کد خبر 1251438
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
المپیک توکیو| ملی پوش قایقرانی حرف های حاشیه سازش را پس گرفت!

قایقران المپیکی کشورمان گفت: حواشی اخیر و برخی خبرها باعث شده تا تمرکزم بهم بریزد.

به گزارش مشرق، نازنین ملایی عنوان کرد: از برخی دوستان رسانه ای گله دارم؛ پس از پایان مسابقات رسانه های مختلفی با من تماس گرفتند و متاسفانه پاسخ من را با تحریف در رسانه خود منعکس کردند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته از تکنولوژی نوینی با عنوان جلیقه یخ استفاده می کنند گفت: ما برای اولین بار بود اینجا چنین چیزی را دیدیم، چون این تکنولوژی بسیار پیشرفته است و ما هم چون خیلی در این چند سال در رقابت های بین المللی شرکت نکردیم از این تکنولوژی اطلاعی نداشتیم و همین جا کمیته ملی المپیک بسیار تلاش کرد تا این تکنولوژی را تهیه کند که متاسفانه نه در ژاپن موجود بود و نه در سایت های خرید آنلاین. تنها در استرالیا و آمریکا موجود بود که با توجه به زمان ارسال آن این امکان عملا وجود نداشت تا زمان مسابقه به دست ما برسد. 

روئینگ‌سوار کشورمان ادامه داد: این تکنولوژی در مقایسه با سایر تجهیزات قایقرانی هزینه کمی داشت اما متاسفانه از روز نخست رقابت های من، برخی رسانه‌ها با تمرکز بر این موضوع با استناد به این جمله که "کشورهایی که من با آنها رقابت کردم از تکنولوژی های  پیشرفته ای بهره مند بودند" به جای اینکه از موفقیت هایی که به عنوان یک سبک وزن با ورود به دسته سنگین وزن و رقابت با برترین های دنیا به دست آوردم حرفی زده باشند، تنها به موضوع جلیقه پرداختند. 

بیشتر بخوانید:

فرزام: ملایی در گروه مرگ قرار دارد

ملایی با اشاره به حواشی ایجاد شده، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رسانه ها از روز نخست با این اخبار و حواشی که ایجاد کردند باعث شدند تا من تمرکزم را از دست بدهم و دائما درگیر پیامها و خبرهایی که از اطراف می رسد باشم در حالی که باید تمرکزم روی مسابقات نیمه نهایی که مهمترین بخش از رقابت هاست باشد. واقعا نمی دانم چرا این مسئله را اینقدر بزرگ کردند. 

قایقران المپیکی کشورمان با اشاره به تهیه امکاناتی به مراتب پر هزینه تر از این جلیقه افزود: بدلیل کهنه بودن پاروی قبلی ام درخواست تهیه پارو داشتم، همچنین نیاز به  استروکر داشتم، چون جی پی اس تمرینم دچار مشکل شده بود که کمیته ملی المپیک  به محض اینکه این مشکل را مطرح کردم در کمتر از یک روز هزینه را پرداخت کرد و من هردو را از اینجا خریداری کردم.

ملایی با تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک اظهار داشت: قایقی که همیشه اجاره می‌کردم نسبت به قایق های برند ایتالیایی و آلمانی خیلی گران تر بود اما کمیته ملی المپیک  همان قایق را برایم اجاره کرد. 

وی از همه خبرگزاری ها درخواست کرد که به این حواشی پایان دهند و اظهار داشت: به دلیل اینکه این عدم تمرکز و اخباری که مدام ذهنم را در اینستاگرام و سایر خبرگزاری ها می بینم درگیر می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    8 1
    رفتی مسابقه بدی یا اینستاگرامت رو چک کنی؟ تو ذهنت شکست خوردی، وقتی روحیه ندارین سمت کار بزرگ نرید، اگرم رفتید تهش می رسید به شکست و از اون بدتر توجیه شکست با هر بهانه ای.
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    2 0
    چرا به این آدم نماها حمله نمیکنید؟ چرا به این شیر زن ایرانی گیر میدین؟ خوب در وقت استراحتش گوشیشو بررسی میکنه، چه اشکالی داره؟ به اون عوضی هایی که دنبال ایراد گیری و منفی بافی هستند گیر بدین.ایشون تا اینجا کار بزرگی انجام داده،خدا کمکش کنه برای رسیدن به موفقیت های بزرگتر.
  • حسین IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    درودبرخانم ملایی عزیز من نمیدونم ایناچه کسانی هستند که اینجوری ورزشکارهارو اذیت میکنند ولی ورزشکاران ماهم خیلی خیلی کم تجربه هستند اگرکسی بخواهد باموفقیعت برسد نباید باگوشی بازی کند معلومه که این به هیچ جایی نمیرسد ولی نمیدونه یه مملگت ازش انتظار دارد سرمایه گذاری ازبیت المال میکنن آقای ورزشکار هواست کجاست رفتی توگیو سلفی بگیری یا رقابت کنی ازکریس رونالدوبپرسید ببینید چجوری تمرین میگرد وقتی تمرین تمام میشه مربی میگه برواستراحت کن میاد بجای استراحت توانستا به نظرات رسیدگی میکنه انگاراینوکسی مجبوری برده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس