت کند آن کسانی که فرزندان این جامعه را به سمت وسو سوق می دهد . این سلبریتی های فاسد که از طریق رسانه ها بی بند وباری را در جامعه ترویج می کنند امروز باید جوابگوی این گونه جنایت ها باشند.
  • لیلا IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    خیلی ناراحت کنندست
  • هانیه IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    همه دنیا مسئله آزادی زنان حل شده و کسی روش بحث نداره شما هنوز توش موندین که زن هم آزاد هست و حق انتخاب داره به عنوان یک انسان هر مشکلی پیش میاد زن رو میخواین بکنین تو گونی تا خیال خودتون راحت شه
  • سلطان IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 3
    ربطی به دولت بنفش وابی وقرمز نداره به نوع تربیت ادم ها بستگی داره وقتی ازسن کم موبایل میدن دست بچه ها وهزار ویک نوع برنامه ی ماهواره ای رو به اسم تمدن وفرهنگ برا بچه ها مجاز میکنن بهترازاین نمیشه الکی هم اسم امریکا روقاطی نکنید اونا هرطور میخان زندگی کنن به کسی مربوط نیست شما بچه هاتونو درست تربیت کنید
  • N IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    منم خودم توی سن ۱۲ سالگی متوجه موضوع جنس مخالف شدن واقعا برای بعضی از نوجوون ها خیلی دردناکه که هیچی نمیدونن و وارد این دوستی ها میشن و بعد میفهمن که بد بخت شدن البته توی این دوستی ها فکر کنم اگه پسر ها فقط به فکر خودشون باشن دختر خیلی آسیب میبینه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    به نظر من اول خانواده ها باید دست به کار بشن و ضرر های این رابطه ها را خیلی مستقیم به بچه بگن یعنی جوری نباشه که فقد والدین بگن این کار بده و اگر رابطه ای با جنس مخالفت پیدا کنی دیگه بچه ما نیستی این جوری نباشه والدین عزیز لطفا بچه رو درک کنید قضیه رو براش توضیح بدید لازم به خجالت کشیدن نیست وقتی که بچه شما بدون اینکه چیزی بدونه وارد رابطه بشه اون موقع درسته میفهمه اما بدبخت میشه و راهی هست که رفته و این موقع هست که جریان قتل و...
  • ناشناس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    ببخشید اگه یه زن با ادب باشه محجب بر بشینه سر کارش اون جوری ارایش نکنه مو بیرون نندازه کسی با هاش کاری نداره خودمون باید ادم باشیم
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    چرا همیشه زن مقصره مردها یکم جلو خوشونو بگیرن ظرفیت داشته باشن
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    اوه عزیزان چرا اینقدر شلوغش میکنید کسی که آدم بدی هست راه کج خودشو میره زن و مرد هم فرقی نداره من شوهرم منو بخاطر یه زنی که شوهرش داشت اونم با دو بچه ول کرد رفت با اون زنیکه اون خانم هم شوهر و بچه هاشو ول کرد به امان خدا هم شوهرم متاهل بود هم اون خانم
  • امیر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    وای خدا
  • سینا US ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    روزگار بدیه گنجشک قناری شده
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 3
    زن اگر زن باشد و نخواهد ک به هر نحوی چه با حجاب و چه بدون حجاب تبرج و جلوه گری کند هیچ اشکالی ندارد که کار کند یا در جامعه حضور داشته باشد هر چیزی که اسلام گفته قطعا به صلاح زن هست اما زنان با تقلید از غرب تبدیل شدن به کالای تبلیغاتی و ک خودشون رو عرضه کنند تو جامعه و شخصیت وقار و متانت و زنانگی ک مادری و همسری است را فراموش کردن
    • SE ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 1
      مطمئنا زنی که می خواهد مویش را نامحرم ببیند متبرج است. خودتان را گول نزنید.
  • Z IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 4
    اصلاااااا همه مرد ها کثیفن ، با این طرز تفکرتون اااه برید گمشید ، باید مرد هارو به دار آویخت. اینقدر ذهن کثیف ؟؟ ملتو روانی کردید با طرز افکار بی سوادیتون ....یاد نداری خانوادتو جمع کنی مدیریت کنی غلط می‌کنی ازدواج میکنی .کشور های دیگه مسلماناشون اینقدر خوب بچه هاشون تربیت می‌کنند که بچه هاشون می‌دونن کار درست چیه .اینجا باید یغه یکی دیگرو بگیرید که چرا بچتون اینجوری شد . عقب افتاده ها شاید یکی دوست داره بره جهنم بد باشه ب تو چچ؟
    • SE ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      3 2
      وقاحت شما حدی ندارد. شما دارید همه را جهنم می برید. خیال کرده اید در جامعه یکی مواد مخدر بفروشد باید آزاد باشد و هر کس نخواست نخرد. اما این درد دامنگیر همه می شود. آن کشورهای دیگر هم مسلمان ندارند. اگر مسلمان داشند مسلمانها قیام می کردند و حکومتهای لاییک را سرنگون می کردند.
  • هستی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 0
    یعنی واقعا نمیتونم چیزی بگویم. یعنی سالی 300 دختر و پسر نوجوان به قتل میرسند اگر اینطوری هست که واقعا نمیتونم چیزی بگویم.
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      سلام به همگی ...من به رن شاغل هستم ..و مخالف کار کردن زنان ولی میخوام از شما بپرسم اگه نخوام سره کار برم چه کسی خرج زندگیمو میده نکنه میگید دولت
  • علی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    من متولد 53 هستم تا اول دبیرستان فکر میکردم بین زن و مرد یک جرقه میزنه و اونها بچه دار میشن. تفریح ما دیدن کارتون پسر شجاع و سنجاب بنر بود زار زار برای عمو جغد شاخدار گریه میکردم. خدایا چی شد...
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    چخبره اینجا الکی باهم سروکله نزنید کسی بحرفتون گوش نمیده این خبرهارو میزارن که بقیه که مثل من وشما هستن بخونن و مراقب خودشون تو جامعی و الان دست کمی از جامعه غرب نداره باشیم دوست عزیز
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    ای کاش بفهمیم
  • مهدی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 2
    همتان لال بمیریدبسه دیگه
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    اینکه خانمهاکاربکنندیانه مهم نیست مهم اینه که کجاکار بکننددکتر.پرستار.معلم وغیره ضروری هستش اما کارهایی مثل منشیگری و امثال آن هم باحقوق ناچیزخوب نیست ولی یه مرد برای حقوق ناچیز کار نمیکنه اگه خانمها اون کارهاراانجام نده یه مرد میره با حقوق خوب منشیگری میکنه ومیتونه به راحتی خانواده تشکیل بده.پس خانمها نبایدباحقوق کم کار بکنند برای منافع دیگران بذاریدآقایان کار بکنند برای ازدواج با شما
  • امید IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    خاک تو سر پدر مادرایی کنم ک بچشون رو هنو پوشک میکنن بعد یه گوشی دادن بش ک عامل هرچی بد بختیه. مث اینه ک با دستای خودشون بچه شون رو بیچاره کنن. خدایا مگه اصلا دختر بچه ۱۲ ساله میدونه عشق چیه مگ میدونه زندگی چیه چرا باید از الان ک وقت زندگی کردنشه وقت درس خوندن ، وقت تفریح و ورزششه باید درگیر این روابط احمقانه باشه. واقعا میترسم برای آینده
  • میخک سپید IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    مردانی که دم از مردانگی و نشاندن زن در خانه می زنید. شمایی که حضور زن در جامعه را، دروازه ی ورود به فساد و قهقرا می دانید.. تو اگر مردی و مردانگی داری.. نمی دانی که زنان جامعه ی ما را هوس و بی غیرتی شماست که به نیستی می کشد؟ ـمردان نامرد هستند که فاحشه می سازند. که بدکاره و خانه ی فساد می سازند...
  • بانوی لر IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    سلام واقعا ناراحت کننده است. خدابه پدرومادرش صبر بده. یادم میاد داداش کوچیکم نزدیک به ده سالش بود تو فکر رفته بود بهش گفتم به چی فکر میکنی گفت ساکت باش ی چیزایی از عروسی مامان بابام داره یادم میاد. حالا بچه های این دوره چشم درمیارن
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    چیشده
  • سارا IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    وقتی مردا بی غیرت و بی تعصب شدن بایدم زنها وارد جامعه بشن بعضی زنها واقعا نجیب وپاکن و در اجتماع کار میکنن قرار نیست همه رو با یه چوب برونیم
    • محجوب IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 0
      مثلا خودم یکیو میشناسم دوتا بچه داره شوهره هم مریض به هیچ عنوان نمیتونه بره کار کنه حالا اگه زن نره سر کار باید سر بزارن بمیرن که، کار واسه زن ومرد فرقی نداره هر کدوم تلاش کنن بیشتر موفق میشن ،اینکه جامعمون پر فساده به تربیت خانواده ها وفضایی که افراد توش تربیت شدن بستگی داره
    • اتی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      0 0
      احسنت گل کفتی
  • SH US ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    نوجون ۱۶ ساله ای هستم ک دارم نابود شدن خودمون رو میبینم
  • بچه گدا IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    بلا نسبت اندکی بقیه برین بمیرین چه مرد چه زن حق دارند کار کنند اون آقایی که گفته زنان باعث بیکاری مردان شده می خواستی تو هم مثل زنان درس می خواندی یا هنری یاد می‌گرفتی علاف نبودی مهریه چیزیست که خدا تایین کرده ملعون ولی پسر بتوان خودش مهر کند زنان بی حجاب شدن درست ما مردان هم هیز شدم دختر اگه ذاتش درست نباشد پشت چادر کار خودشو میکند پس به چادر نیست خوب مثلا بگن مردان جامعه را خالی کنند تا با نامحرم روبروی نشی میری تو خانه بشینی این در جوابی هست که تا آنجا نظرات را خواندم بقیش بخوانم دوباره نظر میدم
  • ناشناس IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    پسرنوح بابدان بنشست...درست از تربیت پسرپیامبر نداریم دین ما میگه برای خانم پزشک خانم برای اقا پزشک اقاپس نتیجه میگیریم که خوددین گفته که خانم ها درجامعه باشندپس کسی نمیتونه حرفی ضداین بزنه مگرجاهل هاونادان هایی که باخرافات چندین سال پیش زندگی میکنندالبته ذره ای اهمیت نداره این افکار...
  • مهدیه IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    چه انتظاری میشه داشت دستاورد غربه
  • قادربخش آزادی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    Ok
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 1
    نتیجه سیاست های فرهنگی حکومت
  • ملینا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    سر منشاء همه فساد ها چه زن وچه مرد چشم چرانی هست اگر یک زن با پوشش نامناسب از کنار یک نابینا رد بشه اتفاق خاصی نمیفته چشم چرانی هم در زنها و هم در مردها باعث شروع زمینه های فساد است حضرت علی (ع) فرمودند رها کردن نگاه به نامحرم مثل باز شدن مشک آب هست وقتی مشک آب باز شد این آب به هر جایی میره وقابل باز گشتن نیست چشم چرانی هم باید کنترل بشه بخصوص در مرد ها افزایش آمارطلاق -فساد و....سر منشاءش نگاه هست نه اینکه کور باشیم مشاهده اطراف و محیط زندگی لازم هست که مبادا در چاله ای بیفتی یا به ماشین بر خورد نکنی ولی نگاه یعنی نگاه را در نگاه نامحرم تلاقی نکنی
  • سسسس IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    چرا دارین چرت میگین مگه زنا فقط واسه مادر بودن افریده شدن یا پخت پز زنا به قول شما نباید مهریه بگیرن نباید نفقع بگیرن پس واسه چین آخرم خودتون میرین سراغ یه زن دیگه چون میگین بوی قلمه سبزی گرفتن چرا زنا نباید تو اجتماع باشن کار کنن کی این حقو ازشون گرفته کار نکنن شنا خرجشونو میدین حتی زنای خودتون باید با بدبختی ازتون پول بگیرن تازه میگین بعد این همه زحمت حق مهریه رو ندارن . البته از یه کشور لب افتاده اینا انتظار میره
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    بیکارین نشستن چرت پرت گفتن به هم هر کسی مسعول خودش با خانوادشه تازه خیلی ها مسعولیت خودشونو ندارن چه برسه خانواده یکی غیرت داره میگه زنش یا خواهرش یا بچش بره سر کاری که با مردا سر کار نداشته باشه شغلهای زیادی هستن که مال خانومهاست معلمی مهد کودک خیاطی آرایشگری ووووویکی هم براش فرقی ندارن زنش یا خواهرش کجا زندگی می‌کنه یکی هم از رو ناچاری مجبوره بره هر جا کار کنه تا شکمش سیر بشه یکی هم هست چهار تا خدمتکار دور و برشه کاراشو انجام میدن ولی فساد کل مملکتو گرفته زن نیاز به مراقبت داره باید حواست بهش باشه وقتی بیخیال باشی گول فریب مردها رو میخوره یه دختر چرا با پسر دوست میشه بخاطر اینکه فوران رویای ازدواج با اونو تو سرش انجام میده و تو خیال خودش دو تا بچه هم آوردن ولی مرد برعکس فکر سوع استفاده از اونه نه زندگی اون زنی هم که گرگ شده مردها باعث شدن گرگ بشه دیگه یارو که از یه سوراخ ده بار گزیده نمیشه البته همه یه جور نیستن پسرهایی هم هستن که قصدشون ازدواجه نه سوع استفاده ولی کم هستن در کل گفتم کسی نمیتونه بره کسی تصمیم بگیره هر کسی مسعول خودشه نه دیگران
  • ناشناس IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    این اتفاقاتی که تو جامعه میفته برمیگرده به خانواده این بچه ها که چفقدر بجه هاشون و نامحسوس کنترل میکنن حتی یه مادر غیر شاغل هم اگه از فرزندش غافل بشه این معزلات رو در زندگی داره
  • $ IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    برده های ول تو مجازی بازنده های معصوم بازی
  • عجیب غریب IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    مبارکه ، داریم ترقی میکنیم
  • الهام IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    اینم بگید ک خیلی از مردا بی غیرتن تو خونه خوابن زن مجبوره بره کارگری تو خونه مردم برای بچش نون بیاره مردم مرد قدیم اینا مرد نیستن یه مشت خاله زنکن
  • یه ادم IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    کی کیو کشته؟؟؟
  • بهلول IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    بجاای مثل یک به جان هم افتادن، درست رفتار کنید تا الگوهای درستی هم واسه فرزندان ایران باشید، حالم بهم میخوره هر زمان نی بینم در هر خبری جای منطق و خرد داشتن، دنبال نشان دادن انگشت اشاره و مقصر میکردید!!! این روزا قرنطینه های طولانی و ک اونا باعث شد، فرزندان چه دختر و چه پسر ناخواسته به سوی فضای مجازی تقریبا غیرقابل کنترل نفوذ پیدا کنند و بعضی خانواده ها غافل شدند، بعضی خسته شدند، تحریم، کرونا،تورم جهانی بخصوص در ایران، تقریبا مردم رو بی رمق و ضعیف کرد، لطفا عقل داشته باشید مگر ژاپن سالها پیش در وضعیت مشابهی گرفتار نشده اما الان کجاست و چرا؟! یک والدین ژاپنی چطور تربیت می کنند و شما چطور تربیت و الگوسازی می کنید، جدای از جنسیت زن و مرد ،کجای دنیا هستیم؟!!! خدا به این خانواده صبر بده و اون بچه آرامش ابدی_
  • amir IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    لطفا وقتی در مورد چیزی هیچ اطلاعی ندارید حرف نزنید سن بلوغ پایین اورده نمیشه و کسی اون رو پایین نیاورده سن بلوغ به مرور زمان و طی جهش های ژنتیکی خودش پایین میاد و تنها دلیل این اتفاقات هم نبود اموزش درست در مورد بلوغ هست اگر کسی در مورد بلوغ اطلاعات زیادی داشته باشه هیچوقت این اتفاقات نمیفته و خیلی از اتفاقات هم تقصیر پدر مادر هاست که به بچه ها اموزش درست نمیدن
  • سارا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    ربطش اینه که خوش بحال قدیمی ها که زن ب زندگیش بود ومرررررد مردانه بود حالا زنها به توکوچه وخیابون هزار مدل ارایش میرن سرکار بعدم با دوست اجتماعی وخیانت ۸۰ درصد خیانت همسران فحشا بیداد میکنه چن زنان بیشتر تو دست وپای مردانن زنا عادی شده
  • اسما IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 2
    با سلام من خودم ۱۳ سالمه و نمی گم که عقاید فیمینیستی غرب بهتر از شماست اینم نمی گم که شما بهتر از غربیب شما میگید زن باید در کوچه خیابان حجاب داشته باشه منم موافقم چرا؟ چون زن از جذبه های بیشتری برخورداره و اگه بخواد شاغل باشه و تو جامعه بیاد و دره و کسی هم کاری به کارش نداشته باشه این لازمه اما تو غرب زن ها خیلی آرایش میکنند د لباس های خیلی باز می پوشند اگر اونها میگند که بله این هم جزئی از کار های آزادی برای زنانه پس چرا آرایش کردن مرد ها (اون طور که زنانشان میکنند)کار مسخره و احمقانه ای هست؟ میدانید فرق مذهبیون و غربی ها در رابطه با پوشش زن چیه؟ هر دو شما زن رو یه وسیله میبینید غربی ها وسیله ای برای همه مرد ها شما وسیله ای برای جلب رضایت همسر البته عقیده حجاب دو توعه یکی چیزی که اولی گفتم دوم نظر واقعی خیلی از مذهبیون بعدش شما چرا این اتفاقات رو همش میزاری پای زن ها خوب اصلا برای مثال مادر این بچه سر کار نمیرفته و پدرش فقط شب ها خونه نیومده طبیعیه که بچه به پدرش بیشتر احترام قائل میشه چون از ازش دور تره و خیلی از دیوار ها بینشون شکسته نشده مثلا چون مادر خیلی رو تربیت حساس شده پسره لجبازی میکنه اما به حرف های پدرش چه خوب و چه بد بیشتر ارزش قائله پس نندازید گردن مادرش بعدشم شما میگید که خوب ما بر اساس اسلام حرف میزنیم در این صورت یکی از اقوام ما که یک خانمه خانه دار هم هست دو تا هم بچه داره همسرش به قصد کشت میزنتش پدر و مادرش که آدم خیلی مذهبی هستند میگند که نه اون مرده اختیارتو داره تو باید صبور باشی و چی بابا آخه نفهم زد دخترتو کشت بازم اینجوری میگی در حالی که تو اسلام گفته که اگه مرو طوری زن رو بزنه که جاش کبود یا قرمز شه چه برسه به اینکه خون هم بیاد باید دیگه بده این که دیگه مثل مهریه و نفقه نیست بعدش می گید سرکار رفتن خانمهای متاهل از سر بی غیرتی همسراشونه ببینم این که زن و مرد با هم زندگی مشترکشون رو بسازن در تمام امور از سر لی غیرتی مرد هاشونه؟ بعدشم چند وقت پیش تو شبکه آی فیلم یه سریال میداد مرده محافظ افراد سیاسی کشور بود و حالا غیره همسرش ۶م مدیر یک مدرسه دخترونه بود اسم سریال هم بادیگارد بود واقعا متاسفم
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      1 0
      وقتی امثال تو فرق شوهر و مرد نامحرم را نمی فهمد و از اینکمه اسلام می گوید جلوه گری و زیبایی زن باید خرج شوهر و سبب تحکیم خانواده شود آن را سوء استفاده از زن می دانند دیگر حرفی باقی نمی ماند. این یعنی دیگر فاتحه خانواده را با این نسل تربیت یافته با ارزشهای کثیف فمینیستی باید خواند.
  • G IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 1
    جریان از این قرار بوده که یه پسر 13 ساله با دوتا پسر16 ساله جلوی مدرسش دعواش شده و به علت چند ضربه چاقو و یک فن رزمی به قتل رسیده دعوا روی یه دختر 17 ساله بوده
  • ا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    کسی که در 13 سالگی با یه دختر 17 ساله قرار میزاره و وارد این دعوای مرگبار میشه اگه بزرگ میشد چکار میکرد
  • ابوالفضل پسر داریوش IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 2
    ما حق نداریم آزادی اجتماعی رو سلب کنیم در جای جای دنیا حتی در کشور مسلمان خشک مذهبی اول انقلاب هم این جور اتفاقا میوفته. حجاب برای حضور زن‌ در جامعه است نه برای تو خونه قرمه سبزی پختن. در دین هیچ وقت دیکتاتور گونانه برخورد نشده هر کس مایله راهی که دوست داره انتخاب کنه و هیچ کس نباید حق آزادی و انتخاب رو سلب کنه. ما در برخورد مسائل نباید دمدمی مزاج و احساسی باشیم بلکه خوب است عاقلانه و با تامل بیشتر حرف بزنیم. خداوند راه خودش را دارد و آنقدر رحیم است که حق الله و حق النفس را در چشم بهم زدنی می‌بخشد فقط حق الناس است که از سیطره ی اراده ی خارج است. اصلی روان شناسی وجود دارد که میگوید خوب است قبل انتقاد از حرف کسی احتمال بدهیم حرف او درست و حرف ما غلطه. این جور اتفاقا هیچ گونه ربطی به آزادی اجتماعی ندارد به پاک دختران و پسران هم تجاوز می‌شود این مربوط به شعور و انسانیت است.🤔🤔
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      2 0
      اولا حجاب دقیقا حق الناس است ثانیا حضور زن با حجاب برای کار در کنار نامحرم نیست و صرفا برای ضرورت است. وقتی زنی با حجاب هم ساعتها با نامحرمان کار کند خود به خود کار به درد دل و شوخی می کشد. خواهی نخواهی. ثالثا عفیفتر از حضرتزهرا علیها السلام در زنان نبوده و نخواهد بود که گفت بهترین چیز برای زن این است نامحرمی را نبیند و مرد نامحرمی هم او را نبیند.خودش هم جز در مقام ضرورت از خانه بیرون نیامد و برای مردان نامحرم کار نکرد.
  • نازنین IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    فقط از خدا میخام خودش ب داد بچه هامون برسه از دست این گوشی فضای مجازی من نمی دونم چیکار کنم چشم‌گوش بچه ها از سن پاین باز میشه
  • شمیم IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    نظرات شماراخوندم.فقط میتونم بگم متاسفم برای جامعه اسلامی.فسادوفحشابیدادمیکنه.همه جای دنیاهمینه.چیزی که باید بهش توجه کرد اینه که بایدازخودمون شروع کنیم.نیازی نیست برای تربیت به جبروزور پناه ببریم.فقط کافیه خودمون درست رفتارکنیم.خانواده خصوصا فرزندان الگوی مناسب میخوان.وقتی خانواده های سالم کنارهم دیگه قراربگیرند جامعه سالم بوجود میاد.نه ربطی به کارکردن زن داره نه به چشم چرونی مرد.هرکسی بتونه خودشو مدیریت کنه کافیه.مسئله اینه که یک عده میخوان راحت به هواهای نفسشون آزادی بدن.کنترل شهوت ندارن.نتیجه میشه اینکه صورت مسئله رامیخواین باحرف زن ازجامعه انجام بدن.اونیکه میگه قدیما آمار طلاق پایین بود.وزن ومردهرکدوم سرجای خودشون بودن.اگه منظورازقدیما۵۰یا۶۰سال قبله.اونموقع یه جاهایی برای ارضای آقایون شهوتی وجود داشت که خودشونو تخلیه کنند.نه اینکه دنبال ناموس مردم باشند.بقول یکی از روحانیون مسجدهم نیاز به دستشویی داره.پس بهتره هرکسی باعقل و خرد پیش بره.بقیه رامقصرندونین.ازخودمون شروع کنیم
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 3
    از نظراتی که خواندم چیزی جز دیوانگی و روان پریشی نویسندگانشان نمی شه فهمید اما جای نگرانی نیست این مغز های پوسیده کم مانده تا نابود شوند
  • ali IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    وقتی که یه عده گاو پیدا میشن که میرن با دخترای مردم روست میشن بایدم این بلا سرشون بیاد.یه نفرم به این کثافتا بگه که این کار اخر عاقبت خوبی نداره ولی من الان اینجا به همه پسرا میگم که مطمئن باشین از هردستی بدین ازهمون دستم میگیرین.تمام.
  • زن باید تو خونه باشه⬇ IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 3
    اونایی ک میگن غیرت مرد و به بازی گرفتن زنا چرت نگین دخترا هم حق تحصیل و شغل دارن اون هرزه ایی ک اسم و رسم مارو خراب کردن باید بتمرگن تو خونه بشینن قرمه سبزی درست کنن نه اونایی که پاکن و اینده روشن دارن ... چرا ترو خشکو باهم میسوزونید؟! عقاید و افکارتون ماله دهه قاجاریانه
  • 0 IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    4 0
    من خودم 13 ساله هستم خدا شاهده من هیچی از اینها رو بلد نبودم . مشکل مدارسه اگر سری به مدارس بزنید متوجه میشید که همه اهنگ های غیر مجاز و ... میخونن و حرف های خیلی زشتی به کار میبرند. نه خیر نه مشکل از پدره نه از مادر. مشکل از مدارس هست. خدا میدونه که الان که 2 ساله مدارس مجازی شده دیگه نه حرف ها و القاب و الفاز بد میشنوم و نه ... مشکل آموزش هست (اموزش در مدرسه) هر کسی که بره مدرسه خراب میشه. من خودم پسر 13 ساله هستم و شاید باورتون نشه بعد از اینکه مدارس تموم میشه میرن پیشه مدرسه دخترونه و هر دختری که از مدرسه میاد بیرون... من نمیگم زنان و دختران نباید بیان بیرون از خانه ؛ چرا بیان ولی کاشکی مردان ما کمی غیرت داشتند و هر زنی داخل خیابان را اینقدر نگاه نمیکردند. الان برای مثال شما برو سر پارک کوچتون و حتما یه عده آدم های بی غیرت و. لات میبینید پیش موتور و هر زنی که از پیششون رد میشه... مشکل خانواده نیست. مشکل آموزش در مدارس هست.
  • محمدرضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 3
    باید عرض کنم خدمتتون که مذهب یک رسم ورسوم مردم و قبایل گذشته بود که با گذشت زمان وزندگی مدرن بی استفاده مونده.و هرکی دم از مذهب بزنه فرقی با همون مردم گذشته نداره.واین اتفاق ها هم عادی وجزو زندگی انسان هاست.که بقیه درس بگیرند
  • زینب عراقی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    بهتر نیست به جای آزادیفضای مجازی و روابط نامشروع زمینه را برای ارتباطات خانوادگی واجتماعی بیشتر فراهم کنیم تا نسل جدید بیشتر احساس آرامش کنند ودنبال فضای مجازی وتهاجمات دشمن وفضای مجازی قرار نگیرند.
  • Zari RU ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 3
    با این نظرات و کامنتایی ک من میبینم ، با این حجم از زنستیزی ، به نظرم همین شرایط لیاقت شماست .. چون لیاقت کشور های جهان اولی رو ندارید ، لطفا تو همین ایران و کشور های جهان سومی بمونید و بذارید دنیا جای قشنگتری برای دیگران باشه
  • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 4
    مدرک من لیسانس هست ولی دوست داشتم صفر تا صد را برای دخترم بگذارم . الحمد لله تا الان موفق بودم . با حجاب و بی حجابی هم مخالف نیستم هر کس آزاد هست به نظرم اصلا ربطی به فیلم ها و حجاب نداره و توهین نباشه به افراد دختر و پسرهایی در دانشگاه می دیدیم که چادری و یقه بسته ولی مادر و پدر هایشان بی خبر از رفتارهایشان همه نوع انسان در جامعه است فقط باطن انسان را خداوند آگاه است فرزندم دختری ۱۱ ساله هست و وقتی جامعه را میبینم هر روز از بزرگ شدنش نگران میشوم البته ربطی به جنسیت نداره هر کدام در کمین گرگ ها خواهند بود . دوست و جامعه در آینده فرزندانمان نقش دارد . خدایا همه را عاقبت بخیر کن .
  • Amin IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 2
    تیتر درست تر می‌تونست این هم باشه سرانجام پاسخ ندادن به نیاز های اولیه انسانی صد ها قتل به خاطر مسائل ناموسی و تجاوز انجام میشه و این نتیجه غفلت عمدی از پاسخ به نیاز جنسی و آموزش درست هست بخواهی نخواهی نوجوان ما به بلوغ جنسی می‌رسد اما فاصله ۱۵ یا ۲۰ ساله تا پاسخ به نیاز جنسی اش درست است در این مدت او به انحراف کشیده می‌شود
  • مادر IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    واقعا نوجوانان تقصیری ندارند باید بیشتر این موضوع بلوغ برای والدین خود نوجوان باز بشه ،آموزش پرورش باید فعالیت کنه ،
  • فاطمه IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 6
    والا اینجوری که بعضیا میگن زن بهتره که نباشه من خودم یک دخترم و اینو فهمیدم اگه دختر حالا با چادر یا بی چادر با آرایش یا بی آرایش آدم باشه پسرا هیچ غلطی نمیتونن بکنن بقیه ش همش خرافاته....
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
      4 0
      دختر بی حجاب آرایش کرده آدم خودش را نمی داند. عروسکی است که آمده تماشا شود.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    3 0
    انشاالله خداوند همه را به راه راست هدایت کند.
  • سارا محمودی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 0
    راستی که راستان رستند
  • A...m IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    1 1
    سلام. جامعه داره میره رو به ی سراشیبی خطرناک نمیخوام تو دلتون را خالی کنم. ولی همین قدر بگم که وضع خیلی خیلی بیشتر از اینها که فکر میکنم نادرست. فقط باید با هوشیاری مراقب فرزندان و تربیت درست و صحیح آنها باشیم هر جایی نگذاریم درس بخونن همه ی این مشکلات بخش عظیمی از آن بر میگرد ب مدیران درست و حسابی و کار بلد نداشتن جامعه باید از خودمون شروع کنیم و ب نزدیک هامون هم گوش زد کنیم . ایرانی ها اگه پشت هم بودن خیلی ناهنجاری ها را میشد اصلاح کنیم.ولی حیف چی بگم. خدا آخر عاقبتمون را ختم بخیر کنه این چند روز دنیا را آدم الکی که نمیتونه خوش باشه وقتی هم وطنانش دارن ب سختی زندگی میکنند ما یعنی انسان هستیم. وارد امتهان بزرگی شدیم
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    2 0
    به نظرم قدم اول پدر و مادر اگه دنبال راستگوی چنان حلال باشند همه چیز درست میشه بعلاوه قناعت چون از چوب آتش بلند میشه واز آتش خاکستر پس مرحله اول کنترل بشه آتشم کنترل میشه ونتیجه خاکستری که خسارتی نمیزنه
  • اسما IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 3
    آقا یا خانم محترمی که میگید وقتی امثال تو فرق مرد نامحرم و شوهر رو نمی دونه میدانید من میگم تو هیچ دولتی تو هیچ کشوری حق زن و مرد برابر نیست منظورم از برابری این نیست که زن ها برود کار هایی بکنند که به ضرر جسمشونه چون این مثل این میمونه که از یه فرش انتظار داشته باشیم که پرواز کنه بعدشم میگید که جلوه گرایی های زن برای شوهرشه من چیزی میگم که فکر نکنید از سر عقده هست نه من از شما می پرسم آیا ائمه و پیامبران ما رو به آراستگی یا پاکیزه گی سفارش نمی کردند؟ پس چرا یه دختر بیست ساله که موی صورتش رو اصلاح کرده باید از این رفتارش خجالت بکشه؟ چون فقط زن شوهر دار باید این کار دو برای همسرش بکنه؟ خوب مثلا عمل بینی حرام نیست چرا که میتونه اعتماد به نفس فرد رو کاهش بده جامعه مون هم که خداروشکر اصلا تعریف درستی از احترام به عقاید دیگران و ظاهر لین نبودن و دل خشکاندن نداره پس باید فرهنگسازی شه که این دختر حق داره صورتش رو تمیز کنه مگه قراره طوری تو جامعه ظاهر شه که افراد از چهار فرسخیش فرار کنند تو اسلام هم همچین چیزی فکر نکنم حرام باشه در ضمن اگر خانمی میخواد تو جامعه نقش مهمی به جز تربیت فرزند و آرامش برای شوهرش داشته باشه باید طوری باشه که کسی بهش گیر نده در ضمن من همون طور که گفتم ۱۳ سالمه و هیچ وقت هم نمیخوام ازدواج کنم چرا چون تو زندگی مشترکی شما میگید زن باید برای شوهرش باشه آقا مگه عروسکه که برای کسی باشه چه شوهر باشه چه پدر ما برا خودمونم نیستیم برا خالقیم نه مخلوق و البته امیدوارم که شما هم هر جا که زن یا دختری اومد گفت بله من حق دارم تو اجتماع باشم (که نه بر خلاف شرعه نه قانون)نگیر عقاید کثیف فیمینیستی فیمینس اصلا بزاریم نود و نه و نود و نه صدم درصد حرفاش غلط که موافقم غلط و بچه گونن و کوته فکرانه اما اگه اون یک صدم درصدش که گیریم درسته با حرف ما مشترک باشه قرار نیست حرف ما اشتباه باشه لطفا کمی فکر کنید
  • حسین سلیمی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 1
    در جنگ سخت پیروز شدیم اما در جنگ نرم شکست های سنگینی خوردیم
  • ...................‌ IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 1
    زنان نباید کنار مردان کار کنند بهتر که جایی که کار می کنند زنانه باشد وقتی در جمع مردانه هست کم کم غیرت از بین میره ولی هنوز خبر ندارن بعد زن ها کمتر آرایش کنند آخه چرا باید مانتو جلو باز شلوار تنگ عطر خوش بزنند وقتی می دانید مرداهم شهوت دارند یا کسی که زن داره از زنش دیگه خوشش نمیاد بخاطر این کارها. خانم ها خواهشن به خاطر خودتون شده با حجاب باشد تو اون دنیا باید جوابگو باشید مردان همین طور. ماهواره نگاه نکنید عصرمیگذاره سایت های پورن نرید در مقابل شهوت وایستید خودارضایی نکنید وقتی خودارضایی از 11سالگی شروع شده همین میشه وووووو وقتی پول حرام وارد زندگی ها شد خیلی ها حار شدن و خیلی از مشکلات پیش اومد بیشتر مشکلات ما به خاطر از یاد بردن خداست پدر ومادر هم خیلی توجه به شهوت بچهاشون نمی‌کنند چ15سالش شده هنوز میگن این چیزا حالیش نیست .خانم ها شما باید جلوی شوهرتان آرایش غلیظ کنید نه جلوی نامحرم وقتی یه جوانی میبیند و زن ندارن و میرود اون کارو انجام میدهد تقصیر شماست و اون دنیا هم باید پاسخگو باشید وووو بازهم میگم مال حرام همه رو به این بدبختی ها کشانده وقتی که زنان ها وارد ادارات شدن سال ۹۲به این ور خیلی مشکل پیش آمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس