خدمت‌رسانی ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه به مردم

سردار «تنگسیری» از خدمت‌رسانی ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه پاسداران به مردم خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی چالوس اظهار داشت: کارها با روحیه انقلابی پیش می‌رود، وقتی سیاسی شدیم خیلی لطمه وارد شد، بنابراین باید همواره انقلابی فکر و عمل کنیم. تلاشب رای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه باید در اولویت باشد و تمام خدمات و تلاش ما در این راستا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آمادگی نیروی دریایی سپاه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب

سردار تنگسیری بیان داشت: چالوس به فرموده مقام‌معظم رهبری قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید گیلان و مازندران بوده و توسعه و ارتقای وضعیت سلامت آن، کوچک‌ترین خدمت ما به این سرزمین بوده است.

وی گفت: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه یکی از اهداف این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما به نوکری مردم افتخار می‌کنیم و از کادر درمان در جهت خدمت صادقانه به مردم تشکر می‌کنم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در نیروی دریایی سپاه در بحث درمان قدم بسیار بزرگی از سوی فرمانده بهداری این نیرو برداشته شده است و شاهد خدمات مطلوب حوزه درمان در استان‌های مختلف به مردم هستیم و ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مردم‌ هستند.ا  از۱۵ مرکز درمانی این نیرو ۶ مرکز بیمارستانی هستند که با تمام امکانات و تجهیزات در حال خدمت با مردم‌ هستند و تجهیز و توسعه این مراکز در دستور کار قرار دارد.

سردار تنگسیری گفت: دشمنان با تمام توان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که باید با تفکر انقلابی و به عنوان سرباز انقلابی مانع اجرای نقشه‌های دشمنان باشیم. در مقطعی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند نباید بگذاریم در حوزه درمان هم‌مشکل داشته باشند و باید سطح خدمات خود را بالا ببریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: دشمن با تمام تلاش‌های خود نمی‌تواند موفق باشد، زیرا تفکر و اقدام انقلابی در کشور وجود دارد.

سردار تنگسیری تصریح کرد: در مبارزه با ویروس کرونا تمام بیمارستان‌ها را کرونایی کردیم و به ارائه خدمات در این زمینه پرداختیم و چند بیمارستان صحرایی نیز بنا کردیم و تا آخرین روز مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستیم.

منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس