سوریه بازپس‌گیری «جولان اشغالی» را حق خود می‌داند

وزیر خارجه سوریه در سخنانی تأکید کرد که مقامات این کشور بازپس گیری «ارتفاعات اشغالی جولان» را حق خود می دانند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه سخنانی را در خصوص ارتفاعات اشغالی جولان مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: دمشق بازپس گیری جولان اشغالی را حق خود می‌داند.

بیشتر بخوانید:

دمشق: حاکمیت سوریه بر جولان با گذشت زمان تغییر نمی‌کند

بر اساس این گزارش، المقداد یادآور شد: حضور نیروهای صلح بین المللی در ارتفاعات جولان نمی‌تواند مانعی برای آزادسازی این منطقه اشغالی باشد. ما معتقدیم که جولان باید آزاد شود و به آغوش ملت سوریه بازگردد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به صورت مکرر حاکمیت ملی سوریه را نقض می‌کند، گفت: واقعیت این است که آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها در نقض قوانین بین المللی حمایت می‌کنند.

وزیر خارجه سوریه در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا با حمایت از اشغالگری رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، تمامی قطعنامه‌های بین المللی درباره جولان را نقض کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    فقط با عملیات نظامی جولان اشتغالی آزاد می‌شود
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    سوریه نباید برای آزادی جولان از اشغال اسرائیل به سازمانهای بین المللی متکی باشه و یا روی اتحادیه عرب بی غیرت حساب باز کنه چون اون اتحادیه یک صدم غیرت ترکیه رو نداره که به کشور همزبانش آذربایجان کمک کرد تا قره باغ رو آزاد کنه سوریه باید مثل آذربایجان ارتش خودشو بازسازی و مدرن بکنه و بعدا با جنگ مناطق مذبور رو مثل آذربایجان آزاد کنه درسته اسرائیل از ارمنستان بسیار قویتره ولی خب قطعا ارتش سوریه در صورت بازسازی از آذربایجان قویتر خواهد بود و میتونه به امید خداوند جولان رو آزاد بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس