کد خبر 1253286
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
باشگاه پرسپولیس منتظر گزارش پیراونی/ برخورد با دروازه‌بان خاطی

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این تیم باید تعهد اخلاقی بدهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پنجمین قهرمانی خود را جمعه شب گذشته پس از پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران جشن گرفت که کریم باقری در آن حضور پیدا نکرد.

مربی تیم ملی ایران که روی نیمکت پرسپولیس دستیار یحیی گل محمدی است به دلیل رفتار حامد لک دروازه‌بان این تیم حاضر نشد در جشن قهرمانی شرکت کند. او در جریان بازی به صحبت‌های کریم باقری مبنی بر آرامش بیشتر در صحبت‌هایش با مدافعان گوش نکرد و پاسخ او را داد تا کریم باقری به شدت با او برخورد کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش کریم باقری به خبر دلخوری‌اش از لک

حاشیه‌ای که با واکنش تند هواداران این تیم در فضای مجازی روبرو شد و اکثر آنها خواستار برخورد با دروازه‌بان پرسپولیس شده‌اند.

انتشار خبر درگیری لفظی حامد لک با باقری باعث شد تا سنگربان سرخ‌ها در فضای مجازی از مربی خود عذرخواهی کند. لک که با واکنش تند هواداران پرسپولیس روبرو شد به کریم باقری نیز پیام داد تا رسما بابت اشتباه خود معذرت خواهی کرده باشد.

باشگاه پرسپولیس منتظر گزارش پیراونی/ برخورد با دروازه‌بان خاطی

باشگاه پرسپولیس برای برخورد با حامد لک منتظر گزارش افشین پیروانی مدیر تیم است تا او اتفاقات افتاده را به کمیته انضباطی باشگاه ارسال کند.

پیروانی قبل از رسانه‌ای شدن این موضوع قصد داشت دلخوری باقری را با عذرخواهی حامد لک دروازه‌بان این تیم برطرف کند اما حالا باید دید واکنش او در قبال ناراحتی اعضای تیم به چه شکل خواهد بود.

مدیران باشگاه قصد دارند در صورت ارائه این گزارش برخورد جدی با لک کنند تا او مراقب رفتارهای حاشیه ساز خود در یک ماه اخیر که چند بازی اتفاق افتاده است بیشتر از گذشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    3 3
    تعهد هم نده مهم نیست.کمیته به ظاهر بی طرف انضباطی خودش توهین ها و فحاشی های بازیکنان تیم موررد حمایت رو ماست مالی میکنه.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    11 3
    کمیته انضباطی اگه میخواست برخوردکنه کار لک به اینجا نمی رسید که به اسطوره حال حاضر باشگاه اهانت کنه، تازه اشاره کردین که با اعتراض و فشارهای هواداران مجبور به عذرخواهی شده، یعنی هنوز به عمق بی ادبی خودش پی نبرده!!! آقای پیروانی هم که قربانش برم ماله بدست در همه حال در حال ماست مالیزاسیون هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس