کد خبر 1250929
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

به گزارش مشرق کانال های خبری کلیپی پربازدید از ایالت ویسکانسین آمریکا منتشر کرده اند که در آن پلیس ماشینی را متوقف می کند و بسته‌ای را به داخل آن پرتاب می‌کند.

مرد راننده احساس کرد که این بسته، موادمخدر است و پلیس می خواهد او را به جرمی که انجام نداده متهم کند، بنابراین او برای محافظت از خودش از این صحنه فیلم گرفته است.


پلیس آمریکا اینجوری برا مردم پاپوش درست میکنه!+ فیلم

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    20 0
    کلا پلیس آمریکا از قیافه و مدل پوشش و نژاد هرکی خوشش نیاد میزارش تو لیست مجرمین و بازداشتی ها
    • CA ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 0
      علتش دمکراسی احمقانه هست که برای گرفتن یک قاچاقچی که علنا مواد میفروشه بایستی پلیس برای دستگیریش بره باهاش معامله کنه و اگر مدرک مستدل پیدا کرد بگیردش و این به معنی افزایش قاچاقچی هست چون سیستم فوق العاده لیبرالی و دوقطبی هست و برای حتی دارو نیاز هست که بیمه شرکت و یا سازمانی رو داشته باشی برای همین هم پلیس با حقوق نسبتا مکفی می خواهد برای افزایش درآمد و پاداش مجرم را دستگیر کند و دست به این کارها میزند و هم چون با ساخته شدن شرکت های غول پیکر که کارهای معمول را از مردم دزدیده اند افراد دست به فروش مواد مخدر میزنند ضمن اینکه در آمریکا تحصیل رایگان نیست هرچند آموزش ارزان قیمت دسترس هست. برای همین پلیس به انواع شگردها روی می آورد یا حتی میبینی در زندان فرد توسط افراد کشته میشوند. آمریکا اگر تحصیل کرده نباشی یک زندگی پر از بدبختی خواهد بود. شرکت های غول پیکر که بخاطر ندادن مالیات و فروش اطلاعات در مقابل شرکت های غول پیکر متقابل اروپایی و شرق آسیایی ساخته شده اند چون سیستم لیبرالی بر پایه دوقطبی سازی و برده داری استوار هست. آمریکا چون دمکراسی هست برای همین به یک ملعبه در دست لیبرالیسم تبدیل شده و مردم آمریکا قربانی آن هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس