کد خبر 1250751
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
بررسی نقل و انتقالات قهرمان اروپا | چه بازیکنانی از چلسی خواهند رفت؟

توماس توخل عنوان کرد برخی بازیکنان چلسی در این تابستان به تیم دیگری منتقل خواهند شد.

به گزارش مشرق، چلسی که تابستان گذشته فعال ترین باشگاه در خرید بازیکن بود، در این تابستان هنوز انتقالی بزرگ را به ثبت نرسانده است. آنها برای خرید بازیکنانی مثل «ارلینگ هالند»، «رابرت لواندوفسکی» و «فدریکو کیه زا» علاقه نشان دادند اما این انتقال ها به سرانجامی نرسید. به نظر نمی رسد که آبراموویچ در این تابستان خریدی بزرگ داشته باشد.

چلسی بیشتر سعی دارد در خط تهاجمی خود را تقویت کند. جایی که فصل گذشته تیمو ورنر عملکرد مثبتی نداشت و بسیار از ضربات خود به گل بدل نکرد. به همین دلیل آنها قصد دارند تا در پنجره بعدی برای خرید ستاره نروژی دورتموند تلاش کنند و بتوانند هر طور شده هالند را به لندن آورند. 

بیشتر بخوانید:

گران‌ترین نقل‌وانتقالات سری A تا به امروز

از طرف دیگر باشگاه چلسی بازیکنانی دارد که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم های دیگر توپ زدند و اکنون در حال بازگشت به استمفورد هستند. تکلیف آنها هنوز مشخص نیست ولی توخل اعلام کرده که می خواهد از همه ظرفیت ستاره ها استفاده کند.

چه بازیکنانی از چلسی خواهند رفت؟


خروجی های بزرگ چلسی (از بالا سمت راست) : فیکایو توموری به میلان / ویکتوز موزس به اسپارتاک مسکو / مارک گوئهیبه کریستال پالاس و اولویه ژیرو به میلان

سرمربی آلمانی آبی های لندن گفت: برای اولین بار است که من این ستاره ها را در اختیار دارم. می خواهم بدانم آنها از لحاظ ذهنی در چه مرحله ای هستند زیرا می دانید بازی کردن به صورت قرضی ساده نیست. شما خانواده تان را ممکن است ترک کنید یا اصلا دوست داشته باشید دوباره در همان باشگاه به قرضی بازی کنید. من باید ذهنیت بازیکنانم را نسبت به این مسائل بدانم و بعد در خصوص آنها تصمیم بگیرم.

توخل ادامه داد: برخی از آنها این شانس را دارند که در ترکیب تیم چلسی باقی بماند و به نظرم برخی نیز این تیم را ترک خواهند کرد زیرا باید بدانیم که آنها نیز می خواهند فوتبال بازی کنند و برای چنین چیزی باید به تیم های دیگر واگذار شوند.

تاکنون باشگاه چلسی بازیکنانی مثل «فیکایو توموری» با 26 میلیون پوند و «اولویه ژیرو» با 900 هزار پوند را به میلان فروخته و مارک گوئهی را با 21 میلیون پوند به کریستال پالاس واگذار کرده است.

ویکتور موزس نیز که فصل گذشته به صورت قرضی برای اسپارتاک مسکو توپ زد، در این تابستان به این باشگاه روس به قیمت 4.5 میلیون پوند فروخته شد.

چه بازیکنانی از چلسی خواهند رفت؟

طبق گزارش سایت گل انتظار می رود که «تامی آبراهام» ، «میچی بتشوایی»،  «روبن لوفتس چیک» ، «روس بارکلی»، «دنی درینک واتر»، «تیموئی باکایوکو» و «داویده زاپاکاستا» به خروجی های دیگر چلسی لقب گیرند.

بیلی گیلمور که فصل گذشته لحظات خوبی را در چلسی گذراند، به تیم نوریچ قرض داده شد و انتظار می رود برخی بازیکنان مثل «ایتان امپادو»، «بابا رحمان» و «مالانگ سار» نیز سرنوشتی مشابه به مانند ستاره ولزی پیدا کنند. البته باید دید توخل در مسابقات پیش فصل به کدام بازیکنان جوان خود می تواند اعتماد کند.

نکته اینجاست که اکنون چلسی بازیکنان پرشماری را دارد که باید بین آنها انتخاب کند که در طول فصل از کدام بازیکنان می خواهد بیشتر استفاده کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس