رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش: امنیت تعطیل‌بردار نیست

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به اینکه امنیت تعطیل‌بردار نیست، گفت: ارتش همواره باید وظایف ذاتی خود را در تأمین امنیت انجام دهدظیفه و مأموریت خود را انجام داده است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار دوم مصطفی مداح، اشاره به اینکه مقوله امنیت تعطیل‌بردار نیست و ارتش همواره باید وظایف ذاتی خود را در تأمین امنیت انجام دهد، گفت: در حوزه واکسیناسیون کارکنان ارتش از پروتکل‌های کشوری استفاده می‌شود و این روند طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

واکسیناسیون کادر ارتش طبق پروتکل‌های کشوری انجام می‌شود

وی ادامه داد: هنگامی که وزارت بهداشت پروتکل اعلام می‌کند، ارتش نیز از پروتکل‌های اعلامی تبعیت می‌کند و حتی واکسن را از وزارت بهداشت دریافت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ناوشکن دماوند تا دوماه دیگر به نداجا ملحق می شود

‌رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح نیروهای چهارگانه آجا عنوان کرد: خبر خوشی که می‌توان در این حوزه اعلام کرد پاک بودن محیط‌های مختلف در ارتش است.

وی افزود: امروز مراکز آموزشی، مراکز درجه‌داری، مراکز وظیفه، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها و مراکز پر تردد ما شرایط مطلوبی دارند و بیماری کرونا در ارتش تحت کنترل است؛ اما این بدان معنا نیست که بخواهیم اقدامات پیشگیرانه را لحاظ نکنیم و یا با سهل‌انگاری پیش رویم.

مداح اظهار داشت: امیدواریم با تولید انبوه واکسن کرونای ایرانی و استفاده از این واکسن، وضعیت برای انجام اقدامات اجتماعی و اقتصادی، بهتر شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    5 3
    امنیت را هم دیدیم....اینهمه انفجار در قلب امنیتی ترین نقاط کشور!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس