کد خبر 1248740
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

فروشگاه اینترنتی پلازیو، بستر خرید و فروش آنلاینی است که از اسفندماه سال ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت علی (ع) فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با معرفی کالاهای برتر ایرانی و خارجی و ارائه خدمات نوینی مانند خرید خارجی و بی‌واسطه، از جدیدترین خدمات فروش محصول رونمایی کرده است.

جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو  آغاز شد

اصالت کالا و انتخاب محصول از به‌نام‌ترین برندها در اولویت فروشگاه آنلاین پلازیو قرار دارد؛ چنانکه همه محصولات خارجی پلازیو از ضمانت و گارانتی معتبر برخوردار بوده و از مجاری قانونی و بدون هیچ دخل و تصرفی وارد کشور می‌شود. امکان خرید بین‌المللی از هر جای دنیا، حمل و نقل سریع بین مرزی و دامنه انتخاب متنوع از خدماتی است که پلازیو برای مشتریان خود فراهم کرده است. گستردگی کالاهای داخلی و خارجی باعث شده تا پلازیو ظرف مدت کوتاهی بتواند تبدیل به یک مرجع قابل اعتماد خرید و فروش شود. با این حال، پلازیو تنها به این ویژگی بسنده نکرده و در حوزه ارائه خدمات پس از فروش نیز به بهترین شکل وارد شده است.

با خرید از پلازیو مشتری این اختیار را دارد که براساس ضمانت هفت روزه بازگشت و تعویض کالا در صورتی که از محصول رضایت کافی نداشت محصول را به پلازیو ارجاع نماید. چنین ضمانتی موجب جلب اطمینان مشتریان شده و فضای قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم می‌کند. تحویل آسان محصول، اطلاع‌رسانی به موقع درباره نحوه انتقال کالا و دادن حق انتخاب به مشتری از خدمات پلازیو به خریداران است.

پلازیو در این مسیر فروشندگان را نیز فراموش نکرده و با دریافت کمترین کارمزد و تسویه حساب سریع، روز به روز دایره اعتماد فروشندگان را وسیع‌تر می‌کند. اعتماد و دلگرمی بزرگترین مزیت رقابتی است که اساس فروشگاه اینترنتی پلازیو بر آن بنا شده و در واقع کوتاه‌کننده فاصله بین مشتریان و فروشندگان است.

انبارداری رایگان برای فروشنده‌های بزرگ و دریافت کمترین هزینه‌های حمل و نقل نیز از دیگر اقداماتی است که پلازیو بر آن اصرار دارد. به حداقل رسیدن هزینه انبارداری و بهبود کیفیت خدمات لجستیک از اهدافی است که پلازیو قصد دارد طی چند ماه آینده با تحقق آن به یکی از تامین‌کنندگان شایسته در بین فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود. قطعا پلازیو از طریق این راهکارها و خدمات می‌تواند موقعیت ممتازی را برای فروشندگان فراهم کند تا کالاهای خود را به بازار داخلی و کشورهای حوزه منا معرفی کنند.

خریدهای خارجی و بی‌واسطه نیز از دیگر خدمات قابل توجه این فرروشگاه اینترنتی است. این خدمات به خریدارانی که دارای کارت بانکی بین‌المللی نیستند کمک می‌کند تا به کمک این فروشگاه خرید خود را انجام دهند.

تلاش‌های پلتفرم پلازیو با هدف به حداقل رساندن فاصله بین فروشندگان و خریداران در سراسر ایران و جهان همچنان ادامه دارد. این مجموعه برنامه‌های بسیاری را در رسیدن به این هدف بنا کرده است. یکی دیگر از این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌های ویژه‌ فروش است؛ جشنواره‌ای است که بتواند یادآور نیازهای مشتریان به آن‌ها و البته  عرضه محصولات باکیفیت باشد. جدیدترین  جشنواره تابستانی پلازیو با عنوان " بازم تابستون اومد" از ۱۹ تیرماه آغاز شده و تا ۱۷ مردادماه ادامه دارد.

این کمپین تابستانی با ارائه قیمت‌های رقابتی و تخفیف‌دار یکی از بی‌نظیرترین فرصت‌ها را برای مشتریان علاقه‌مند به استایل‌های خاص و مشتاقان سفر و گردشگری فراهم کرده است.  

فرصت را از دست ندهید!

با آغاز روزهای گرم تابستان حتما شما نیز به فکر افتاده‌اید تا از فرصت کوتاه گشت و گذار بهره ببرید. جشنواره تابستانی پلازیو با فروش متنوع‌ترین محصولات از تیشرت و لباس‌های خنک، کفش و کتانی، عینک آفتابی، خوشبوکننده و دئودورانت، کرم و ضد آفتاب، لوازم آشپزخانه و ماگ، ملزومات گردشگری و هزاران مدل از محصولات تابستانی دیگر آغاز شده است. این جشنواره با بیشترین تنوع کالاهای اصل و تولیدی برندهای مطرح، فرصتی طلایی برای مشتریانی است که بهترین‌ها و به‌روزترین‌ها حرف اول را در سبد خرید آن‌ها می‌زند.

یکی از اکسسوری‌هایی که در فصل تابستان متقاضیان بسیاری در بین آقایان پیدا می‌کند، عینک آفتابی است. چه از عینک آفتابی مردانه برای محافظت از چشمانتان استفاده کنید و چه صرفا به‌عنوان اکسسوری برای برخورداری از یک ظاهر ایده‌آل، ابتدا لازم است بدانید فرم صورت شما چیست و چه عینک آفتابی برای آن مناسب است. بر اساس ابعاد و فاصله اجزای چهره با یکدیگر، ۵ شکل کلی برای صورت وجود دارد:

· دایره

· مربع

· قلب

· مثلث

· بیضی

ویژگی صورت دایره‌ای

افراد دارای صورت دایره‌ای، دارای چهره‌ای با طول و عرض یکسان بوده و زاویه تیزی در صورت آن‌ها وجود ندارد. گونه‌های پُر، چانه‌ای گرد و همچنین خط گرد رویش مو از ویژگی‌های این صورت است. بنابراین لازم است عینکی با فریم تیره انتخاب کنید تا از شدت این گردی بکاهد و صورت را کمی کشیده نشان ‌دهد. عینکی با شیشه مستطیلی و با طراحی چشم‌گربه‌ای و پروانه‌ای و همچنین عینک‌هایی با دسته‌های باریک، بهترین انتخاب برای صورت‌های دایره‌ای است. از انتخاب عینک‌هایی با فریم گرد، دارای شکل هندسی، زاویه‌دار و دارای شیشه رنگی و قاب باریک خودداری کنید.

جشنواره "بازم تابستون اومد" پلازیو  آغاز شد

ویژگی صورت‌ مربعی

در صورت مربعی، طول و عرض چهره یکسان بوده اما صورت در بخش چانه دارای زاویه است. در این نوع صورت همچنین، پیشانی و فک هر دو پهن و بزرگ بوده و محل رویش مو نیز به صورت یک خط صاف دیده می‌شود. هدف از خرید عینک برای صورت‌های مربعی، کشیده‌تر نشان دادن صورت است. عینک‌های بزرگ و گرد، عینک‌های آفتابی با فریم رنگی یا بدون قاب، عینک خلبانی و چشم‌گربه‌ای از مدل‌های مناسب برای صورت‌های مربعی و زاویه‌دار است. افراد دارای صورت مربعی لازم است از انتخاب عینک‌های مربعی زاویه‌دار و دارای فریم‌های باریک و ظریف خودداری کنند.

ویژگی صورت قلبی

در صورت‌های قلبی، ارتفاع صورت از پهنای آن بیشتر و چانه زاویه دار است.   برای این صورت با وجود گونه‌های استخوانی بزرگ و چانه کوچک، بهتر است عینکی را انتخاب کنید که کمی تعادل در بالا و پایین صورت برقرار کند. برای صورت‌های قلبی، عینک‌ آفتابی با فریم درشت گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد زیرا قسمت بالای صورت را حجیم‌تر نشان می‌دهد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از عینک آفتابی با شیشه‌های گرد و فریم ظریف یا بدون قاب استفاده کنید. انتخاب عینکی با فریم چشم‌گربه‌ای، پروانه‌ای و عینک‌هایی با فریم روشن برای صورت قلبی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

ویژگی صورت مثلثی

در صورت مثلثی، ارتفاع صورت بیشتر از پهنای آن است اما این پهنا در قسمت چانه خود را بیشتر نشان می‌دهد. فریم‌های بزرگ می‌تواند تعادل را با به بخش بالایی صورت برگرداند. عینک‌های خلبانی، بدون قاب و چشم‌گربه‌ای با شیشه‌های روشن از انتخاب‌های مناسب برای صورت مثلثی است که از پهنای فک و چانه کم می‌کند. اگر صورت مثلثی دارید، از انتخاب عینک آفتابی چشم‌گربه‌ای با شیشه‌های تیره، عینک‌هایی با فریم مربعی و مستطیلی و با قاب‌های باریک و کوچک خودداری کنید.

ویژگی صورت بیضی

صورت بیضی‌شکل دارای بیشترین توازن در میان اجزای چهره است. در این چهره ارتفاع صورت بیشتر از عرض آن بوده و گونه‌های استخوانی بزرگ و چانه‌ای باریک‌تر از پیشانی در این صورت دیده می‌شود. برای بازگرداندن تناسب به چنین صورتی می‌توانید از عینک‌های پروانه‌ای، مستطیلی، خلبانی و کلاب مستر استفاده کنید. توجه داشته باشید که فریم عینک را فقط کمی بیشتر از پهنای صورت انتخاب کرده و از عینک‌های آفتابی خیلی بزرگ خودداری کنید.

برای خرید عینک آفتابی مردانه با قیمت‌های ویژه‌ جشنواره‌ای می‌توانید به صفحه جشنواره تابستانی پلازیو مراجعه کنید و خبرهای مربوط به کمپین را از صفحه اینستاگرام پلازیو دنبال کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس