کد خبر 1251912
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
قلعه نوعی

سرمربی تیم فوتبال گلگهر سیرجان گفت:. فردا مقابل نساجی مازندران قطعا بازی سختی داریم و اصلی‌ترین فینال امسال ما این بازی خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر و نساجی اظهار داشت: عید سعید غدیر را تبریک می‌گویم و از مردم سیرجان و کارگران آن کارخانه و دوستان رسانه‌ای که در یک سال گذشته از ما حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم. از هیأت مدیره و مدیرعامل آقایان ملارحمان و جواهری که دیگر کنار ما نیستند یاد می‌کنیم و از آنها ممنون هستیم. سالی سخت و فرسایشی داشتیم و جا دارد از همکاران و بازیکنانم تشکر کنم.

وی افزود: بازی فردا سخت‌ترین مسابقه ما خواهد بود. نساجی در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌هایی بوده بیشترین امتیازات را گرفته و جزو سه تیمی است که بالاترین امتیازات را در نیم‌فصل دوم جمع کرده است. شرایط جدول برای آنها زیاد فرقی ندارد و شاید استرس آنها کمتر باشد اما ما به دنبال چهارمی هستیم و باید با انگیزه بالاتری کار کنیم و دوندگی و تمرکز داشته باشیم تا به عنوان چهارمی رسیده و کار بزرگی را انجام بدهیم. هر چند حق گل گهر سیرجان بیشتر از اینها بوده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر تأکید کرد: چند عامل باعث شد که به حقمان امسال نرسیم و نمی‌خواهیم در موردش زیاد صحبت کنم. فردا قطعا بازی سختی داریم و اصلی‌ترین فینال ما خواهد بود. از تک تک بازیکنانمان تشکر می‌کنم که در مسجد سلیمان کار بزرگی کردند. هر چند در پنج دقیقه آخر فشار زیادی را متحمل شدیم، اما راحت‌تر توانستیم بازی را ببریم.

قلعه‌نویی یادآور شد: در این دو روز خیلی با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم که سخت‌ترین بازی ما فردا است و امیدوارم فردا بتوانیم چهارمی را تثبیت کرده و نماینده شایسته‌ای برای مردم سیرجان و کارگران کارخانه باشیم.

وی در خصوص اینکه در ابتدای فصل کسی تصور نمی‌کرد گل گهر شانس کسب سهمیه آسیا را داشته باشد، اما حالا هم این شانس را دارد و هم این تیم به نیمه نهایی جام حذفی رسیده گفت: اجازه بدهید ما همه تمرکزمان را برای بازی فردا بگذاریم و پس از آن فرصت داریم برای بازی جام حذفی صحبت کنیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها هست و در همه دنیا به این عنوان شناخته می‌شود. ما تیم خیلی خوبی هستیم و در ساختار دفاعی و حمله خوب کار می‌کنیم. خوشحال هستم که همه از گل گهر به عنوان یک تیم بزرگ یاد می‌کنند. همه از بازی‌های گل گهر لذت می‌برند و چه می‌بریم و چه می‌بازیم همه از ما تعریف می‌کنند. این هدف ما از ابتدای فصل بود که به ثبات تیمی برسیم و خوشحالم هر جا که می‌روم، گل زده، آقای گل و... از تیم من است.

وی تأکید کرد: لیاقت ما خیلی بیشتر از اینها است ولی یکسری عوامل باعث شد به حقمان نرسیم. همانطور که قول داده بودیم می‌خواستیم به ثبات برسیم که حتی به بیشتر از آن رسیدم و ان‌شاءالله فردا فینال سخت‌مان را به نحو احسن پشت سر می‌گذاریم و سپس روی جام حذفی تمرکز خواهیم کرد.

قلعه‌نویی با اشاره به غایبان تیمش در بازی فردا گفت: علیزاده محروم است و خوشبختانه مصدوم هم نداریم که جا دارد از همه اعضای کادرپزشکی و سرپرستی و رسانه‌ای و افراد دیگر تشکر کنم. آقای عتیقی در این راه برای ما زحمات زیاد کشید که از او هم ممنون هستم. باز هم می‌گویم اگر همین برنامه جلو برود، ورزش سیرجان قطب ورزش ایران خواهد شد. به خصوص با برنامه‌های صورت گرفته، در کمتر از سه سال سیرجان قطب ورزش ایران خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس