کد خبر 1246945
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری سیمان قائن و سیمان سپاهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، صنایع بهداشیتی ساینا و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۸ هزار و ۳۲۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۲هزار و ۹۱۴واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۲۵۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۳۵۵میلیارد تومان در بیش از ۷۱۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارویی تامین، سیمان قائن و سیمان سپاهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سازه پوش، لیزینگ کارآفرین و سرمایه‌گذاری استان گلستان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶ میلیارد و ۱۵۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰هزار و ۷۴میلیارد تومان در ۵۴۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۸۴۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، صنایع بهداشیتی ساینا و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، صنایع ماشین‌های اداری ایران و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس