کد خبر 1253297
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
داورزنی شهامت استعفا داشته باشد/ والیبال ایران را نابود کردند

کارشناس والیبال پس از حذف تیم ملی از المپیک گفت: داورزنی شهامت خداحافظی و استعفا داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمد ترکاشوند پس از حذف تیم ملی والیبال ایران از بازیهای المپیک گفت: داورزنی از روز اولی که در والیبال آمد شروع به تصمیمات اشتباه کرد. او امثال من، امیر حسینی، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی و خیلی های دیگر را که در اوج پختگی و در ۳۰ سالگی حضور داشتند را به بهانه افزایش سن به طور کامل کنار گذاشت.

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: ۵ سال والیبال ایران رو به افول بود. تا سال ۹۰ که ولاسکو آمد و والیبال شروع به رشد کرد. داورزنی نیز شروع به دادن وعده و وعید کرد. متاسفانه او به خاطر جاه طلبی هایش، فدراسیون والیبال را رها کرد و معاون وزیر شد اما سوال این است که او که والیبال را رها کرده بود چرا دوباره به فدراسیون بازگشت و چرا نگذاشت والیبال، مسیرش را طی کند.

ترکاشوند تاکید کرد: داورزنی با تمام مشکلاتی که داشت به فدراسیون والیبال آمد چرا کسی به این مشکلات رسیدگی نکرد. او که از والیبال به همه جا رسید دیگر چه چیزی می خواهد؟ داورزنی چقدر می خواهد به مردم وعده پوچ بدهد؟ پس از نتایج در لیگ ملت ها، او همه چیز را کتمان کرد ما نیز سکوت کردیم اما دیگر چقدر باید با سکوتمان به والیبال خیانت کنیم.

وی ادامه داد: باند و باند بازیهایی که در والیبال بوجود آورد این بلا را بر سر والیبال آورد. الان نیز داورزنی شهامت داشته باشد و با یک استعفا والیبال را رها کند. شهامت خداحافظی داشته باشد. داورزنی بگذارد والیبالی ها این رشته ورزشی را دست بگیرند. ما در والیبال افراد خوب کم نداریم.

ترکاشوند افزود: نفراتی مانند افشاردوست، بهنام محمودی، امیر حسین منظمی که کاربلد هستند. والیبال افراد دلسوز می خواهد نه یک سری آدم کوچک. داورزنی نفرات کوچکی را اطراف خود جمع کرده، افرادی که با تهدید برای گرفتن پست و مقام آمده اند. مگر در والیبال قحط الرجال است که یک مربی چندین پست دارد. من نیز زمانی این اشتباه را کردم و مربی ای را به عنوان دستیار انتخاب کردم که امروز بابت آن از مردم عذرخواهی می کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza CH ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    متاسفانه تا وقتی که بخور بخور اولین و آخرین مرجع تصمیم گیری باشه وضع به همین صورت می‌ماند......آقای داورزنی بس است... کنار بروید .....گند زدید ....
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    تسویه حساب‌ها شروع شد چیزی که مهم نیست تیم ملی است عملکرد تیم ملی والیبال در جام المپیک خوب بود ظرفیت ما همین است تا نسل جدید جا بیفتد دوسه سال میکشد در این مدت تیم باید مدام تمرین کند و مسابقه بدهد تا تجربه بزرگ‌تر ها به نسل جدید منتقل گردد کار الکنو عالی بود اگر بچه ها چند سرویس خوب میزدند العان همه به به ‌چه چه. میکردید توپ گیری ژاپنی ها را ببینید اینها همه از اردو ‌تمرین است لطفا این تیم را متلاشی نکنید ودوباره از صفر شروع کنیم
  • شجاع IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    2 0
    بنده خدا الکنو راست میگه یکی از مهمترین فاکتور والیبال سرویس پرشی با ریسک بالا که از پایه باید کار بشه که ایران تو این امر خیلی ضعیف. اما الکنو تقویتش کرد . دوم بحث جوانگرایی که حداقل ۶ سال بی خیال این قضیه شده بودند حالا به هر دلیلی. سوم بازیکن سالاریه که شدیدا تیم ضرر کرده از این بابت تو این چند سال اخیر. پس به نظر من بهترین گزینه همین الکنو هست البته بهش فرصت بدن .......
  • حمید رضا سرابی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    دوروزه یک کلمه درس نخوندم بخاطر باخت والیبال : فقط اعصاب ما رو داورزنی بهم ریخت . اقا نمیتونی مثل مرد استعفا بده .
  • شاهین IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    0 0
    گورتو گم کن داور زنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس