پرچم آمریکا و اسرائیل نمایه

مشاوران امنیتی و سیاسی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده به واشنگتن می‌روند تا با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در امور غرب آسیا دیدار کنند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی قصد دارد پیش از سفر نخست‌وزیر این رژیم به واشنگتن و دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا، مشاوران امنیتی و سیاسی را برای مهیا کردن پیش‌زمینه‌های این سفر به آمریکا اعزام کند.

مقام‌های صهیونیستی بامداد سه‌شنبه به نشریه «آکسیوس» گفتند که مشاوران امنیتی و سیاست خارجی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم، هفته آینده به واشنگتن می‌روند تا با مقام‌های آمریکایی دیدار و رایزنی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا انگیزه حمله به مقر حشدالشعبی را داشته است!

پیشتر گفته شده بود که بنت در ماه آگوست برای دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید، به واشنگتن سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش، این اولین دیدار چهره‌به‌چهره مشاوران بنت با مقام‌های آمریکایی، بعد از انتخاب‌شدن به پست نخست‌وزیری رژیم غاصب صهیونیستی است. پیش از این تمام تماس‌ها از طریق تلفن یا ویدئوکنفرانس انجام شده بود.

به نوشته آکسیوس به نقل از منابع اسرائیلی، «شیمریتی مئیر» مشاور سیاست خارجی بنت و شخص مسئول روابط با کاخ سفید به همراه «اِیال هولاتا» مشاور امنیت داخلی تل‌آویو روز دوشنبه هفته بعد به آمریکا می‌روند.

مقام‌های صهیونیستی خبر دادند که آن دو قرار است با «جِیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «برِت مک‌گورک» مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در امور غرب آسیا، دیدار کنند.

آکسیوس همچنین نوشت: «دولت بایدن در حال انجام تلاش‌های قابل توجهی برای کمک به باثبات شدن کابینه جدید اسرائیل است... برای نمونه، دولت [آمریکا] تصمیم گرفته که بازگشایی کنسولگری در اوشلیم (قدس اشغالی) را تا زمانی که کابینه بنت لایحه بودجه را تصویب کند، عقب بیاندازد».

علی‌رغم اینکه قرار است در دیدار مقام‌های اسرائیلی با مقام‌های آمریکایی، تاریخ دقیق دیدار بنت و بایدن مشخص شود اما منابع صهیونیستی می‌گویند که این دیدار احتمالا در نیمه دوم ماه آگوست خواهد بود.

پیش از این نیز یک رسانه آمریکایی گزارش داد که رژیم صهیونیستی قانونگذاران آمریکایی را برای جلوگیری از احیای برجام تحت فشار قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس