تانکر

بیش از ۷۰ روستا در اندیکا لوله‌کشی آب ندارند که۲۰۰ دستگاه تانکر ثابت در این روستاها نصب شد.

به گزارش مشرق، جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به نصب ۲۰۰ دستگاه تانکر ثابت در بیش از ۷۰ روستای اندیکاگفت : پنج دستگاه سیار آبرسانی نیز به این مناطق اعزام شد.

سردار باقری افزود : سپاه استان در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری مسئولیت‌هایی را بر عهده دارد که تاکنون در این زمینه  طرح‌های متعددی را در سطح استان و به خصوص مناطق محروم اجرا کرده است.

وی گفت : همچنین هشت واحد مسکونی در اندیکا با مشارکت کمیته امداد و استفاده از ظرفیت گروه‌های بسیج به بهره برداری رسید و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: همچنین در این منطقه بیش از ۳۰ واحد مسکونی فرسوده مرمت و بازسازی شد که بخش عمده‌ای از مشکلات مردم با این طرحها برطرف شد؛ ۲۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت و تعمیر منازل هزینه شده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۰ مدرسه در این شهرستان توسط سپاه تعمیر و بازسازی شد و احداث چهار مدرسه نیز از ابتدای سال جاری آغاز شده است که بخشی از این مدارس در مناطق روستایی و بخشی دیگر نیز در مناطق عشایری قرار دارند و حدود ۱۰ میلیارد ریال تاکنون برای احداث مدارس هزینه شده است.

سردار باقری با اشاره به تهیه جهیزیه برای نوعروسان گفت: امروز هفت سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.

وی بیان کرد: شهرستان اندیکا از نظر وسایل ورزشی نیز در محرومیت بود که در این زمینه نیز بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان استان تعدادی از وسایل ورزشی را به مناطق مختلف اختصاص دادند.

جانشین سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باتوجه به شرایط سخت کرونا و وضعیت معیشت مردم، بیش از یک هزار بسته معیشتی هریک به ارزش پنج میلیون ریال در اختیار مردم قرار گرفت.

سردار باقری گفت: اندیکا یکی از محرومترین شهرستان‌های خوزستان است در حالی که در اطراف این شهرستان ۲ سد بزرگ احداث شده، اما این منطقه از آب بی بهره است و ۷۰ روستا مشکل آب آشامیدنی دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    دست سپاه و نیروهای جهادی درد نکند اما برادران عزیز این فقط مسکن است بفکر تامین آب پایدار از منابع دایمی و انتقال آب کارون به مناطق سیستان و خوزستان باشید انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس و حفر چاه های ژرف و ایجاد تأسیسات آب شیرین کن با کار جهادی امکان دارد اگر دولت پول ندارد از خیران کشور و حتی کشورهای دیگر اعانه بگیرد
  • حقگو IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    علت دشمنی امریکا با سپاه همین چند وجهی بودن است . سپاه در جنگ سخت ، جنگ نرم ، جنگ اقتصادی ، جنگ اطلاعاتی ، جنگ علم و فن آوری و جنگ بصیرت پیشتاز است و بیشترین تیرهای بلا را هم میخورد ولی با عنایت الهی و کوری چشم دشمنان پیش میرود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس