کد خبر 1253275
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
بنا: شرایط گرایی و ساروی در کشتی های بعد از ظهر بهتر است/ از خدا می‌خواهم طلا بگیریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: فکر می‌کنم گرایی و ساروی در کشتی های بعد از ظهر خود بهتر باشند و امیدوارم هر دو بتوانند فینالیست شوند.

به گزارش مشرق، محمد بنا پس از پایان کشتی محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی و صعود این دو نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی بازیهای المپیک توکیو بیان کرد: کشتی‌های صبح کمی سخت بود اما فکر می کنم که گرایی و ساروی در آغاز کشتی های بعد از ظهر بهتر باشند.  کشتی اول برای گرایی سخت بود چون به هرحال وزن کم کرده بود و حریف کوبایی نیز خیلی باهوش کشتی گرفت اما در نهایت هر دو نفر ما توانستند پیروز شوند و به نیمه نهایی صعود کنند. امیدوارم در نیمه نهایی هم پیروز باشند و بتوانند فینالیست شوند.


بنا در مورد کشتی حساس گرایی و نماینده کرواسی نیز گفت: گاهی اوقات کشتی گره دار می‌شود و همین مسئله باعث می‌شود که ما مجبور شویم بیشتر داد بزنیم. هر دو حریف او خیلی خوب بودند  بعد از ظهر هم یک کشتی حساس دارد که امیدوارم برنده شود. البته ساروی کمی راحت تر کشتی می‌گیرد و در مقابل، گرایی به صورت ریسکی و با اجرای فنون مختلف،  کشتی می‌گیرد و همین باعث می شود که هر لحظه ترس داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد کشتی حساس میرزازاده و رضا کایالپ برای کسب مدال برنز المپیک تصریح کرد: میرزازاده کشتی سخت و حساسی را پیش رو دارد. رضا کایالپ از بزرگان کشتی فرنگی جهان است. البته میرزازاده هم یک مقدار بدشانسی آورد و اگر در طرف دیگر جدول بود می توانست تا فینال پیش برود.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند که کشتی فرنگی ایران صاحب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک شود یا خیر گفت: من که از خدا می خواهم و همیشه  طلا را دوست داشتم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس