مرحله آزمون انسانی و بالینی واکسن «نورا» موفقیت آمیز بود

فرمانده کل سپاه گفت: واکسن نورا یکی از مهمترین پدیده‌ها و دستاوردهای ما است و مرحله آزمون انسانی و بالینی آن با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در خصوص فعالیت‌های سپاه در بحث کرونا، گفت: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا ما ورود کردیم؛ هم سپاه و هم بسیج با تمام ظرفیت و استعداد و بیمارستان‌های ثابت و صحرایی وارد شدند.

وی افزود: یگان‌هایی هم برای ضدعفونی کردن معابر به کار گرفته شدند و همه گروه‌های جهادی بسیج و پایگاه‌های بسیج وارد عمل شدند و در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و غربالگری خانه به خانه نیز ورود کردند.

ببینید:

فیلم/ خبر خوش فرمانده سپاه درباره واکسن نورا

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اکنون هم ظرفیت‌های نیروی زمینی فعال است و هم سپاه‌های استانی ما در قالب واحدهای بسیج فعال هستند که تا انتهای این ماجرا به یاری خدا می‌ایستیم.

سرلشکر سلامی افزود: واکسن نورا نیز یکی از مهمترین پدیده‌ها و دستاوردهای ماست و مرحله آزمون انسانی و بالینی واکسن با موفقیت پشت سر گذاشته شد و اکنون دوستان برای اجرای مرحله دوم این کار آماده شدند تا ان شاء الله به مرحله تولید برسد و ما در خدمت همه مردم هستیم.

وی درباره تقدیر از جواد فروغی مدال آور المپیکی نیز گفت: این هم یک افتخار دیگر برای کشور است و برنامه‌ای برای تجلیل وی داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 1
    واقعا خجالت نمیکشین هنوز تو بیمارستان ها دارن واکسن های کره و روسیه رو میزنن به کادر درمان بعد حالا میان 3تا3تا واکسن رونمایی میکنین واکسنی که تزریق نمیشه مثل اسلحه میمونه که شلیک نکنه فقط برای پشت ویترینه من خودم از زحماتی که دانشمند های ایران بابت این واکسن ها میکشن خیلی ممنونم ولی واکسن برای تزریق یا رونمایی فقط توخدا فکز این مردم باشین و بترسین که بهتون پشت کنن اون موقع دیکه مردم نیستن پای منافق ها و تجزیه طلب ها هم بیشتر به میدون وا میشه ها از ما گفتن بود این 4 سال اخرین فرصت برای این نظامه امیدوارم جواب 40 سال سختی و تحمل این مردم رو خوب بدین
    • افشین IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      هر واکسنی تا به مرحله تولید انبوه بخواد برسه نیاز به تستهای چند باره و زمان زیادی داره.بدون اطلاعات هم حرف نزنید.اول اینکه واکسن برکت در حال تولید و تزریق هست و واکس کو پارس هم از آخر ماه تزریق میشه و تولید برکت هم ماه به ماه بیشتر میشه.اینکه چندتا چندتا واکسن رونمایی میکنن باعث افتخار کشور و ملت هست.در کل دنیا کشورهای صاحب فناوری و امتیاز واکسن به ده تا هم نمیرسه و هیچکدام به این تعداد تنوع واکسن ندارند.ضمنا کشورهای سازنده دیگه هم خرج واکسن راه ننداختن و از اون مهمتر شما فعلا هر سال چند بار باید واکسن بزنید و این چرخه فعلا تا ریشه کنی ویروس در کل دنیا ادامه داره. فقط اینکه طلبکار هستید و بجای تشکر،و افتخار دنبال بهانه هستید از سطح فهم شماست که خیلی هم عجيب نیست.در آینده خواهید دید که این واکسنها و تولید آنها چه درآمد و امنييت بهداشتی برای ما خواهد داشت. این آسپرین نیست .واکسینه عموجان.
  • افشین IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    5 9
    خداوند رحمت کنه امام خمینی را که چه درست گفتند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.دمتون گرم که در کنار ارتش و دیگر نیروهای مسلح حکم آچار فرانسه کشور رو دارید و در همه مشکلات حلال هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس