کد خبر 1246544
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

پیدا کردن کار

پدیده بیکاری یکی از معضلات اجتماعی بسیار مهم است که این روزها به معضلی برای دولتمردان تبدیل شده است و حل این معضل همتی دسته جمعی را می طلبد.  افزایش تعداد دانشگاه ها در دهه اخیر و به تبع آن آمار بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی و در مقابل آن نبود بازار کار، تعداد بیکاران دارای مدرک دانشگاهی را در جامعه افزایش داد که برای پیدا کردن کار با مشکل مواجه شده اند.

بهترین روش برای پیدا کردن کار چیست؟

هر فردی بعد از دوران تحصیل یا بعد از پایان یافتن سن نوجوانی نیازمند یک شغل مناسب برای امرار معاش و ورود به بازارکار است اما یافتن موقعیت شغلی مناسب تقریبا به کاری دشوار تبدیل شده است که معمولا افراد از پیدا کردن کار با سلیقه خود عاجز می مانند.

بیکاری

بیشتر فارغ التحصیلان برای پیدا کردن کار به دنبال آزمون های استخدامی دولتی می روند و دیگر افراد نیز به دنبال کسب مهارت تا بتوانند شغلی مناسب برای خود دست و پا کنند. تعدادی نیز به دنبال شغل های کاذب و بدون آینده خواهند رفت.

 برای پیدا کردن کار چکار کنیم؟

سوال اصلی اینجاست فرد برای پیدا کردن کار باید چکار کند و در کجا به دنبال کار بگردد. بسیاری از جوانان به دنبال این هستند برای فرد دیگری کار کنند حتی اگر حقوق پایینی هم داشته باشد. امروزه با وجود آموزش مهارت های مختلف افراد می توانند بر اساس سلیقه خود و نیاز بازار مهارت مورد نیاز را فرا بگیرند و از آن کسب درآمد کنند.

تعدادی از شغل ها دائمی و در حال حاضر بازار کار و درآمد خوبی دارد که با کسب مهارت علاوه بر اینکه خود می توانید شغلی مناسب داشته باشید چند نفر را هم در کنار دست خود مشغول بکار نمائید.

بهترین روش برای پیدا کردن کار چیست؟

در حال حاضر کشور نیاز به ساخت میلیون ها واحد مسکونی دارد صنعت ساختمان سازی دارای اهمیت و محرک بسیاری از صنعت های دیگر است پس بدانید ساخت ساختمان در کشور ادامه دار و در آینده نزدیک هم ساخت و ساز شدت خواهد گرفت.

کسب مهارت تنها راه پیدا کردن کار

در ساختمان سازی استادکاران متعدد با مهارت های گوناگون مشغول بکار خواهند شد یکی از حرفه های پر درآمد و جذاب در ساختمان سازی برق کشی ساختمان است که روی هم رفته در کمتر از 10 روز می توانید برق کشی یک واحد را به پایان رساند و درآمد خوبی را کسب کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و ورود تجهیزات جدید در حوزه برق ساختمان برای یادگیری این حرفه نیاز به کسب آموزش است که مجتمع آموزشی فنی پویان ( https://fannipuyan.com/ ) با ارائه دوره آموزش برق ساختمان در دو مقطع درجه یک و درجه دو  شما را با توانایی و مهارت بالا آماده بازار کار خواهد کرد.

در این دوره آموزشی علاوه بر برق کشی واحد های مسکونی برق کشی به مجتمع های تجاری را نیز از طریق نقشه فرا خواهید گرفت. آموزش نصب آیفون صوتی و تصویری، کولر آبی و گازی، برق کشی دوربین مداربسته، ارت ساختمان و برق کشی کرکره برقی را هم در این دوره آموزش می بینید.

حذف بخاری و علاقمندی مردم به گرمایش کف و نصب رادیاتور گرمایشی استفاده از پکیج دیواری را گسترش داده است. از این رو بازار کار نصب و تعمیر پکیج دیواری پر رونق بنظر می رسد علاقمندان به پیدا کردن کار می توانند در آموزشگاه فنی پویان " آموزش تعمیرات پکیج " را بگذرانند و با کسب مهارت در این حوزه به بازار کار وارد شوند.

در دوره های آموزشی تجربه و تخصص بالای اساتید بسیار مهم است استادانی که خود در حال حاضر در بازار کار حضور دارند در این حوزه می توانند بهتر آموزش ارائه دهند. یکی از مزیت های آموزشگاه فنی پویان ( https://fannipuyan.com/ ) تجدید دوره در صورت کافی نبودن آموزش از دید کارآموز به صورت رایگان است.

بهترین روش برای پیدا کردن کار چیست؟

  کسب مهارت

شغل سومی که بازار کار مناسبی در حال حاضر دارد نصب و تعمیر کولر گازی است. تغییرات آب و هوایی و اقلیمی در چند سال اخیر باعث شده حتی تابستان ها در مناطق کوهستانی کشور هم گرمای طاقت فرسایی وجود داشته باشد از این رو روی آوری به استفاده از کولرهای گازی طبیعی بنظر می رسد از آنجا که بازار فروش این محصول در کشور بیشتر شده است قطعا در حال و آینده نیز نیاز به تعمیرات آن هم بیشتر و بیشتر خواهد شد.

نصب کولر های گازی تقریبا کاری تخصصی است و افرادی که کار نصب را انجام می دهند حق الزحمه خوبی را دریافت می کنند. قیمت کولر های گازی معمولا بالا است پس مالکان این کالا در صورت خرابی محصول آن را تعویض نمی کنند بلکه به تعمیر آن فکر می کنند.

آموزشگاه فنی پویان "آموزش تعمیرات کولر گازی" را با حضور اساتید مجرب و تضمین دوره برگزار می کند و سر فصل های که برای این دوره آموزش می دهد بسیار کاربردی و در بازار کار کارایی لازم را دارد. با فراگیری این مهارت براحتی و بلافاصله می توانید به بازار کار ورود کنید.

مستمر آموزش ببینید

پیدا کردن کار، سخت بنظر می رسد اما بیشتر افرادی که دارای سابقه شغلی در حوزه های مختلف هستند روزی از نقطه صفر و همین جای که شما هستید شروع کرده اند سعی کنید آموزش ببینید، از یک نقطه شروع کنید، متخصص شوید، رزومه خود را بسازید و در نهایت هدف منطقی داشته باشید.

اگر مهارت و توانایی داشته باشید این شما نیستید که دنبال پیدا کردن کار خواهید بود بلکه برای کار کردن دنبال شما خواهند آمد تصور کنید زمانی که شما دارید ساختمانی احداث می کنید قطعا خود شما دنبال بنا، سنگ کار، لوله کش و سیم کش خواهید رفت و اولویت شما هم با کسی است که مهارت کافی را کسب کرده باشد.

  جستجو برای کار

همه ما در زندگی روزمره خود از وسایل های برقی استفاده می کنیم و بعضا هم این وسایل ها خراب میشوند این ما هستیم که دنبال تعمیرکار خواهیم رفت. پس اگر مهارت داشته باشی و مدام این مهارت را تقویت و بر اساس نیاز روز بروز رسانی کنید شما بصورت حلقه ای و شبکه ای مشتری خواهید داشت.

شهر خودتان را نگاه کنید تعدادی از استادکاران و تعمیرکاران با وجود اینکه چند نفر دیگر هم برایشان کار می کنند اما وقت کافی ندارند و بعضا برخی از مشتری ها را جواب می دهند و کارهای که به سلیقه خودشان باشد انجام می دهند. این افراد تلاش کرده اند کار یاد گرفته اند و در برای کار خود متعهد بوده اند.

افرادی هم استادکار و یا تعمیر کار هستند اما نمی توانند از کار خود آنچنان که باید و شاید است کسب درآمد نمایند این افراد در گذشته و به صورت استاد شاگردی و سنتی کار را فرا گرفته اند اگر در چنین موقعیتی هم قرار دارید شما بصورت دوره ای نیاز به آموزش دارید و باید مهارت های جدید را فرا بگیرید تا بتوانید در مقابل رقبا عرض اندامی کنید.

پیدا کردن کار و کاری که بر اساس سلیقه شما باشد سخت پیدا می شود اما صدها مهارت هستند که در کشور آموزش داده میشوند شما با انتخاب یک آموزشگاه قابل اطمینان و با تجربه و تعیین یک مهارت که بر اساس سلیقه باشد می توانید با صرف یک زمان کم برای دوره براحتی وارد بازار کار شوید و روز به روز کار خود را گسترش دهید.

آموزشگاه فنی پویان:  https://fannipuyan.com/ 

شماره تماس: 02166566140


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس