کد خبر 1248325
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

خرید و فروش خودرو با اینکه در ظاهر کار چندان پیچیده‌ای نیست، اما اگر از افرادی که به دنبال یک خودروی تمیز کارکرده می‌گردند در این مورد سوال کنید، حتما متوجه می‌شوید که همین کار راحت، گاهی چقدر می‌تواند چالش برانگیز باشد. خیلی از خریداران، معمولا از دوستان و آشنایان خود که به چم و خم خورو آشنا هستند کمک می‌گیرند. این کار در بعضی موارد جواب می‌دهد اما گاهی هم پیش می‌آید که نتیجه با چیزی که مد نظر خریدار است، تفاوت زیادی دارد. جستجو در میان آگهی‌های مختلف یا گشتن در بازارهای سنتی خودرو هم از دیگر راه‌های یافتن خودرو است که در عین وقت‎‌گیر بودن، احتمال اشتباه و خطای زیادی هم دارد. اما چرا؟ مگر تا همین چند سال پیش همه با همین روش ماشین نمی‌خریدند؟ چرا این کار حالا این همه ریسک دارد؟ 

با کارنامه مطمئن و راحت خودرو بخرید!

چرا روش سنتی خرید خودرو این روزها جواب نمی‌دهد؟

 تنوع خودروهای امروزی آن‌قدر زیاد است که خریدار برای انتخاب یک مدل خوب، گاهی حسابی گیج می‌شود. خودروهای جدید پر از ویژگی‌ها و آپشن‌های خاص هستند که برای آشنا شدن با آن‌ها باید به روز بود. واقعیت این است که خودروهای امروزی، ساختاری پیچیده و متفاوت دارند. آپشن‌های گوناگون و پیچیدگی‌های فنی این خودروها، باعث شده که افراد معمولی خیلی از مشکلات آن سر درنیاورند. پس کمک گرفتن از دوستان و آشنایان شاید خیلی به کار نیاید. از طرف دیگر، سیستم صافکاری و نقاشی امروز، خیلی دقیق و حرفه‌ای است. یعنی ممکن است بدون استفاده از ابزار خاص نتوان متوجه این اشکالات خودرو شد. بسیاری از افراد بعد از خرید خودرو متوجه صافکاری در آن می‌شوند. زمانی که دیگر کار از کار گذشته است. تشخیص بعضی از مشکلات خودروهای جدید هم فقط از عهده افراد خبره و متخصص بر می‌آید. بنابراین این روزها خرید خودرو به صورت سنتی خیلی سفارش نمی‌شود.

خرید خودرو از کارنامه، بدون دردسر و با اطمینان

در ادامه مشکلاتی که خریداران هنگام معامله با آن روبرو می‌شدند، سایت‌های مختلف خرید و فروش و کارشناسی خودرو دست به کار شدند تا به کمک خریداران بیایند. کارنامه، یکی از سایت‌های معتبر در این حوزه است که با تشکیل تیمی از افراد خبره در زمینه کارشناسی خودرو، به کمک خریداران آمده است. در این مجموعه، وقتی شما تصمیم به خرید خودرو دارید، هم می‌توانید در میان آگهی‌های خودرو کارنامه یکی از مواردی که با شرایط شما متناسب است، انتخاب کنید، هم برای خرید خودروی مورد نظرتان از مشاوره کارشناسان خرید خودرو بهره بگیرید. در مورد اول، تمامی خودروهایی که در سایت کارنامه آگهی شده‌اند، دارای فرم کارشناسی خودرو هستند. بنابراین با انتخاب یکی از این خودروها با خیال راحت از بابت سلامت خودرو، می‌توانید پای میز معامله بروید. به همین دلیل خرید خودرو مطمئن کارنامه یک راه منطقی برای خریداران است. در مورد دوم هم شما خودروی مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس از کارشناسان کارنامه برای تایید خودرو و بررسی آن کمک می‌گیرید. کارشناسان با ارزیابی تمامی بخش‌های خودرو، مشکلات و نقاط قوت آن را پیدا کرده و نظراتشان را در مورد خرید خودرو به شما اعلام خواهند کرد.

کارنامه و خدمات خوب در حوزه معامله خودرو

تیم کارنامه، با استخدام کارشناسان خبره در زمینه خودرو، به روش‌های مختلف، خریداران و فروشندگان خودرو را کمک خواهند کرد. با وجود سرویس فروش سریع ماشین کارنامه ، فروشنده می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن خودروی خود را به پول نقد تبدیل کند. به علاوه با کارشناسی خودرو هم خیال خریدار از بابت خریدش راحت می‌شود. در واقع می‌توان گفت که کارنامه یک راه میان‌بر و بدون دردسر را در معاملات خودرو به وجود آورده است. راهی که با کوتاه کردن دست واسطه‌ها از این بازار، مانع کلاهبرداری‌ها و سو استفاده‌های احتمالی شده و معامله‌ای امن و در عین حال پر سود را برای طرفین رقم خواهد زد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس