کد خبر 1253253
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
پیشنهادات سنگین ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد

بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به تمدید قرارداد خود با ارقام پایین نیستند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر ایران توانست رکورد دیگری را در فوتبال باشگاهی کشور جابجا کند. سرخپوشان پایتخت در حالی از عنوان چند سال گذشته خود دفاع کردند که بار دیگر در نقل و انتقالات تابستانی با مشکل حفظ بازیکن روبرو شده است.

احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و امید عالیشاه جزو بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس تمام می‌شود. در این بین کنعانی زادگان با اتمام بازی‌های لیگ برتر خبر از قطعی شدن حضورش در لیگ ستارگان قطر داد تا سرخ‌ها مدافع ملی پوش میانی خود را اینگونه از ست بدهند.

سایر بازیکنان نیز با وجود ادعای مسئولان باشگاه در میانه‌های فصل همچنان از امضای قرارداد جدید سر باز زده و خواهان افزایش چشمگیر قراردادهای خود هستند.

بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان به الاهلی قطر پیوست +عکس

پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرارداد این بازیکنان در مجموع حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است اما برای فصل پیش رو حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارند.

بازیکنان قدیمی پرسپولیس که نقش ویژه‌ای در تاریخ‌سازی پرسپولیس با پنج جام متوالی داشتند حاضر نیستند سال آینده با ارقامی کمتر از جوان‌ترها بازی کنند.

پیشنهادات سنگین ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد

از این رو بازیکنانی نظیر احمد نورالهی و وحید امیری که در فصل گذشته کمتر از ۴ میلیارد تومان قرارداد داشته‌اند ماندن خود را مشروط بر افزایش قابل توجه قراردادها کرده‌اند.

ارقامی که بین ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومان برای فصل آینده است و باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به کاهش این مبالغ برای عقد قرارداد با بازیکنان مد نظر کادر فنی نشده است.

پیشنهاداتی که برای پرسپولیس سنگین به نظر می‌رسد اما چند تیم صنعتی لیگ برتری حاضرند آن را به ستاره‌های پرسپولیس بدهند. باشگاه پرسپولیس چاره‌ای جز بیشتر کردن «صفر» های قرارداد بازیکنان خود ندارد تا بتواند آنها را مجاب به ماندن در پرسپولیس کند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که اولین تجربه خود را در نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بازیکن تجربه می‌کند قصد دارد تفاوت زیادی در ارقام پرداختی بین بازیکنان تیم به وجود نیاید تا مشکلی برای مدیریت آنها در رختکن نیز نباشد.

باید دید سیاست باشگاه پرسپولیس برای حفظ ستاره‌های باتجربه خود به درگیری دوباره یحیی با کادر مدیریتی ختم می‌شود یا سرمربی سرخپوشان بار دیگر تمرینات خود را با این بازیکنان از سر می‌گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 1
    چرا استقلال‌ می‌تونه این ارقام را بپردازه سپاهان میتونه مس رفسنجان و گل گوهر سیرجان میتونه فقط پرسپولیس نمیتونه اگه قراره اونا بالا ببندند پس پرسپولیسی ها باید بالاتر ببندند چون در ایران بهترین هستند آخه مگه میشه وریا غفوری برای دو فصل چهارده میلیارد بگیره و بلزیکنان پرسپولیس یک‌چهارم او بگیرند
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    2 0
    برای دولت پول بیت المال رو هزینه دو تیم حکومتی بی شخصیت می کنید
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    2 0
    ما که راضی نیستیم از پول بیت المال واسه فربه کردن بازیکنان فوتبال استفاده شه از مسئولین کشور می پرسیم بهتر نیس مشکلات سیستان و بلوچستان و خوزستان با پول بیت المال حل شه بهتر نیس با این پولها اشتعالزایی و محرومیت زدایی تسهیل ازدواج جوانان ساخت مسکن و بهبود معیشت مردم انجام شه شما پیش خداوند مسوول هستین و باید جواب گو ۸۰ میلیون انسان باشین
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      باید عرض کنم که حق پخش که به پرسپولیس نمی دن تبلیغات ورزشگاه هم که همین طور پول آسیا هم بلوکه هست الان پرسپولیس در مالکیت دولته و باید دولت حمایت کنه اگه نمی تونه واگذارش کنه به هوادار ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس