عکاسی تبلیغاتی غالباً با هدف تجارت انجام می شود و عکس‌های تولید شده می‌تواند در هر محیطی که معرف یک کسب و کار است قرار گیرد. انواع رسانه های آفلاین و آنلاین مانند پوستر، بروشور، بیلبورد و یا سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی محیطی بسیار مناسب برای جلب مشتری و تبلیغات هستند. برای جذب مشتری از طریق رسانه های ذکر شده به عکسهای تبلیغاتی و جذاب نیاز دارید. عکسهایی که گاهی جذابیت بصری دارند و گاه حامل پیامی برای بیننده هستند و از طریق این 2 فاکتور باعث می شوند مخاطب هدف بیشتری جذب محصولات یا خدمات شما شود.

تاثیر عکسهای تبلیغاتی در رشد فروش اینستاگرام و سایت

شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که عکس‌های تبلیغاتی حامل چه پیام‌هایی برای بیننده هستند؟ یک عکس حرفه ای به ترغیب و جذب مشتری کمک خواهد کرد، در حالی که عکس ضعیف مشتری را از ادامه بازدید و خرید محصول منصرف می نماید. استفاده از عکسهای تبلیغاتی حرفه ای برای تبلیغات در سایت ها و یا شبکه های اجتماعی شخصیت برند و کسب و کار شما را متحول می کند و باعث می شود مخاطب اعتماد بیشتری به خدمات یا محصولات شما پیدا کند.

عکاسی تبلیغاتی اگر حرفه‌ای و خلاق انجام شود موجب تقویت لحن بازاریابی می‌گردد. پس لازم است متناسب با هدفتان و این که می‌خواهید چه پیامی به مخاطب انتقال دهید، عکس مناسب را تولید کرده و در رسانه پربازدید منتشر کنید.در عکاسی حرفه‌ ای برای تبلیغات هیچ وقت از عکس‌های پیچیده و نامفهوم استفاده نکنید زیرا این عکسها باعث سردرگمی مخاطب شده و شما را به هدف نمی‌رساند.عکسهای تبلیغاتی را با هر سبکی که تهیه می کنید بهتر از ایده پردازی کنید. عکسها چه بصورت عکاسی دکوراتیو باشند و چه خلاق یا مفهومی لازم است ایده ای در پشت خود داشته باشند تا تاثیر چند برابر بروی بیننده بگذارند. در انتخاب نوع عکس برای تبلیغات به فرهنگ و موقعیت مکانی مخاطبانتان توجه داشته باشید و مطابق با نوع فرهنگ مخاطب عکسی حرفه‌ای تهیه کنید تا راحت بتوانید از طریق عکاسی تبلیغاتی مخاطب خود را جذب کنید.

از عکسهای تبلیغاتی خلاق و با کیفیت برای تبلیغات محصول خود در شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام استفاده کنید تا زودتر به هدفتان که جلب مشتری و افزایش فروش  است برسید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که بخش بزرگی از موفقیت‌تان در تبلیغات، به نوع عکاسی تبلیغاتی و توضیحات جامع بستگی دارد. بطور کلی می توان گفت عکسهای ساده و معمولی از محصولات صرفا کار راه انداز هستند و فروش معمولی برایتان به ارمغان می آورند، اما عکسهای جذاب و حرفه ای فروش شما را دگرگون می کنند.

استودیو مانی یکی از معروف‌ترین و حرفه‌ای ترین استودیوهای تبلیغاتی است که کلیه خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را با بهترین کیفیت و بالاترین بازخورد در رزومه کاری خود دارد. اگر به دنبال تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار از طریق عکسهای حرفه ای هستید استودیو مانی بهترین گزینه برای شماست. به شما پیشنهاد می‌کنیم عکاسی تبلیغاتی محصولاتتان را به استودیو مانی بسپارید و از خدمات حرفه‌ای و ارزنده این مجموعه بهرمند شوید. در ادامه نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی و ویژگی این سبک و همچنین نقش عکس‌های تبلیغاتی در کمپین‌های افزایش فروش محصولات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

http://file.tesmino.ir/content/35488051/image_265c2ace87c8ef81d60d98ccc8704f596e215e63.png

ویژگی سبک عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی سبکی از عکاسی تجاری ست که در آن محصول در قالب عکسی جذاب به مخاطبین معرفی شده و برای آن تبلیغات صورت می‌گیرد. عکاسی تبلیغاتی تفاوت زیادی با عکاسی صنعتی دارد و این دو سبک از عکاسی مقوله‌هایی کاملاً جدا از هم می‌باشند. در عکاسی صنعتی هدف تمرکز بر درک و دریافت اطلاعات از ویژگی های محصول برای معرفی سریع آن است اما در عکاسی تبلیغاتی هدف جذب مشتری‌ست و برای رشد فروش از آن استفاده می‌شود.

در عکاسی تبلیغاتی ضمن معرفی سریع محصول مخاطب جذب تبلیغ شده و باعث می شود کسب و کار شما را دنبال کند . در این سبک، عکاس می‌تواند از ایده‌های مختلف استفاده کند و با استفاده از روشهای اغراق نمایی عکسهایی متفاوت تهیه کند تا مشتریان بیشتری جذب گردد. اما سبک عکاسی صنعتی یکی از بی‌اغراق‌ترین سبک‌ها در صنعت عکاسی‌ست و در آن تصاویر همان طور که هستند نشان داده می‌شوند. در عکاسی صنعتی واقعیات محصول نمایش داده می شود تا باعث انحراف ذهن مخاطب نشده و اعتمادش به سرعت جلب شود.

نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی و مقایسه آن با عکاسی صنعتی

نکاتی در عکاسی تبلیغاتی وجود دارد که اگر به آن دقت شود عکسی کاملاً کارآمد، حرفه‌ای و پر بازده برای تبلیغات خواهید داشت. برخی از این نکات شامل موارد زیر است:

  • توجه به سوژه عکاسی و استراتژی تبلیغ برای تهیه عکسهایی تاثیرگذار
  • استفاده از ایده پردازی برای انتقال مفاهیم و پیام تبلیغ
  • استفاده از عناصر مرتبط با سوژه عکس برای جذابیت بیشتر یا نمایش کاربرد محصول
  • استفاده از خلاقیت برای تولید عکسهای تبلیغاتی متفاوت
  • استفاده از نورپردازی ویژه برای تاثیرگذار شدن عکسها

ایده پردازی عکسهای تبلیغاتی؛ وجود برخی المان‌ها در کادر عکس تبلیغاتی نشان از هوش و درایت عکاس است. به طور مثال  تبلیغ یک قالب پنیر را در نظر بگیرید، در عکاسی صنعتی صرفا از بسته بندی و شاید قالب کوچکی در کنار آن عکس گرفته می‌شود اما در عکاسی تبلیغاتی می‌توان با ایده پردازی از یک خانواده دور میز صبحانه استفاده کرد که مشغول صرف صبحانه با استفاده از محصول پنیر هستند.

توجه به کاربرد عکسهای صنعتی و تبلیغاتی؛ برای عکس‌های تبلیغاتی می‌توان به کمک پارامترهایی مثل اکسسوار مرتبط، رنگ، نور، سایه و... داستان‌های جذاب ارائه داد. این در حالیست که در عکاسی صنعتی عکسها صرفا برای معرفی محصول در کاتالوگ و بروشور قرار می‌گیرد و برای تصویر نهایی هیچ داستانی ارائه نمی‌گردد.

نقش عکس‌های تبلیغاتی در کمپین‌های افزایش فروش محصولات

اجرای کمپین تبلیغاتی هدفمند و موفق به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان برند یا کسب و کار خود را معرفی کرده و فروش محصولتان را بالا ببرید. یکی از راه‌های اصلی ارتباط با مشتری برای اکثر شرکت‌ها ایجاد کمپین بازاریابی‌ست که در بازه زمانی مشخص پیام خاصی را به مشتری انتقال می‌دهند. عکاسی تبلیغاتی یکی از اجزائ اصلی و مهم کمپین های تبلیغاتی است که می‌تواند کمک بزرگی به معرفی هر چه بیشتر محصول و برند نماید و بر فروش و سودآوری بیشتر آن کمک کند. به کمک عکاسی تبلیغاتی تصویری مشخص از برند محصولات در ذهن مشتریان نقش بسته و معرفی آن به شکل حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر صورت می‌گیرد.

تاثیر عکسهای تبلیغاتی در رشد فروش اینستاگرام و سایت

استودیو مانی

عکاسی تبلیغاتی محصولات خود را به استودیوهای حرفه‌ای و کاربلد بسپارید تا بهترین و با کیفیت‌ترین نتیجه را دریافت نمایید.

استودیو مانی با داشتن کادری مجرب و متبحر در زمینه عکاسی حرفه‌ای  با بهره‌گیری از دانش و تجهیزات به روز توانایی تولید عکسهای تبلیغاتی و صنعتی بطور حرفه ا ی را دارد. به طوری که در کمترین بازده زمانی می‌توانید به هدف خود که معرفی حرفه ای کالا و جلب مشتری است برسید و از این راه فروش محصولات برند خود را بطور چشمگیری افزایش دهید. برای مشاهده سفارش های انجام شده این مجموعه به آدرس وب سایت www.studiomani.ir مراجعه نمایید و برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس